abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 september 2007 @ 20:31:23 #26
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53553444
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:42 schreef Lyssa het volgende:
Wanneer mag mijn usericon ook in de OP
Het wordt idd eens tijd voor een nieuw regeltje, dus ik zeg dat het binnen 2 weken gaat gebeuren.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53553751
FiPo
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_53554027
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:30 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

En nog een
Maar jij werkt niet in groningen toch?
(en dan zijn er hier natuurlijk nog de oud-collega's)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 september 2007 @ 21:04:11 #29
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53554283
Tralalalala boehoi.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 september 2007 @ 21:10:33 #30
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53554468
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:54 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Maar jij werkt niet in groningen toch?
(en dan zijn er hier natuurlijk nog de oud-collega's)
Nope. Ik val onder Leeuwarden Pallasweg
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53554551
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Tralalalala boehoi.
ik schrok
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_53554728
Oud collega meldt zich!!!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 28 september 2007 @ 21:21:37 #33
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_53554800
Ik heb ooit folders gelopen, telt dat ook?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 september 2007 @ 21:22:08 #34
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53554821
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

ik schrok
OMG.
Heb jij je in dit topic gevestigd?

Hallo
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_53555397
Hallo allemaal. .

ChipsZak., op je vraag in het vorige topic: ja. Hoezo? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 september 2007 @ 21:46:51 #36
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53555471
Dan kan ik je vast even zeggen: Het gaat vast reuze meevallen, dat eerste gesprek.
Al snap ik, en weet ik, dat je waarschijnlijk peentjes zweet als je heen moet.
pi_53555584
Dank je voor de opbeurende woorden. . Waar ik het bangste voor ben is dat er gezegd gaat worden: "Nou meid, maak je je daar nou allemaal zo druk om? Ga eens lekker winkelen, dan is dat wel weer over", al weet ik ook wel dat een psych dat waarschijnlijk niet zal zeggen. Maar dat is dus een beetje het enge eraan.
pi_53555649
Die psych zal zoiets heus niet zeggen... (al heb ik ooit een psychiater gesproken die na afloop concludeerde dat ik niet depressief was, alleen niet weerbaar genoeg... )
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 september 2007 @ 21:56:31 #39
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53555711
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je voor de opbeurende woorden. . Waar ik het bangste voor ben is dat er gezegd gaat worden: "Nou meid, maak je je daar nou allemaal zo druk om? Ga eens lekker winkelen, dan is dat wel weer over", al weet ik ook wel dat een psych dat waarschijnlijk niet zal zeggen. Maar dat is dus een beetje het enge eraan.
Ja, achter bleek dat mijnes (mijn eerste dan), vond dat ik daar alleen maar zat om aandacht te trekken.
Ze mag blij zijn dat ik daar achteraf achter kwam. (Bij mn 2e en tevens laatste)
Maar zo zijn ze over het algemeen niet hoor
pi_53555775
Bevalt de psych niet moet je gewoon een andere zoeken Er zijn er in principe genoeg en jij moet je prettig voelen om je ding kwijt te kunnen.

In principe is een eerste gesprek vaak een kennismakings gesprek om aan te geven waar je mee zit
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 september 2007 @ 22:01:44 #41
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53555849
Dat dus.
pi_53555864
Waar ik ook bang voor ben (ja, nu komt alles eruit mensen), is dat de enige personen tegen wie ik echt dingen zég Do2 en Alex zijn, en dan ook nog vooral op msn in plaats van in rl. Tegenover anderen ben ik de koningin van het bagatelliseren. Dus ik hoop dat het me lukt om eruit te krijgen wat me dwars zit.
pi_53555946
Vaak heeft een psycholoog dat ook wel door hoor Daar ben je echt niet de enige in die problemen heeft met het precies duidelijk maken wat hem/haar dwars zit. Je moet ook niet verwachten dat het eerste gesprek meteen alles eruit komt en alles opgelost is, geef jezelf de tijd om het goed naar buiten te brengen en ermee om te leren gaan
pi_53555997
Wat Lyssa zegt, verwacht ook niet dat je de eerste keer gelijk alles eruit kan gooien, maar die mensen weten meestal wel hoe ze het eruit moeten krijgen..

ik vond het trouwens goed van je wat je zo vanmorgen in het topic zette, en eigenlijk was ik ook best verbaasd over mezelf wat ik er neergezet heb..
pi_53556083
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:06 schreef teigan het volgende:
Wat Lyssa zegt, verwacht ook niet dat je de eerste keer gelijk alles eruit kan gooien, maar die mensen weten meestal wel hoe ze het eruit moeten krijgen..

ik vond het trouwens goed van je wat je zo vanmorgen in het topic zette, en eigenlijk was ik ook best verbaasd over mezelf wat ik er neergezet heb..
Jullie woorden doen me goed. .

Haha ik ook wel over mezelf hoor, maar als ik eenmaal vertel dan komt 't ook wel. Alleen face to face heb ik daar veel meer moeite mee. Vandaar dat Do2 ondertussen ook wel weet dat als ik ergens over wil praten, of me niet goed voel, we op bed moeten gaan liggen, lepeltjelepeltje.
pi_53556180
Wat ben ik toch ook een wijf, zeg. .
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:15:39 #47
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_53556206
Zo weer terug vant coachen van me dames-team. En we hebben gewonnen met 4-0! w00t Morgen zelf spelen.

Pff.. wat een serieusheid weer hier.
Slay the dragon in your dreams!
pi_53556218
Soms is serieusheid ook ff belangrijk
pi_53556238
Ja, het is een serieuze avond vandaag..

mik_infra weet ondertussen gelukkig ook wel hoe hij met mij om moet gaan, anders was het allang uitgeweest, ik kan soms zo gemeen zijn, en daarna eigenlijk niet meer weten wat ik nou allemaal heb gezegd..

Ik ga lief voor mijzelf zijn, ik ga naar bed..

Trusten!!
pi_53556256
Slaap lekker teigan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')