Ik ga eens beginnen met douchen en opleuken... misschien pak ik wel heel riant uit en föhn ik m'n haar ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach ja, misschien als je je zinnen wat verzet![]()
nee. lang verhaal...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
werk je voor een asiel?
nee, die blowert in sc (ilona) woont in de buurt van alkmaar en gaf laatst aan dat ze een zwervend bestaan leidde. ik vroeg me af hoe en wat...![]()
toemaar!quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga eens beginnen met douchen en opleuken... misschien pak ik wel heel riant uit en föhn ik m'n haar ook
navond Soury!quote:
Heb ik net gedaan .. Ik heb aleen geen fohnquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga eens beginnen met douchen en opleuken... misschien pak ik wel heel riant uit en föhn ik m'n haar ook
Stimmt ja, ich möchte dich noch herzlich danken für deine fantastischen tipp käsejunge...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
oja, die had ik je nog getipt, dacht ik...
ben je ook een bitch, buuv?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee. lang verhaal...
goeie tekst
you're wellcome. haal je een x op voor een bakkie...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Stimmt ja, ich möchte dich noch herzlich danken für deine fantastischen tipp käsejunge...![]()
moi?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ben je ook een bitch, buuv?
hoi muis, jij neemt die hond, begreep ik....![]()
jij moet wat doen aan je begrijpend lezen hoor!quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Uh mis ik wat? welke hondquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
WJ heeft wat moeite met begrijpend lezen...quote:
Ach geeft niks heb ik ook wel es last vanquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
WJ heeft wat moeite met begrijpend lezen...![]()
![]()
navond nmnsquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goeienavond fokkers m/v
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |