quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
¤200,- geboden.
In 1 termijn.
Wil ik 'em ook nog wel zelf halen..
Nou, dan stuur je hem toch gewoon even op!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:43 schreef Armageddon het volgende:
Maar ER. Als ik hem kom brengen dan ben ik evenveel aan de reis kwijt.
quote:
Battlefield 2 Modern Combatquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:44 schreef Misstique het volgende:
Zitten er ook leuke spelletjes bij?
Sjoe roel ERquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:47 schreef ElizabethR het volgende:
Zo!! Heb ik toch maar mooi even jouw Iksboksje voorzien van wat waardevolle onderhandelingspartners, wat jij Arma!!
Tuurlijk, ik dol maar wat. Als je hem naar haar wil opsturen, prima. Anders babbelen we nog wel ffquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:46 schreef Armageddon het volgende:
Opsturen hmmzz. Naja als ER hem wil. Zij was inderdaad eerst.
Da's goequote:Op vrijdag 28 september 2007 14:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Sjoe roel ER
Als ik weer eens wat geld bij elkaar heb gesprokkeld kom ik naar je toe.
Doe maar babbelen, dan verwijder ik me weer even uit dit topicquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik dol maar wat. Als je hem naar haar wil opsturen, prima. Anders babbelen we nog wel ff.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Vanavond kan ik mijn eigen huis niet eens vinden, laat staan die van jou.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"die" huis, HW? DIE HUIS?
Okquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..].
te lang geslapen vandaag.
Wat mij betreft prima, moeten we wel ff kijken hoe we het regelen qua overdracht enzo..
moet nu weg, we hebben het er nog wel ff over ok? Ik krabbel niet terug ofzo iig.
350!quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou het heel onkies zijn om nu ¤325,- te bieden in één keer te betalen?
Nu HW net weg is?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou het heel onkies zijn om nu ¤325,- te bieden in één keer te betalen?
Nu HW net weg is?
Olie op het vuur gooiert!!!quote:
quote:
Over twee uurtjes ja!quote:
Shut up!! Ik moet tot half zes ja!!!quote:
Oeh. Die is tof.quote:
Je vergeet erbij te vermelden dat 'ie stuk is Blight.quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:07 schreef Blight het volgende:
Wat? Xbox 360? Ik heb er hier ook nog één staan die al een maand of vijf niet meer aangeraakt is. Hebben? Hebben?
Wat moet je daarvoor doen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:11 schreef Blight het volgende:
The ring of death. Wel gratis te repareren bij Microsoft.
Dan wil ik em wel hebben.quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:15 schreef Blight het volgende:
Contact opnemen met Microsoft Xbox Support NL en dan de boel opsturen. Dat is mij echter te veel werk voor iets wat ik nooit gebruik.
Was een geintje van een van de jongens in het Ajax topic, vond het wel een sterke.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:57 schreef Blight het volgende:
Wat doet Rosales in je avatar trouwens, HW? Heb ik een 'schoen opeten'-topic gemist?
Nee, de kaduuke van Blight.quote:
Die mag je hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, de kaduuke van Blight..
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:05 schreef Blight het volgende:
Voor een vriendenprijsje, al zeg ik het zelf.
Bijkomend voordeel is dat ik je dus binnenkort irl kan knuffelen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:32 schreef Blight het volgende:
Och. Ik wilde er graag zonder al te veel moeite tegen een redelijke prijs van af. Iedereen happy dus..
Damn, gamecube kopen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat ik je dus binnenkort irl kan knuffelen..
Was je ook op die meet?quote:Op zondag 30 september 2007 23:33 schreef Armageddon het volgende:
Zo dat was me het weekend wel zeg.
Zo erg was het toch niet gisteren?quote:Op zondag 30 september 2007 23:33 schreef Armageddon het volgende:
Zo dat was me het weekend wel zeg.
Ik heb het toch een heel uur gegeven om te wennen, maar het gaat 'm niet worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Ben ook terug naar foksilver, onoverzichtelijk zooitje zeg.
Hij is ook wel chill, maar hij werkt niet goed... Mash up in het VuurVoske!quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind hem wel chill!
Vanavond weer Heroes n00c
Doe je goed dan.... gisteren liep je er nog fris en fit bijquote:
Kut... oh ja.. en kippesoep natuurlijk.quote:
Me too, shake hands.quote:
... covered with germs.quote:
Meet my new (working)neighbour.....quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, steek mij aan. Toe. Please. Nies me onder.
nieuw.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:28 schreef Joene het volgende:
Hallo wat is er met fok! gebeurd.
Een baggerlayout.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:28 schreef Joene het volgende:
Hallo wat is er met fok! gebeurd.
Neej, Robijn intensif!quote:
Klopt.... CSS is moeilijk.. Zo te zien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, nieuw en onoverzichtelijk. Ik ben echt niet tegen verandering, maar dit is echt een zooitje..
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:32 schreef Joene het volgende:
ok , back to zwart / geel layout.
Latuhr!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:37 schreef Joene het volgende:
Goed ! ik ben er weer van tussen.
Tenks.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:57 schreef n00cL30n het volgende:
Meet my new (working)neighbour.....
[afbeelding]
*~blaf~*
Klopt geen fuck van man!!!!!!quote:
Altijd gedacht dat ict'ers saaie mensen zijn? Dat valt wel mee. Onderzoek toont dat ze bovengemiddeld vaak zoenen met collega's en alcohol nuttigen in de baas z'n tijd. Ook schijnen ze regelmatig in slaap te vallen op het werk.
Het stereotype beeld van de ict'er die zonder enige sociale vaardigheden in afzondering aan zijn computer werkt, is onjuist. Uit onderzoek van de Amerikaanse vacaturesite Careerbuilder.com blijkt dat maar liefst 47 procent van de ict'ers wel eens een collega heeft gezoend. Van de mannelijke respondenten verwachten de onderzoekers dat ze het eerder toegeven dan hun vrouwelijke collega's. Als ook de niet-ict'ers worden meegenomen, daalt het percentage tot maar 39 procent.
De kans dat een ict'er regelmatig een borreltje nuttigt aan zijn bureau (of er onder) is volgens het onderzoek één op vier. Dit blijkt overigens niet anders te zijn dan in andere sectoren en functies.
Na alle drankgelag geeft nagenoeg de helft van de ondervraagde mannelijke ict'ers toe wel eens een uiltje te knappen in de baas z'n tijd. Van de vrouwelijke techneuten erkent maar 35 procent te slapen tijdens werk. Overigens blijken vooral ambtenaren graag een tukje te doen op kantoor: 64 procent doet dat wel ‘ns.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt geen fuck van man!!!!!!Ik ook niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |