Jammer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:29 schreef Verida het volgende:
Nog maar een keertje, omdat er helemaal geen commentaar op komt:
Volgens een mailtje aan iemand van VOL heeft stichting AAP zich teruggetrokken en gaan Brian en Amanda er niet meer naar toe.
Arme Brian, kan hij niet meer koetsiekoetsie doen tegen de arme dakloos geworden aapjes.
Natasia vroeg hem inderdaad van wie hij deze informatie had. Huub antwoordde toen dat ze dezelfde contactpersoon hebben...quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een van de dingen die aangeven dat een ex een ex is, is meestal dat je minder goed weet wat die ex wel of niet uitvoert... het al dan niet correct zijn van die informaltie van Huub zal voor haar dan ook niet (direct) te controleren zijn geweest.
Met andere woorden: Huub gooit er een zinnetje doorheen wat door niemand te controleren is, want dat Milton er wel zijdelings mee te maken zou kunnen hebben heeft hij gehoord van?? Iemand die er verstand van had?? Het lijkt me dat een politie-agent zich daar niet over mag uitspreken... en dat ook zeker niet doet als het mega-proces waarbij diezelfde Endstra-tapes een hoofdrol spelen nog gevoerd moet worden.
Met andere woorden, volgens mij was het zo: Huub wilde Natasia nog ff op stang jagen bij zijn vertrek, hij wist dat Milton en Natasia niet meer on speaking terms waren maar dat hij natuurlijk wel de vader van haar kinderen blijft, en tijdens Natasia d'r afwezigheid de omgangsregeling met de kinderen weer op poten probeerde te krijgen... Dus volgens mij heeft Huub gewoon lopen sarren en stangen, en verder niets.
Die site bestond al en heeft in principe geen ruk met DGK te maken....quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:25 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
het slaat natuurlijk wel op brian net als Brianless (brainless)
Ja, en dus??quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:33 schreef Tissik het volgende:
[..]
Natasia vroeg hem inderdaad van wie hij deze informatie had. Huub antwoordde toen dat ze dezelfde contactpersoon hebben...
Psies.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dus??
Dat zegt nog niets, zelfde contactpersoon of niet, Huub heeft niet gezegd dat Jelmer het gezegd heeft, hij antwoordde dat ze dezelfde contactpersoon hebben... Hij suggereerde dus dat hij dat van Jelmer zou hebben.
Vergeet dennix niet, die moet ook nog met zijn haar bezig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:35 schreef chufi het volgende:
Allen op de bank NU! Nou dat zal nog wel ff duren de dames moeten nog stijlen, tangen, kleren aan , girltalken etc
Welke regels?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:40 schreef blomst het volgende:
Gaat over de regels.
Tja, als je het weet mag je het zeggen, stelletje lafbekken bij de FEBO.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef blomst het volgende:
Waarom komt die regel nu pas, en niet na dat ze de brief voor Lieke hadden afgedrukt.?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laten we het maar op houden dat de st.Aap gisteren al bij hem op bezoek ik geweest ........
Ik ben dan toch beniewd hoe ze dat willen aanpakken...quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:40 schreef akveor het volgende:
Brief over dat digitale brieven nu ook onder persoonlijk bezit vallen...
Jaap zoekt al naar mogelijkheden hoe hij de brieven van de rest wel kan lezen zonder daarvoor gestraft te worden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben dan toch beniewd hoe ze dat willen aanpakken...
Is het lezen van zo'n brief ook strafbaar? Of alleen het ermee aan de haal gaan...
quote:16:12 - Beauty's uit Hollywood
Na het sporten zitten de dames nog na te kletsen met hun trainer. Amanda pakt maar weer eens de Veronica gids erbij. “Eva Mendes is echt een mooie vrouw vindt je niet Carlos?”, vraagt de blondine. “Ja”, antwoord hij, “zeker”. “Wie vindt jij eigenlijk een mooie vrouw Carlos?”, vraagt Nadia met een onschuldige blik aan de sportinstructeur. “Charlize Theron?, Pamala Anderson?”.“Ik vind Jordan echt een hele mooie vrouw en heel sexy”, antwoord Amanda op Nadia’s vraag aan Carlos. “ Zijn antwoord blijft echter uit. “k ga er maar weer eens vandoor, ik zie jullie volgende week met trainen”, eindigt hij zijn bezoek. “Ja, en dan gaan we ook gezellig chillen met z’n drieën he?”, giechelen de vriendinnen. De trainer is weg en de meiden verdwijnen gelijk de kapsalon in, wordt het weer ‘girltalk’?
Holy shit, en dit moet mooi voorstellen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:45 schreef Copycat het volgende:
Geen wonder dat Amanda er bijloopt in het sprei van haar oma Greetje.
Naast Pamela (Pamala volgens VV) Anderson vindt ze ook Jordan (Katie Price) heel mooi en heel sexy.
Voor de beeldvorming:
Amanda voelt zich weer ziekjes, ze heeft weer eens buikpijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:44 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda heeft het weer zwaar?
En vooral al die misselijke bijgeluiden, bijten op ijsklontjes en koekjes ....... Zo onsmakelijk !quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:55 schreef rooie3 het volgende:
Die Dennis loopt altijd te vreten bij gesprekken.
Heeft ie z'n broekspijpen dichtgebonden?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:56 schreef Clank het volgende:
Dennis moet van Jaap met Brian gaan praten.
Afgedopt met een buttplug .....quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft ie z'n broekspijpen dichtgebonden?
Good for Huubquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:00 schreef pullup het volgende:
Afluister time voor Huub
Yepquote:
Yeah right... één gezamelijke vijand...quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:57 schreef Clank het volgende:
Dennis: Wij hebben één gezamelijke vijand... Huub en Lieke.
Brian: Dat was mij al duidelijk.
Doet niemand meer aan hoor en wederhoor ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |