Er werd me opeens een hoop duidelijk.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:36 schreef Monidique het volgende:
Ik ben hier.
De wijste jongeman, volgt de oude wijzen en baseert daar op zijn eigen pad.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
The wisest men follow their own direction.
is een arbeiderquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:38 schreef Autodidact het volgende:
Wie een gat graaft voor een ander
Laat maar.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:38 schreef Apropos het volgende:
Heeft iemand dat artikel van Jami en Wilders voor mij?
Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De wijste jongeman, volgt de oude wijzen en baseert daar op zijn eigen pad.
Er wordt jou een hoop duidelijk, maar je weet weinig.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Er werd me opeens een hoop duidelijk.
Nee, ik ben hier.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:36 schreef Monidique het volgende:
Ik ben hier.
Ik zou het niet graag anders zien.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er wordt jou een hoop duidelijk, maar je weet weinig.
Hoezo? Dat is juist wijs, want waarom zou je het wiel opnieuw uitvindenquote:
I just want to say one word to you. Just one word: plastics.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is juist wijs, want waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden
Hypocriet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef Monidique het volgende:
Op de een of andere ironische manier lijken het over het algemeen mensen van linkse signatuur te zijn die beweren dat het leven niet om geld draait.
Vind je? Ik vind het vooral frappant. Het leven draait niet om geld, maar alles schijnt wel te draaien om nivellering en subsidies.quote:
Jij bent pas 25 en je praat alsof je alles al hebt gezien en meegemaaktquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
I just want to say one word to you. Just one word: plastics.
In principe draait het leven nergens om. Maar als je het spiritueel bekijkt dan draait het leven om God en tegenwoordig ook om zijn opponent Al Gore.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het vooral frappant. Het leven draait niet om geld, maar alles schijnt wel te draaien om nivellering en subsidies.
Prachtig.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Elseetje, nou goed?
"There is no wealth like knowledge, and no poverty like ignorance."quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij bent pas 25 en je praat alsof je alles al hebt gezien en meegemaakt![]()
Pardon, ik geef alleen maar een positieve wending aan dat depri statement van je.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:30 schreef Monidique het volgende:
Jongen, ga eens van die pillen afblijven, ofzo.
Hij heeft wel over een modderige lopende band getijgerd, he, let op je woorden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij bent pas 25 en je praat alsof je alles al hebt gezien en meegemaakt![]()
Het zal me niks verbazen als de beste man nog niks heeft meegemaakt in zijn levenquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij heeft wel over een modderige lopende band getijgerd, he, let op je woorden.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:34 schreef Monidique het volgende:
Eerst gaat het Byzantijnse leger opgebouwd worden, en daarna Orleans!
Lees de volgende keer anders ook even mijn signaturequote:Op zaterdag 29 september 2007 15:30 schreef Monidique het volgende:
Jongen, ga eens van die pillen afblijven, ofzo.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:56 schreef Gabry het volgende:
Man doodgestoken door vriendin
"Ow, die man is doodgestoken door zijn vrouw. Laten we zijn lichaam ontleden."
quote:Op zaterdag 29 september 2007 @ 14:42 schreef napalmpje het volgende:
dat krijg je ervan als je vrouwen als lustobject ziet!
En iets over Hell Gore zeker?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:50 schreef Gabry het volgende:
Er staat: "Verbeter de wereld, begin bij jezelf."
Nope. Dat moet nog komen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
En iets over Hell Gore zeker?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
En iets over Hell Gore zeker?
quote:gore
1. blood that is shed, esp. when clotted.
2. murder, bloodshed, violence, etc.: That horror movie had too much gore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |