quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
¤200,- geboden.
In 1 termijn.
Wil ik 'em ook nog wel zelf halen..
Nou, dan stuur je hem toch gewoon even op!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:43 schreef Armageddon het volgende:
Maar ER. Als ik hem kom brengen dan ben ik evenveel aan de reis kwijt.
quote:
Battlefield 2 Modern Combatquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:44 schreef Misstique het volgende:
Zitten er ook leuke spelletjes bij?
Sjoe roel ERquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:47 schreef ElizabethR het volgende:
Zo!! Heb ik toch maar mooi even jouw Iksboksje voorzien van wat waardevolle onderhandelingspartners, wat jij Arma!!
Tuurlijk, ik dol maar wat. Als je hem naar haar wil opsturen, prima. Anders babbelen we nog wel ffquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:46 schreef Armageddon het volgende:
Opsturen hmmzz. Naja als ER hem wil. Zij was inderdaad eerst.
Da's goequote:Op vrijdag 28 september 2007 14:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Sjoe roel ER
Als ik weer eens wat geld bij elkaar heb gesprokkeld kom ik naar je toe.
Doe maar babbelen, dan verwijder ik me weer even uit dit topicquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik dol maar wat. Als je hem naar haar wil opsturen, prima. Anders babbelen we nog wel ff.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Vanavond kan ik mijn eigen huis niet eens vinden, laat staan die van jou.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"die" huis, HW? DIE HUIS?
Okquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..].
te lang geslapen vandaag.
Wat mij betreft prima, moeten we wel ff kijken hoe we het regelen qua overdracht enzo..
moet nu weg, we hebben het er nog wel ff over ok? Ik krabbel niet terug ofzo iig.
350!quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou het heel onkies zijn om nu ¤325,- te bieden in één keer te betalen?
Nu HW net weg is?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou het heel onkies zijn om nu ¤325,- te bieden in één keer te betalen?
Nu HW net weg is?
Olie op het vuur gooiert!!!quote:
quote:
Over twee uurtjes ja!quote:
Shut up!! Ik moet tot half zes ja!!!quote:
Oeh. Die is tof.quote:
Je vergeet erbij te vermelden dat 'ie stuk is Blight.quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:07 schreef Blight het volgende:
Wat? Xbox 360? Ik heb er hier ook nog één staan die al een maand of vijf niet meer aangeraakt is. Hebben? Hebben?
Wat moet je daarvoor doen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:11 schreef Blight het volgende:
The ring of death. Wel gratis te repareren bij Microsoft.
Dan wil ik em wel hebben.quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:15 schreef Blight het volgende:
Contact opnemen met Microsoft Xbox Support NL en dan de boel opsturen. Dat is mij echter te veel werk voor iets wat ik nooit gebruik.
Was een geintje van een van de jongens in het Ajax topic, vond het wel een sterke.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:57 schreef Blight het volgende:
Wat doet Rosales in je avatar trouwens, HW? Heb ik een 'schoen opeten'-topic gemist?
Nee, de kaduuke van Blight.quote:
Die mag je hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, de kaduuke van Blight..
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:05 schreef Blight het volgende:
Voor een vriendenprijsje, al zeg ik het zelf.
Bijkomend voordeel is dat ik je dus binnenkort irl kan knuffelen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:32 schreef Blight het volgende:
Och. Ik wilde er graag zonder al te veel moeite tegen een redelijke prijs van af. Iedereen happy dus..
Damn, gamecube kopen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat ik je dus binnenkort irl kan knuffelen..
Was je ook op die meet?quote:Op zondag 30 september 2007 23:33 schreef Armageddon het volgende:
Zo dat was me het weekend wel zeg.
Zo erg was het toch niet gisteren?quote:Op zondag 30 september 2007 23:33 schreef Armageddon het volgende:
Zo dat was me het weekend wel zeg.
Ik heb het toch een heel uur gegeven om te wennen, maar het gaat 'm niet worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Ben ook terug naar foksilver, onoverzichtelijk zooitje zeg.
Hij is ook wel chill, maar hij werkt niet goed... Mash up in het VuurVoske!quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind hem wel chill!
Vanavond weer Heroes n00c
Doe je goed dan.... gisteren liep je er nog fris en fit bijquote:
Kut... oh ja.. en kippesoep natuurlijk.quote:
Me too, shake hands.quote:
... covered with germs.quote:
Meet my new (working)neighbour.....quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, steek mij aan. Toe. Please. Nies me onder.
nieuw.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:28 schreef Joene het volgende:
Hallo wat is er met fok! gebeurd.
Een baggerlayout.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:28 schreef Joene het volgende:
Hallo wat is er met fok! gebeurd.
Neej, Robijn intensif!quote:
Klopt.... CSS is moeilijk.. Zo te zien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, nieuw en onoverzichtelijk. Ik ben echt niet tegen verandering, maar dit is echt een zooitje..
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:32 schreef Joene het volgende:
ok , back to zwart / geel layout.
Latuhr!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:37 schreef Joene het volgende:
Goed ! ik ben er weer van tussen.
Tenks.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:57 schreef n00cL30n het volgende:
Meet my new (working)neighbour.....
[afbeelding]
*~blaf~*
Klopt geen fuck van man!!!!!!quote:
Altijd gedacht dat ict'ers saaie mensen zijn? Dat valt wel mee. Onderzoek toont dat ze bovengemiddeld vaak zoenen met collega's en alcohol nuttigen in de baas z'n tijd. Ook schijnen ze regelmatig in slaap te vallen op het werk.
Het stereotype beeld van de ict'er die zonder enige sociale vaardigheden in afzondering aan zijn computer werkt, is onjuist. Uit onderzoek van de Amerikaanse vacaturesite Careerbuilder.com blijkt dat maar liefst 47 procent van de ict'ers wel eens een collega heeft gezoend. Van de mannelijke respondenten verwachten de onderzoekers dat ze het eerder toegeven dan hun vrouwelijke collega's. Als ook de niet-ict'ers worden meegenomen, daalt het percentage tot maar 39 procent.
De kans dat een ict'er regelmatig een borreltje nuttigt aan zijn bureau (of er onder) is volgens het onderzoek één op vier. Dit blijkt overigens niet anders te zijn dan in andere sectoren en functies.
Na alle drankgelag geeft nagenoeg de helft van de ondervraagde mannelijke ict'ers toe wel eens een uiltje te knappen in de baas z'n tijd. Van de vrouwelijke techneuten erkent maar 35 procent te slapen tijdens werk. Overigens blijken vooral ambtenaren graag een tukje te doen op kantoor: 64 procent doet dat wel ‘ns.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt geen fuck van man!!!!!!Ik ook niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Dan heb ik volgens mij al dingen te doen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:01 schreef n00cL30n het volgende:
Terug naarfoksilver...
Hey JK... ga je nog naar Goldie 22 oktober?
Afschaffen die bende!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Gisteren hele dag een assessment. Dat hoeft van mij dus ook nooit meer.
LoLz...quote:
Dude! Afzeggen die hendel!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan heb ik volgens mij al dingen te doen.
Grootste gedeelte haalt zulke dingen uit grappen van collega's die je dan mooi op internet onder je eigen naam kan plaatsenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:21 schreef n00cL30n het volgende:
Toch sta ik ervan te kijken hoe sommige mensen op een topic titel komen:
Orgasme faken tijdens het masturberen
Die TS is nog niet eens oud genoeg om uberhaupt te mogen werken,quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:50 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Grootste gedeelte haalt zulke dingen uit grappen van collega's die je dan mooi op internet onder je eigen naam kan plaatsen
Dat weet ik ook.quote:
U Is Ook Alwetend Meester Squasher!quote:
Eindelijk iemand die de afkorting snapt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:13 schreef HeatWave het volgende:
U Is Ook Alwetend Meester Squasher!
Toen ik vanochtend wakker werd met een ontzettende boner dacht ik al dat iets was met vandaag!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HEE R, HET IS ANDERS WEL DINSDAGOCHTEND!
Ik heb echt enorme zin in een worstenbroodje nu, een Brabants worstenbroodje!! Niet zo'n vette Ierse sausage roll.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend wakker werd met een ontzettende boner dacht ik al dat iets was met vandaag!
Zo dan.. was de boner toch nog ergerns goed voor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb echt enorme zin in een worstenbroodje nu, een Brabants worstenbroodje!! Niet zo'n vette Ierse sausage roll.
Yo, griepdude!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:07 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh
Gaat een stuk beter jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yo, griepdude!
Alweer beter?
Xbox bevalt echt prima! componentkabel is alleen voor HD TV's toch? heb ik toch niet.
Heb hem op mijn 24'TFT draaien nu, ook HD.
Mooi zoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaat een stuk beter ja
component is voor HD alleen inderdaad. Op TFT ziet het er inderdaad al een stuk beter uit.
Welk spel ben je bezig?
amen, stuk sneller iigquote:
Klopt!quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zo dan.. was de boner toch nog ergerns goed voor.
En voor hoeveel uiteindelijk?quote:
Hehehehhe... LoLz. Ook nog ui bij en zuurkool?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En ik heb dus toch een sausage roll op. Ik kreeg die boner niet meer uit mijn hoofd. Heerlijk, met mosterd!!![]()
Zuurkool is hier niet zo ingeburgerd. Met moeite vind je een pot in de betere supermarkt. Maar zuurkool bij een worst doen?? Ik zie die Ieren al griezelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hehehehhe... LoLz. Ook nog ui bij en zuurkool?
Ach ja.. Is ook weer eens iets anders he?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zuurkool is hier niet zo ingeburgerd. Met moeite vind je een pot in de betere supermarkt. Maar zuurkool bij een worst doen?? Ik zie die Ieren al griezelen
Mietje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:
*ril*. Move ik net een dierendagtopic naar F+F, heeft een of andere muts het over haar "caafjes". Echt, hier gaat mijn ontbijt weer.
iMeeloper!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:07 schreef Jarno het volgende:
Waar blijft m'n ijfoon.
Van wat voor beest is DAT nou weer een libelle-afkorting?quote:
Merk het... Heb hetzelfde... Kwam er gisteren achter dat de tweede aflevering van seizoen twee verkeerd gedowned is, en bleek S02E01 te zijn.quote:
Dat is kut!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Merk het... Heb hetzelfde... Kwam er gisteren achter dat de tweede aflevering van seizoen twee verkeerd gedowned is, en bleek S02E01 te zijn.
Goed bezuhg!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:26 schreef HeatWave het volgende:
verveel me ook. Heb voor het eerst in jaren officieel helemaal niets te doen op mijn werk. Mijn callslist is helemaal leeg.
Ben beetje via remote desktop naar huis mijn HD aan het opruimen enzo.
Jups... Dan maar vanavond ff leechen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is kut!. Ik heb hem al binnen, vanavond even kijken
Maat van mij is gisteren net terug gekomen vanuit Australië... Die heeft hetzelfde....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:18 schreef k_i_m het volgende:
Vorige week liep ik nog in mijn korte rokje en op slippers.
En nu moet ik weer WERKEN. in de KOU
.
Die is zeker ook manisch sjagerijnigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Maat van mij is gisteren net terug gekomen vanuit Australië... Die heeft hetzelfde....
Ja! Ik durf hier ei'k niet te komen, maar zag jou postenquote:
Nee erger nog, hij is manisch overvrolijk... En zelfs hij is nu wat down gestemd...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die is zeker ook manisch sjagerijnig.
Dat bedoelde ik, sinds zijn terugkomstquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nee erger nog, hij is manisch overvrolijk... En zelfs hij is nu wat down gestemd...
Mogguh kutmodquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Godsallejezus, zijn jullie nou nog niet wakker?.
Al uitgespeeldquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben nu nog in de war.![]()
* Armageddon drukt op downloadknop BioShock-FLT
Echt he? Dat ie vrij rondloopt is eng..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:56 schreef Misstique het volgende:
BG is going off the deep end again..
Nadat HL2 bij mij op een gegeven moment niet meer reageerde, spel deed het wel maar figuurtje dat iets voor me moest doen deed gewoon niets meer, ben ik genokt met HL.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik wacht hier nog wel even op
[afbeelding]
Zeker nadat je die moederspindinges d00d had gemaakt en die poort van metalen platen door moest?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Nadat HL2 bij mij op een gegeven moment niet meer reageerde, spel deed het wel maar figuurtje dat iets voor me moest doen deed gewoon niets meer, ben ik genokt met HL.
Ja, heel cool spelquote:
Oja daar. Had je HL2 wel origineel?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Ja, heel cool spel.
@JK, nee ik was net uit de waterspeeder zeg maar, bij dat lab waar je gescanned wordt en dat mokkel moet volgen naar de lift. We komen aan bij de lift en ze is "dood" kan doen en laten wat ik wil maar er gebeurt niets meer.
Nope, daarom maakte ik me ook niet zo druk meer, shooters zatquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oja daar. Had je HL2 wel origineel?
Ik had 'em, eeerm, gevonden op i-net en bij mij gingen bij levelovergangen de AI's uit. Die stonden daar dan maar te staan. Was wel een workaround voor via de console een commando intijpen.
Lekker hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:28 schreef Armageddon het volgende:
Toch lachen, 7 gig in een klein uurtje.
Het gaat me eigenlijk vooral om TF2 en Portal, HL2 is leuk voor de winter als je je verveeld ofzoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nadat HL2 bij mij op een gegeven moment niet meer reageerde, spel deed het wel maar figuurtje dat iets voor me moest doen deed gewoon niets meer, ben ik genokt met HL.
Ik heb nog zoveel spellen staan die ik nog moet spelen op de PC. Ik kom de winter wel doorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het gaat me eigenlijk vooral om TF2 en Portal, HL2 is leuk voor de winter als je je verveeld ofzo
Vergeet je je dinnetje niet? Die zag er leuk uit HW!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog zoveel spellen staan die ik nog moet spelen op de PC. Ik kom de winter wel door.
En nog 9 Xbox games om me op uit te leven.
En ik moet Oblivion ook nog steeds uitspelen qua mainQuest...
Die heeft gelukkig ook nog zo dr hobbies, dus ik kan onbezorgd gamen op vaste tijdenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vergeet je je dinnetje niet? Die zag er leuk uit HW!
Gaan we schelden? Met je wonderspons!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik verveel me de kale neten. Post eens door, stelletje lamlendige haringkisten.
Wondersponsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaan we schelden? Met je wonderspons!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:55 schreef ElizabethR het volgende:
Wie the hell is Jeroen van der Boom?
De naam klinkt als een volgelopen aftandse pedanterik uit Tilburg die denkt dat ie de beste maat van Frans Bauer is
DX10? Die werkte bij mij niet, geluid vertikte het onder Vista. Maar ook DX9 onder XP ziet er erg goed uitquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:01 schreef Armageddon het volgende:
Zo dat BS ziet er een partij gaaf uit.
Hoe geiler kunnen die graphics nog?
That's already been done.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Steek 'm in de fik en maak er een filmpje van.
Zooooooooooo heeeeeeeej, lekker ding zeg!!quote:
Gijzelenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:48 schreef YPPY het volgende:
Weten jullie wat er in de kofferbak ligt?![]()
[afbeelding]
Wil je je handtekening naar me opsturen ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:32 schreef YPPY het volgende:
Die woont veel te ver weg! Hij is al weg, was zo smerig in de auto, allemaal schimmel erop. Nu ben ik wel stoer he, dat ik hem heb vastgehad.
Alleen als J. niet thuis isquote:
Bah... Openbaar vervoer.....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:01 schreef HeatWave het volgende:
post vanuit de bus. werkt best aardig dat mobiele fok.
Ouwe Rukker ! , alles goed ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:48 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiesmorgens!
Dat vraag ik me altijd afquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben weer op het werk. Ik vraag me alleen af wat ik hier doe.
Dat doet de gemiddelde icterquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben weer op het werk. Ik vraag me alleen af wat ik hier doe.
Lekker maaltje op dierendagquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:05 schreef ElizabethR het volgende:
Het is dierendag en mijn kat komt zojuist van de heide achter ons huis vandaan met een babykonijntje in haar bek wat ze nu smakelijk zit op te peuzelen net buiten de tuindeuren![]()
Jij weet je dieren ook echt te verwennen he?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:05 schreef ElizabethR het volgende:
Het is dierendag en mijn kat komt zojuist van de heide achter ons huis vandaan met een babykonijntje in haar bek wat ze nu smakelijk zit op te peuzelen net buiten de tuindeuren![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jij weet je dieren ook echt te verwennen he?
Lekker aan het klooien met VoIP hier. En ondertussen een rack aan nieuwe servers aan het installeren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh, geen zin, echt totaal geen zin. Nee echt niet, ik heb geen ZIN!.
Half Dell zit hier ons SAN zootje te configureren, lekker rustigquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Lekker aan het klooien met VoIP hier. En ondertussen een rack aan nieuwe servers aan het installeren.
Is Jeroen er ook?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Half Dell zit hier ons SAN zootje te configureren, lekker rustig.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:05 schreef ElizabethR het volgende:
Geen idee hoe die gasten allemaal heten, VMware gasten zitten er ook.quote:
Zou inderdaad wel grappig zijn als Joene er ook bij zou zitten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee hoe die gasten allemaal heten, VMware gasten zitten er ook.
ik zit gewoon op kantoor !quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Half Dell zit hier ons SAN zootje te configureren, lekker rustig.
Jammer, was wel cool geweest als jij hier was geweestquote:
Ja dan hadden we ff kennen lullenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer, was wel cool geweest als jij hier was geweest.
SWEET!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:06 schreef Joene het volgende:
12-10-07 last day @ dell.nl
OMG! Ik ook!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:07 schreef Joene het volgende:
ik zit gewoon op kantoor !
Op kantoor natuurlijk!quote:
Koel...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:17 schreef Joene het volgende:
Nu nog ff snel dingen kopen met dell korting
Nog even ouwe ,dan hoef ik niet meer naar dell.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:10 schreef Armageddon het volgende:
Nog even mensen dan kunnen we weer richting huis.
Ga je dan doen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Nog even ouwe ,dan hoef ik niet meer naar dell.
Doe maar zo'n XPS game bak!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:17 schreef Joene het volgende:
Nu nog ff snel dingen kopen met dell korting
Mooi he virtualiseringquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar zo'n XPS game bak!
Net ff on the fly wat Virtual machines van het ene SAN naar het andere gepompt. Leuk speelgoed, maar kinderlijk eenvoudig zeg.
Geen idee ouwe.quote:
Ja, speel al jaren met VMware, dus eigenlijk is het niet veel nieuws ookquote:
quote:
Geen boners voor jou vandaag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ik neem al weekend hoor, voel me hondsberoerd![]()
Druk ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:19 schreef Armageddon het volgende:
Gezellig weer hier!
Ik moest gisteren weer op controle. Kind groeit goed en ik heb geen hivquote:
Ik haal even een krat bier!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik moest gisteren weer op controle. Kind groeit goed en ik heb geen hiv. Nou, reden voor een feestje, niet?
.
bierrrrrrrrrrr!quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bierrrrrrrrrrr!
Nu alweer zin in de frosties vanavond.
Gaaf te horen meis! Wij gaan vanavond ook weer, ff luisteren naar hartje, resultaten bloedonderzoek etc. Errug benieuwd dus!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik moest gisteren weer op controle. Kind groeit goed en ik heb geen hiv. Nou, reden voor een feestje, niet?
.
Pics or it didn't happen BD!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb morgen verkleedfeest. Ik ga als Mario!
Ik stond met een minuut of 10 weer buiten, het was eigenlijk niet zo spannendquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gaaf te horen meis! Wij gaan vanavond ook weer, ff luisteren naar hartje, resultaten bloedonderzoek etc. Errug benieuwd dus!
[..]
Euhmz... Met een beetje geluk twee en halve week. Jullie dan? (Ook zoiets toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik stond met een minuut of 10 weer buiten, het was eigenlijk niet zo spannend. Wel prettig dat mijn bloeddruk en ijzergehalte prima waren, dat scheelt enorm in de lamlendigheid! Wanneer moeten jullie voor de 20 weken echo??
Goed te horen man... *~insert hazes-smiley~*quote:
Dre'tje junior duetje met zn Paquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Goed te horen man... *~insert hazes-smiley~*
Immer samen spaaaaaaaaaaaaaas machen ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Zo, vriendin is uitgenodigd voor vervolggesprek, dus hopelijk binnenkort nog meer geld voor bier.
Daar moet denk ik ook nog een smiley voor komen.quote:
*~checkt fp, maar is spoor nogsteeds bijster~*quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mag ik nog even besmuikt lachen om al die mensen die tijpten "Helemaal niets in Rotterdam"?
Dank.
Och jeeses... Daar gaan we weer....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het gaat dan ook om de enige sport ter wereld die raarder is dan wielrennen: voetbal.
Geeft nix, het droogtw el weer op!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik dacht een beetje leven in de brouwerij te brengen.
Sorry..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Uitkijken, A, Zwolle is 14.gif.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:33 schreef Armageddon het volgende:
ADO!!!!
Zwolle moet een liedje zingen hi ha ho.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:47 schreef Armageddon het volgende:
Haagse John was er ook weer. Hij had geen goed woord over voor de scheids.
Hé rooie bloedhond met je kankahneus.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Geweldig man. Hoe is ie nou eigenlijk... Als je zo bij hem staat. Is zijn wonderspons dan zo indrukwekkend dat je niets anders kan dan hem vereren, of is het gewoon een te lachwekkend persoon?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Joh het is gewoon een geweldig en lachwekkend persoon tegelijk. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Je moet er bij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |