TS is waarschijnlijk dik geworden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:50 schreef Teteteterek het volgende:
wta is je klacht
Jij bijt vaak op rubber?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:04 schreef lennart12 het volgende:
ik vind ze echt vies... alsof je op rubber bijt
Grapjas.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is nu zelfbeheersing m'n beste....
[ ] GESCHIKT
[ x ] ONGESCHIKT
![]()
Neen, er gaat niets boven de Dropfruit duo's!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:58 schreef renz0r het volgende:
Die dingen zijn zo goddelijk en verslavend dat je ervan blijft eten
Daar krijg ik pijn in m'n kiesjes van.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:28 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb het meer met die kikkers.Maar haribo is sowieso verslavend.
Daar zit spinazie in, volgens het zakje.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:28 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb het meer met die kikkers.Maar haribo is sowieso verslavend.
die zijn viesquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Neen, er gaat niets boven de Dropfruit duo's!
damn ik moet ze hebben nu!quote:
Wat een suf en voorspelbaar topic dit zeg.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:27 schreef renz0r het volgende:
Ja die ja...Die dingen zijn zo goddelijk en verslavend dat je ervan blijft eten!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:28 schreef nvido het volgende:
oldskool snoepjes, de tijd dat Haribo colaflesjes nog 0,05 fl,- waren
net als ditquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:27 schreef Hanstin het volgende:
ik vind ze ranzig :S
oh heerlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Neen, er gaat niets boven de Dropfruit duo's!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:01 schreef oorsnot het volgende:
cola flesjes![]()
die zijn zo goddelijk!!! vroeger deed ik altijd of het echte flejes waren, dus eerst de ''dop'' eraf bijten, een heukl klein stukje, en toen het zwarte gedeelte![]()
Zijn ze duur?quote:zo lekker![]()
![]()
ik ga ze morgen weer eens halen, ze zijn wel een beetje duur maarjaaaaa
ja maar dat lukte heul nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En probeerde je er dan ook een beetje uit te drinken?
![]()
[..]
Zijn ze duur?![]()
alleen als ie bij mij isquote:
quote:Op zondag 30 september 2007 10:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind ze ook vies, maar mijn moeder had ze dan vaak onderin der doos zitten, zodat ze plat en warm waren.
ok..dat lijkt mij echt vies. Je had toch ook van die platte colaflesjes (redband?)quote:Op zondag 30 september 2007 10:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind ze ook vies, maar mijn moeder had ze dan vaak onderin de tas zitten, zodat ze plat en warm waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |