abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53547980
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:48 schreef Sethje het volgende:

[..]

Tijdlang niet gezien, vakantie?
Onder andere. Laat je de snoeptrommel met rust ?
Secrets never die. Only people.
pi_53548144
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:44 schreef Blight het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd niet dat er Ajacieden zijn die aandacht gaan besteden aan Cambuur - AZ. Ik vind het zo treurig als je meer bezig bent met de andere clubs dan met jezelf. Dat laat ik wel aan de Feyenoorders en AZ'ers over.
psv anders ook hohohohohohor.
pi_53548331
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
Op vrijdagmiddag moet dit gewoon toegestaan zijn, want wat moeten we anders? Naar Hools, die kliek met al die kansloze users? Nee, gewoon relaxed ons gang laten gaan!
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:27 schreef Nashje het volgende:
Precies. Offtopic doe je maar in het o-zo gezellige hools
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tis vrijdagmiddag man.
Misschien moeten we dan wederom - of eigenlijk nu eens echt, want in het evaluatietopic van een paar maanden terug waren weinig Ajacieden te zien - met z'n allen rond de tafel hoe we dit topic willen hebben en of er misschien een apart 'Ajax SC Topic' moet komen. Graag niet reageren hierop, maar in Feedback.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53548996
Lekker online rond de tafel. Bier, hoeren, kermis, weekend enzovoorts.
pi_53549129
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:44 schreef Blight het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd niet dat er Ajacieden zijn die aandacht gaan besteden aan Cambuur - AZ. Ik vind het zo treurig als je meer bezig bent met de andere clubs dan met jezelf. Dat laat ik wel aan de Feyenoorders en AZ'ers over.
Het zou toch te triest zijn na de 1-1 tegen KZ..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:51:42 #86
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_53549338
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:45 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij had Lurling zijn rechterwang moeten toekeren natuurlijk
Anyway, ik heb geen idee wat er gebeurd is, dus ik oordeel ook niet. Ik weet wel dat ik hem een talent vind die wij best eens in de winterstop voor een prikkie op zouden kunnen pikken.
eensch
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_53549353
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:37 schreef PizzaSalami het volgende:
Lekker online rond de tafel. Bier, hoeren, kermis, weekend enzovoorts.
Mafkees
pi_53549354
Ten Cate: "Wij verdienen meer krediet"

Trainer Henk ten Cate van AFC Ajax is vandaag met enkele verklaringen gekomen voor het teleurstellende spel van zijn ploeg. De trainer droeg excuses aan over de zwakke prestaties tegen zowel Kozakken Boys, Dinamo Zagreb, Slavia Praag als FC Groningen.

Ten Cate verwoordde op de site van Ajax: "We hebben heel veel pech. Omdat veel spelers ontbreken, hebben we bijna elke dag in een andere samenstelling getraind. Dat maakt het moeilijk om aan je automatismen te werken. Met die omstandigheden moet je ook rekening houden. Wat dat betreft verdient de ploeg wat meer krediet dan die op dit moment krijgt."

De trainer van Ajax vervolgde over het teleurstellende spel tegen amateurclub Kozakken Boys: "We hebben in korte tijd twee topwedstrijden gespeeld tegen AZ en Dinamo Zagreb. Kozakken Boys kwam op het verkeerde moment. Sommige jongens zijn niet goed met die wedstrijd omgegaan. Ook de jongens die normaal minder vaak spelen, moeten hun verantwoordelijkheid kennen."

Komende zaterdag neemt Ajax het op tegen VVV-Venlo, een eenvoudige tegenstander. VVV heeft immers slechts drie punten, werd afgelopen woensdag uitgeschakeld in de beker en speelt niet denderend buiten Venlo. Ten Cate is toch minder gerust op een overwinning: "Makkelijk is het alleen als we net zo hard werken als VVV. Als dat zo is, dan winnen we. Ajax heeft meer kwaliteit dan VVV."

http://www.soccernews.nl/news/35347
pi_53549368
Spelen we zaterdag ja?
pi_53549422
Vertonghen: "Nu moet ik me bewijzen"

De Ajacied Jan Vertonghen vertelde op de site van zijn club dat hij voelt dat hij zich nu moet bewijzen. De Belg is een talentvolle verdedigende middenvelder, die bij RKC een goede indruk maakte op het Nederlandse voetbalpubliek. Bij Ajax daarentegen breekt hij (nog) niet door. Vertonghen is echter wel bereid te gaan vechten voor een basisplaats.

De Belg viel tegen Slavia Praag in en droomde ervan de beslissende goal te maken. Hij zei daarover: "Wat zou het prachtig zijn geweest als dat was gelukt. Maar het werd een ontgoocheling. Ik voelde zoveel schaamte na de uitschakeling. We hadden goede hoop voor de wedstrijd want we zijn kwalitatief zoveel beter. Slavia was echter een nog stuggere ploeg dan we al dachten. Wat resteerde was ongeloof. Ongeloof dat we voor het tweede opeenvolgende jaar geen Champions League speelden."

Terwijl het toen volledig mislukte stelde Vertonghen zich een doel: "Dit is de tijd om mijn kans te pakken. Thomas Vermaelen is geblesseerd, Edgar Davids ook. Nu moet het gebeuren!" Of het echt gaat gebeuren is maar de vraag, want ook hij kon niet imponeren tegen de amateurs van Kozakken Boys. Daarover verwoordde hij: "Zij zetten ons goed vast en probeerden er vanuit de counter uit te komen. Wij hadden geen antwoord. We hadden ze kapot moeten spelen, maar dat hebben we niet gedaan."

Toch behoudt de Jonge Belg alle hoop voor de toekomst, tegen Slavia Praag en Kozakken Boys waren niet de wedstrijden waarin hij zich kon onderscheiden. Maar hij heeft vertrouwen voor het vervolg van het seizoen: "Het is belangrijk dat ik veel wedstrijden op hoog niveau speel. De laatste paar keer ben ik altijd wel geselecteerd en ik hoop ook dat ik snel een van de vaste krachten word, maar zeker is dat nooit. Ik wil drie keer hebben gewonnen met Ajax: tegen VVV-Venlo, Dinamo Zagreb en Sparta. Ook wil ik dan veel en goed gespeeld hebben."

De 20-jarige Jan Vertonghen is geboren in het Belgische Sint Niklaas. Hij werd gescout door Germinal Beerschot en vertrok vandaar naar Amsterdam. Na een tijdje te zijn verhuurd aan RKC lijkt de Belg tegen een basisplaats bij Ajax aan te hikken. Maar of hij een vaste basisspeler wordt, moet de tijd uitwijzen.

http://www.soccernews.nl/news/35349
pi_53549511
VVV is geen top ploeg
AFC AJAX
pi_53549534
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:42 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Het zou toch te triest zijn na de 1-1 tegen KZ..
Ach, Ajax is door. Het ambiteuze az staat weer met lege handen, heerlijk .
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:02:23 #93
82589 S-Two
barba macacu
pi_53549579
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Op vrijdagmiddag moet dit gewoon toegestaan zijn, want wat moeten we anders? Naar Hools, die kliek met al die kansloze users? Nee, gewoon relaxed ons gang laten gaan!
Dan mijd ik de topics in het vervolg wel op vrijdag.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:06:29 #94
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53549683
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:44 schreef BonJovi het volgende:
Je onderschrift Damzkie
Met 3 ëen graag.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:07:42 #95
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_53549722
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:52 schreef Jasza het volgende:
Spelen we zaterdag ja?
Hoogstaande journalistiek
Jawel, je keek.
pi_53549752
Waarschijnlijk donderdag het supportershome gewoon open
pi_53549785
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:02 schreef S-Two het volgende:

[..]

Dan mijd ik de topics in het vervolg wel op vrijdag.

Wil je het voor de 410e keer hebben over Colin die niet goed genoeg is? Beetje slap ouwehoeren hoort er bij. Zeker op een vrijdagmiddag.
pi_53549835
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hehe das wel chill idd,
pi_53549841
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mensen de stad uit lokken naar een centrale plaats in de hoop er wat meer grip op te hebben, dat hebben we vaker gezien.
pi_53549881
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:13 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Mensen de stad uit lokken naar een centrale plaats in de hoop er wat meer grip op te hebben, dat hebben we vaker gezien.
Juve, Brugge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')