Hetzelfde effect als wanneer veel mensen ineens de hypotheek niet meer kunnen betalen en 't huis te koop moeten zetten.. dan daalt de huizenprijs (situatie in VS) doordat de markt ineens overspoeld wordt met een product, en wordt de situatie op de huizenmarkt nog erger.. Dus als China nu ineens veel van zijn bonds probeert te verkopen (wie wil ze kopen?), daalt de koers nog sneller..quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:23 schreef Steeven het volgende:
Als Chinese regering zou ik echt fucking balen nu. Ik snap niet waarom ze nog niet verkopen. Maar daar ben ik dan ook leek voor.
tja, als zij gaan verkopen volgt er nog zo'n 4500 miljard aan dollar-zooi waar landen vanaf willen vrees ik zoquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:23 schreef Steeven het volgende:
Als Chinese regering zou ik echt fucking balen nu. Ik snap niet waarom ze nog niet verkopen. Maar daar ben ik dan ook leek voor.
self fulfilling prophecy heet zoiets dan toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hetzelfde effect als wanneer iedereen ineens zijn hypotheek niet meer kan betalen.. doordat de markt ineens overspoeld wordt met een product daalt de prijs van het product en maak je de situatie alleen nog maar erger..
Bij de bank in een kluisquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar ligt ie? In een sok onder je matras?
In dit topic. Lekker makkelijk zo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:30 schreef VrAnKiE het volgende:
1.424 staat ie bij mij? waar kijken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |