jij bent toch HOMO??quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
De reden dat ik me al een tijdje niet op Fok heb laten zien: Ik heb een nieuwe vriendin (felicitaties graag per PM).
Maar goed. Alles leuk en aardig -> Ik heb eindelijk eens een wijf dat ouder dan me is (welliswaar 15 jaar, maarja), ze doet niet kinderachtig en wil niet elke week naar de McDonalds. Maargoed aan al deze pluspunten zit natuurlijk een minpunt: Ze vraagt bergen met aandacht en doet aan ruige SM-sex.
Neem nou vorig weekend. Had ze me tot een rollenspel gedwongen en me gezegd dat ik maar als slaaf met haar mee de stad in moest en alles moest doen wat zij zei. Ging ze me godverdomme voor 1200 euro aan kleding uitgeven, en ik maar betalen. Daarna ging ze naar de frituur en ik mocht niks eten.
Nu wil ik van haar af, maar ze heeft me compleet in haar macht met haar sm zwepen en marteltuigen.
HELP ** SOS ** HELP
Lijkt me een prima vriendinquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
De reden dat ik me al een tijdje niet op Fok heb laten zien
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:46 schreef Calibrero het volgende:
Hahahaha![]()
![]()
![]()
DJ -Sandstorm- een vriendin...![]()
![]()
![]()
Schopje ONZ
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:50 schreef Flashwin het volgende:wel schattig hoe hij blijft proberen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:52 schreef ForumGek het volgende:
SMS "STOP" Naar 4646 !!
Dan ben je wel van d'r af gok ik zo !
Nee je leest verkeerd, ze is 15quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:48 schreef crossover het volgende:
Ze is 15 jaar ouder?
Had je niet wat geloofwaardigers kunnen verzinnen?
HEEY! BEN JIJ NIET DIE DJ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
De reden dat ik me al een tijdje niet op Fok heb laten zien: Ik heb een nieuwe vriendin (felicitaties graag per PM).
Maar goed. Alles leuk en aardig -> Ik heb eindelijk eens een wijf dat ouder dan me is (welliswaar 15 jaar, maarja), ze doet niet kinderachtig en wil niet elke week naar de McDonalds. Maargoed aan al deze pluspunten zit natuurlijk een minpunt: Ze vraagt bergen met aandacht en doet aan ruige SM-sex.
Neem nou vorig weekend. Had ze me tot een rollenspel gedwongen en me gezegd dat ik maar als slaaf met haar mee de stad in moest en alles moest doen wat zij zei. Ging ze me godverdomme voor 1200 euro aan kleding uitgeven, en ik maar betalen. Daarna ging ze naar de frituur en ik mocht niks eten.
Nu wil ik van haar af, maar ze heeft me compleet in haar macht met haar sm zwepen en marteltuigen.
HELP ** SOS ** HELP
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef Paramnesia het volgende:
ej
hey
hey
vraagje he
gewoon een klein vraagje
BEN JIJ NIET DIE ENE DJ!!!1111!EINZ1!!!!!SIEGHEIL!!!1111!!1
Van dat meisje, vast wel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:58 schreef Lunar het volgende:
Kan ik hier een plaatje aanvragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |