Jij bent pas 25 en je praat alsof je alles al hebt gezien en meegemaaktquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
I just want to say one word to you. Just one word: plastics.
In principe draait het leven nergens om. Maar als je het spiritueel bekijkt dan draait het leven om God en tegenwoordig ook om zijn opponent Al Gore.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het vooral frappant. Het leven draait niet om geld, maar alles schijnt wel te draaien om nivellering en subsidies.
Prachtig.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Elseetje, nou goed?
"There is no wealth like knowledge, and no poverty like ignorance."quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij bent pas 25 en je praat alsof je alles al hebt gezien en meegemaakt![]()
Pardon, ik geef alleen maar een positieve wending aan dat depri statement van je.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:30 schreef Monidique het volgende:
Jongen, ga eens van die pillen afblijven, ofzo.
Hij heeft wel over een modderige lopende band getijgerd, he, let op je woorden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij bent pas 25 en je praat alsof je alles al hebt gezien en meegemaakt![]()
Het zal me niks verbazen als de beste man nog niks heeft meegemaakt in zijn levenquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij heeft wel over een modderige lopende band getijgerd, he, let op je woorden.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:34 schreef Monidique het volgende:
Eerst gaat het Byzantijnse leger opgebouwd worden, en daarna Orleans!
Lees de volgende keer anders ook even mijn signaturequote:Op zaterdag 29 september 2007 15:30 schreef Monidique het volgende:
Jongen, ga eens van die pillen afblijven, ofzo.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:56 schreef Gabry het volgende:
Man doodgestoken door vriendin
"Ow, die man is doodgestoken door zijn vrouw. Laten we zijn lichaam ontleden."
quote:Op zaterdag 29 september 2007 @ 14:42 schreef napalmpje het volgende:
dat krijg je ervan als je vrouwen als lustobject ziet!
En iets over Hell Gore zeker?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:50 schreef Gabry het volgende:
Er staat: "Verbeter de wereld, begin bij jezelf."
Nope. Dat moet nog komen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
En iets over Hell Gore zeker?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
En iets over Hell Gore zeker?
quote:gore
1. blood that is shed, esp. when clotted.
2. murder, bloodshed, violence, etc.: That horror movie had too much gore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |