Ajax en aan doelsaldo werken gaat niet samen in 1 zin.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:16 schreef MaxC het volgende:
Belangrijk dat we zondag aan het doelsaldo gaan werken om PSV voor te blijven![]()
1-8 tegen de nummer vijf van Nederland is anders een heel goed resultaat.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ajax en aan doelsaldo werken gaat niet samen in 1 zin.
Nac verslaat psvquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:16 schreef MaxC het volgende:
Belangrijk dat we zondag aan het doelsaldo gaan werken om PSV voor te blijven![]()
En de 2 topscorers van de NLse competitie in de voorhoede. Wat wil je nog meer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
1-8 tegen de nummer vijf van Nederland is anders een heel goed resultaat.
Daarbij staan we nu op doelsaldo bovenaan.![]()
Niet belangrijker maar een potje tegen VVV sla ik wel over.quote:
Wat maak het nou uit tegen wie ze spelen, je gaat toch voor je eigen club.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
Niet belangrijker maar een potje tegen VVV sla ik wel over.
Denk het wel ja. Of misschien Verthongen voor Luque.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Opstelling zondag?
Steek
Ogararu-Heitinga-vd Wiel-Emanuelson
Gabri-Maduro-Luque
Rommedahl-Huntelaar-Suarez
Zoiets?
En moet ik verantwoording afleggen aan jou waarom dat ik en keertje oversla hou toch op manquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat maak het nou uit tegen wie ze spelen, je gaat toch voor je eigen club.
Nee hoeft helemaal niet.. Je begint er zelf over hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
En moet ik verantwoording afleggen aan jou waarom dat ik en keertje oversla hou toch op man![]()
Ik vind dat ook altijd kut ben je lekker aan het bieren moet je weer naar dat stadion zonder bier enzoquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker belangrijk. Als Stefmans niet gaat, omdat hij de kermis leuker vindt, is dat zijn eigen keuze. Mij interesseert het niet. Het kan ook zomaar gebeuren dat ik het stadion niet in ga, omdat ik het in het supportershome veel gezelliger vindt.
Precies zoals ik er over denkquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd kut ben je lekker aan het bieren moet je weer naar dat stadion zonder bier enzo
Waarom heb jij Rosales in je avatar, ik heb volgens mij iets gemistquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Echt heel irritant dat je idd niet ff lekker een normaal biertje kan pakken binnen. Dat maakt amateur voetbal kijken zo grappig, hele volkstammen met koelboxen langs de lijnen.
Ik mis hem?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom heb jij Rosales in je avatar, ik heb volgens mij iets gemist![]()
quote:
Mag niet meer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Echt heel irritant dat je idd niet ff lekker een normaal biertje kan pakken binnen. Dat maakt amateur voetbal kijken zo grappig, hele volkstammen met koelboxen langs de lijnen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd kut ben je lekker aan het bieren moet je weer naar dat stadion zonder bier enzo
Dat is binnenkort ook voorbij..quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:38 schreef HeatWave het volgende:
quote:Spertijd! Burgemeester Heidema van Deventer heeft een noodverordening afgekondigd. Vanaf gistermiddag zijn voetbalsupporters niet meer welkom in zijn binnenstad. Ieder petje of capuchon is verdacht. Iedereen die er ook maar enigszins uitziet alsof hij een gepimpte VW Golf rijdt is niet meer welkom. Dit weekend is het niet mogelijk om te genieten van een welverdiend biertje. Zondag is er geen alcohol meer te krijgen. Zelfs niet voor de hardwerkende burger! De hele binnenstad ligt droog. Aanleiding voor deze strenge maatregelen is de risicovolle streekderby tussen GA Eagles en FC Zwolle aanstaande zondagmiddag. Begin juli liep het helemaal uit de hand met supportersrellen in de binnenstad terwijl de politie toekeek. Het is koopzondag en een stoffenmarkt in het centrum. Daarom gooit de burgemeester de stad op slot voor ieder verdacht individu. Geniaal! Alle voetbalsupporters zijn namelijk makkelijk te herkennen aan de witte cirkel met adelaarsymbool op hun kleding...
quote:
Mijn God, alsjeblieft zeg!quote:
Daarom. Dat ze het bij az wel nodig vinden om (als ze tegen VVV spelen) een doekie op te hangen met Slavia, tja. En sowieso, waarom zouden wij aandacht schenken aan az? Dat verdienen ze helemaal niet. Wij lachen ze alleen maar uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:
We spelen toch niet tegen AZ? Zou dan helemaal beetje jammer zijn.
je hebt altijd wel van die figuurtjesquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Precies. Vorig jaar zat ik elke zondag zowat met een zak chips en een flesje Heineken te genieten op het Feyenoord netwerk, ik kon er geen genoeg van krijgen. Nu is het AZ die een kutseizoen gaat draaien, vind het eigenlijk nu alweer volkomen normaal. Interesseert me niet zoveel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:
425quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:07 schreef kleinzusje het volgende:
Welk vak zal ik zondag eens kiezen ?![]()
409quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:07 schreef kleinzusje het volgende:
410quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:07 schreef kleinzusje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |