Aan hoe het eruit zag zou het me niet verbazen als het nog echt waar is ookquote:
Ik krijg nog medelijden met jequote:Op vrijdag 28 september 2007 21:08 schreef B.ertha het volgende:[..]
Zo'n minipot niet? Dan delen we hem wel, kan ik proeven
[..]
Ook nooit gehad, ik heb wat gemist
* kalksteenoplossing zoektquote:
Als jullie om 12 uur nog niet open zijn, dan zoek ik m'n vertier eldersquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Stelletje vandalen hier. Zal nog eens een keer mijn best doen die bezoekersstromen hier in goede banen te leiden...
quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He
Wordt Nederland ook in het weekend verdedigd?![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:45 schreef LadyBlack het volgende:
Toepasselijke TT!! Nu nog wat meer daadwerkelijke actie in de tent
Ik lig al de hele ochtend te wachten om op te springen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ineens komt iedereen onder die steen vandaan gekropen
Yep, net weer terug van een oefening en nu een lekker rustig wachtdienstje.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oooh kijk er zijn wel mensen
Wat gaan jullie dit weekend doen? Cobra is aan het werk zeker?
die liggen het hoge gras. Sheep heeft nog steeds niet de moeite genomen ze weer terug te zetten en ik vertik het. De politie is al geinformeerd en het zal wel weer een bezoekje worden aan het bureau HALT voor Sheep.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
die liggen het hoge gras. Sheep heeft nog steeds niet de moeite genomen ze weer terug te zetten en ik vertik het. De politie is al geinformeerd en het zal wel weer een bezoekje worden aan het bureau HALT voor Sheep.![]()
nee, ik heb nog haar.quote:
Vanavond heb ik een verjaardag of ik ga naar Amsterdam en morgen hopelijk voetballen in de regen en 's avond naar Snowy Whitequote:Op zaterdag 29 september 2007 12:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oooh kijk er zijn wel mensen
Wat gaan jullie dit weekend doen? Cobra is aan het werk zeker?
Was het maar waar! De jongens/meisjes van de keukenploeg kunnen echt toveren op zo'n veldkeuken!quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hebben jullie niet altijd zo'n ding mee?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:14 schreef Yurithemaster het volgende:
ja hoor dat zit een beetje te kamperen op onze kosten
ik kwam er 1 tegen op de FP in ee reactie, ben ff gaan kijken op de sitequote:Op zaterdag 29 september 2007 13:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het eerste waar je aan denkt als je wakker wordt?
quote:
donequote:
nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |