abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:35:43 #226
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_53713462
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:44 schreef youknow het volgende:

Zijn er nog normale singles te vinden?!
waarschijnlijk wel...maar de vraag is of je ze hier zal vinden

iedereen heeft zo z'n eigenaardigheden...de truc is die in eerste instantie te verbergen...bij voorkeur tot men verliefd is...liefde heeft de rare bijkomstigheid eigenaardigheden schattig te maken...jezelf zijn is prima, maar niet als je single bent

[/discussie-uitlok-opmerking]

hoe dan ook; welkom
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_53714408
Pff ik ben briljant
Sowieso

Dat moest even
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:27:44 #228
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_53714565
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:21 schreef liefie_ het volgende:
Pff ik ben briljant
Sowieso

Dat moest even
Dat schrikt ook singles af
pi_53714683
Ik weet er alles van
Dat is namelijk ook de enige reden die ik kan verzinnen waarom ik nog single ben

vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:55:09 #230
156998 youknow
laat maar....
pi_53715295
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:35 schreef Abbadon het volgende:

[..]

waarschijnlijk wel...maar de vraag is of je ze hier zal vinden

iedereen heeft zo z'n eigenaardigheden...de truc is die in eerste instantie te verbergen...bij voorkeur tot men verliefd is...liefde heeft de rare bijkomstigheid eigenaardigheden schattig te maken...jezelf zijn is prima, maar niet als je single bent

[/discussie-uitlok-opmerking]

hoe dan ook; welkom
Bedankt!
En ik ga er ook niet van uit dat ik hier nou die ene niet-freak tegen ga komen, maar moest het gewoon even kwijt!

Over dat jezelf zijn als single (om maar gelijk op je uitlok poging in te gaan)
Ik denk dat het vooral tegenover de buitenwereld (lees niet-singles) moeilijk is om jezelf te zijn.
Je krijgt namelijk heel snel een stempel.
Je moet of een hippe happy single zijn, of je bent wanhopig... een middenweg ziet men gewoon niet.
pi_53715345
Ow daar heb ik echt totaal geen last van in mijn omgeving gelukkig
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:21:56 #232
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_53715976
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:55 schreef youknow het volgende:
Bedankt!
En ik ga er ook niet van uit dat ik hier nou die ene niet-freak tegen ga komen, maar moest het gewoon even kwijt!

die ene niet-freak? wat een vertrouwen in de mensheid...
quote:
Ik denk dat het vooral tegenover de buitenwereld (lees niet-singles) moeilijk is om jezelf te zijn.
Je moet of een hippe happy single zijn, of je bent wanhopig... een middenweg ziet men gewoon niet.
mensen denken in stereotypes...gelukkig ben ik nog nooit iemand tegengekomen die mijn typeerde op grond van het feit dat ik single ben...heb ook niet echt de behoefte met dat soort mensen om te gaan, denk ik...want dat is het type mensen dat ook zichzelf definieert aan de hand van hun relatie...en laten we eerlijk zijn, wat is hun mening nou waard?

Ik zou niet weten hoe ik iets anders dan mezelf zou moeten zijn, eigenlijk...en zou dat ook niet willen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:31:07 #233
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_53719249
quote:

Misschien moet je daarom uitgaan van wat JIJ zelf vindt en denkt, en niet van (wat je denkt dat) andere mensen denken.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:38:25 #234
156998 youknow
laat maar....
pi_53719421
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:31 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Misschien moet je daarom uitgaan van wat JIJ zelf vindt en denkt, en niet van (wat je denkt dat) andere mensen denken.
Wat een wijsheid!
Dat ik daar nou nooit eerder aan gedacht heb

Maar hebben jullie dat niet dan? Dat je van die standaard reacties krijgt als:
LIjkt me heeeeeeeerlijk om weer eens vrijgezel te zijn. Alleen maar feesten, doen waar je zelf zin in hebt, veel mannen (of vrouwen, wat je wilt) om je heen!
of:
Goh echt, ben je nou nog steeds alleen? Hoe komt dat dan?!

Gek word ik er van zo af en toe!!!
(beetje jammer die boerendorp mentaliteit)
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:50:24 #235
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_53719709
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:38 schreef youknow het volgende:

Wat een wijsheid!
zo makkelijk is het soms...
quote:
LIjkt me heeeeeeeerlijk om weer eens vrijgezel te zijn. Alleen maar feesten, doen waar je zelf zin in hebt, veel mannen (of vrouwen, wat je wilt) om je heen!
of:

Gebeurt me tegenwoordig nooit meer, maar weet nog wel wat je bedoelt. Kan idd mateloos irritant zijn, tot je bedenkt dat die vragensteller dus de sneue persoon is, en niet jij hoewel jij wel met dat gevoel wordt opgezadeld.
Heb je weleens geprobeerd om diegene daarmee te confronteren op dat moment? Kun je lachen!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:00:51 #236
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_53720019
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:38 schreef youknow het volgende:

Wat een wijsheid!
zeg...niet zo sarcastisch...
quote:
of:

Waarom maak je je daar zo druk over? waarom laat je het je raken?

ik denk dat elke single dat wel eens hoort, maar de enige mensen van wie ik dat soort opmerkingen krijg zijn mensen die me niet kennen...en waarom zou ik me druk maken om de mening van mensen die mij niet kennen? verspilling van energie...
pi_53721068
Ik denk trouwens dat mensen alleen zo tegen je doen, als je ze zegmaar de kans geeft om zo tegen je te doen...
De 2 mannen boven mij zullen waarschijnlijk door hun pfff-tief-toch-op-houding weinig van die mensen aantrekken
als je je "makkelijk" opstelt voor dat soort dingen dan zul je het ook vaker tegen komen he
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:13:02 #238
156998 youknow
laat maar....
pi_53721866
Nou het is niet echt dat ik me er veel van aantrek of er wakker van lig.
Maar als je me vraagt of een single zich anders voor moet doen OMDAT hij of zij single is, is dat het eerste waar ik aan denk. Komt waarschijnlijk ook omdat mijn omgeving grotendeels zo is. Veel meiden hier hebben al vroeg een vriendje, gaan snel samenwonen en/of trouwen, kinderen enz. Nogmaals.. dat is duidelijk een downside van opgroeien in een klein christelijk boerendorpje.
Neemt trouwens niet weg dat ik het persoonlijk prima naar mn zin heb als single
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:39:05 #239
101353 mrbox
Miep miep
pi_53722456
quote:

[..]

Bedankt!
Klinkt mss vreemd maar die freaks zijn toch zichzelf ? Wrs zoek je deze mensen gewoon onbewust uit (wat erg vervelend is).
De oplossing ligt in jezelf
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_53725507
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:51 schreef dawg het volgende:

[..]

Nouja. Dan ruk ik wel een keer. Dan is ze maar een keer niet tevreden, das dan jammer.
Same here, maar al die prachtige, lieve, schijnheilige jongetjes denken met hun lul. Hoe mooi verbloemd ook.
pi_53725942
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:56 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Same here, maar al die prachtige, lieve, schijnheilige jongetjes denken met hun lul. Hoe mooi verbloemd ook.

Dat is naar het schijnt ook de reden dat veel mannen hun jongeheer een naampje geven.

Het voelt zo vreemd om al je beslissingen door een onbekende te laten maken...
pi_53730096
Zo! Ik kom jullie lekker lastigvallen hier vanaf vandaag! Ik ben namelijk weer single sinds kort. Niet mijn keus, maar het is niet anders. Gek genoeg is de wereld niet ingestort en valt de pijn (nog) behoorlijk mee. Misschien dat ik het gewoon nog niet helemaal besef of misschien is het ook gewoon 'goed' zo. Anyway, ik kom hier dus gezellig meeposten. Wiebelkont, jammer dat Breda een beetje ver is.. en het is trouwens best koud voor een terrasje...
pi_53730430
Geen Slowchat hier. Reacties verwijderd dus.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_53733421
Ik ga morgen voor het eerst sinds lange tijd weer echt uit als single Heb er zin in!!
pi_53740296
Wederom posts moeten verwijderen. Topic gaat over single zijn en niet wat voor een naam je geeft aan je tieten en je piemel. Lees de regels nog een keer goed door in de OP, mensen. Ik blijf niet bezig.
pi_53741394
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:08 schreef Emel het volgende:
Wederom posts moeten verwijderen. Topic gaat over single zijn en niet wat voor een naam je geeft aan je tieten en je piemel. Lees de regels nog een keer goed door in de OP, mensen. Ik blijf niet bezig.

Single zijn is de komende maanden o-zo eenzaam. Overal waar je kijkt zie je gelukkige koppeltjes. Zelfs het geschreeuw van je ruziende buren maakt je droevig. Je mist het gezeur, het samenspel... De wereld lijkt aan je voorbij te gaan terwijl jezelf stilletjes aan wegkwijnt.

Met uitzondering van het weekend. Dan ga je lekker uit ontmoet je andere singles die samen met je de miserie willen delen. De passie en lust die volgen tot in de late uurtjes. Je draagt elkaar op handen en verwent elkaar in de hoop dat de vonk overslaat. Met een glimlach ga je zondag tegenmoet.

Je telefoon trilt. Het is weer laat en het twisten tussen opnemen of naar voicemail laten gaan flitst door je gedachten. In je achterhoofd weet je dat de klokslag van achtuur op maandag alle illusies weer laat vervagen. De telefoon is gestopt met trillen. Je besluit het ritueel maar weer te doorleven. De sleur van het single zijn... totdat het volgende weekende weer begint.

Geschreven vanuit mijn hart speciaal voor jou Emel.
A little bit hateful
pi_53742479
Mooi stukje trouwens dinges
Het klopt denk ik wel... Kerst zal wel vervelend zijn...
Eigenlijk vind ik het zelden erg om single te zijn behalve op mijn verjaardag en met kerst...
Owja en met nieuwjaar als iedereen om 12 uur eerst zijn lief kust en je daar dan echt even een paar seconden staat van
Misschien moet ik gewoon het land weer uit vluchten

[ Bericht 20% gewijzigd door Emel op 06-10-2007 14:22:06 (ontopic houden) ]
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:30:31 #248
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_53742859
Ik ben afgelopen week 21 geworden en tijdens m'n verjaardag heb ik eigenlijk helemaal geen tijd gehad om 'n eventuele vriendin te missen Eerst aan mijn project gewerkt en daarna de hele avond bezoek en vrienden over de vloer gehad.

Met kerst is het al helemaal niet erg, want dan organiseer ik zelf een feest en zijn er nog 'n aantal feesten waar ik heen ga.

Oudjaar is inderdaad beetje een kloteavond maar daar kom je die nacht ook nog wel overheen.
pi_53742920
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:05 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Single zijn is de komende maanden o-zo eenzaam. Overal waar je kijkt zie je gelukkige koppeltjes. Zelfs het geschreeuw van je ruziende buren maakt je droevig. Je mist het gezeur, het samenspel... De wereld lijkt aan je voorbij te gaan terwijl jezelf stilletjes aan wegkwijnt.

Met uitzondering van het weekend. Dan ga je lekker uit ontmoet je andere singles die samen met je de miserie willen delen. De passie en lust die volgen tot in de late uurtjes. Je draagt elkaar op handen en verwent elkaar in de hoop dat de vonk overslaat. Met een glimlach ga je zondag tegenmoet.

Je telefoon trilt. Het is weer laat en het twisten tussen opnemen of naar voicemail laten gaan flitst door je gedachten. In je achterhoofd weet je dat de klokslag van achtuur op maandag alle illusies weer laat vervagen. De telefoon is gestopt met trillen. Je besluit het ritueel maar weer te doorleven. De sleur van het single zijn... totdat het volgende weekende weer begint.

Geschreven vanuit mijn hart speciaal voor jou Emel.

Mooi geschreven ik herken wel wat dingen in maar over het algemeen vind ik helemaal niet erg om single te zijn. Ik geniet ervan juist.
pi_53742922
Kerst vind ik niet zo omdat iedereen dan zo klef word om de een of andere reden
En mn mama, papa en zusje hebben allemaal verkering... Zelfs mn oma, alleen ik niet
Gelukkig krijg ik dan wel kadotjes dat verzacht de pijn
En dat vind ik dus jammer aan het geen verkering hebben op je verjaardag... Niemand van wie je een enorm speciaal kado krijgt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')