meegenieten van watquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:31 schreef Supersheep het volgende:Ik moet voor straf drankhekken gaan plaatsen en ik mag er niet van meegenieten
Truffelpepernotenquote:
daar heb ik nog noooooit van gehoordquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Truffelpepernoten
die zijn pas lekker![]()
![]()
hij stuurde ze vooruitquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sinterklaas is heul nog niet in t land!!!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, naar alle supermarkten in Nederland, die vuile kapitalist van een Sinterklaas
Bolletjequote:Op zaterdag 29 september 2007 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar heb ik nog noooooit van gehoord
mijn heldquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, naar alle supermarkten in Nederland, die vuile kapitalist van een Sinterklaas
drankhekkenquote:
daarom moet je ook eerder heen gaanquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:38 schreef LadyBlack het volgende:
Het allerlulligste vind ik nog wel dat ik op 4 of 5 december dan naar de winkel ga om pepernoten te kopen en dan is er niks meer te krijgen!!![]()
Nu bak ik ze meestal zelf
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:31 schreef Supersheep het volgende:Ik moet voor straf drankhekken gaan plaatsen en ik mag er niet van meegenieten
doe je bestquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga hier kijken of het weer eens druk wilt worden
Een communistquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Dat laat ik aan jou overquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kom op jongens, wat moet ik doen om het hier druk te krijgen??
quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:30 schreef Yurithemaster het volgende:
plaats een link naar Puntenslijpsel.zip![]()
![]()
Jij kent ijsmeis.zip dus nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
eh grap gemist?
Heb het zelf nooit gezien, maar van ijsmeis bestonde bepaalde foto's en daar werd een ijsmeis.zip van gemaakt. en die ging een beetje de ronde op fok.quote:
slechtquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus waar blijfr puntenslijpsel.zip![]()
Nee, maar als ik zeg dat het wel zo is, geloof je me dan?quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is hier bewijs van?
Ik moet ook weer es wat nieuwe broeken hebben, maar ik vind kleren kopen helemaal niet leuk... maar vroeg of laat zal het toch moetenquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:04 schreef Etcetera het volgende:
ff wezen shoppen
nieuwe broek (was nodig, gezien er een gat groeit in m'n ouwe)
geen nieuwe winterjaswaarom zijn die krengen zo duur
en lelijk
1 gepast, maar die zat nogal strak bij m'n armen leek me niet goed
nieuwe sokken
friends seizoen 8
baantjer seizoen 5 voor pitt
Of je gaat naar een tweedehandswinkelquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moet ook weer es wat nieuwe broeken hebben, maar ik vind kleren kopen helemaal niet leuk... maar vroeg of laat zal het toch moeten
Enne, waarom kijk je niet op internet of je een tweedehands winterjas kan vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |