waarschijnlijk wel...maar de vraag is of je ze hier zal vindenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:44 schreef youknow het volgende:
Zijn er nog normale singles te vinden?!
Dat schrikt ook singles afquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:21 schreef liefie_ het volgende:
Pff ik ben briljant
Sowieso
Dat moest even
Bedankt!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel...maar de vraag is of je ze hier zal vinden![]()
iedereen heeft zo z'n eigenaardigheden...de truc is die in eerste instantie te verbergen...bij voorkeur tot men verliefd is...liefde heeft de rare bijkomstigheid eigenaardigheden schattig te maken...jezelf zijn is prima, maar niet als je single bent![]()
[/discussie-uitlok-opmerking]
hoe dan ook; welkom![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:55 schreef youknow het volgende:
Bedankt!![]()
En ik ga er ook niet van uit dat ik hier nou die ene niet-freak tegen ga komen, maar moest het gewoon even kwijt!
mensen denken in stereotypes...gelukkig ben ik nog nooit iemand tegengekomen die mijn typeerde op grond van het feit dat ik single ben...heb ook niet echt de behoefte met dat soort mensen om te gaan, denk ik...want dat is het type mensen dat ook zichzelf definieert aan de hand van hun relatie...en laten we eerlijk zijn, wat is hun mening nou waard?quote:Over dat jezelf zijn als single (om maar gelijk op je uitlok poging in te gaan)
Ik denk dat het vooral tegenover de buitenwereld (lees niet-singles) moeilijk is om jezelf te zijn.
Je krijgt namelijk heel snel een stempel.
Je moet of een hippe happy single zijn, of je bent wanhopig... een middenweg ziet men gewoon niet.
Misschien moet je daarom uitgaan van wat JIJ zelf vindt en denkt, en niet van (wat je denkt dat) andere mensen denken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:55 schreef youknow het volgende:
Over dat jezelf zijn als single (om maar gelijk op je uitlok poging in te gaan)
Ik denk dat het vooral tegenover de buitenwereld (lees niet-singles) moeilijk is om jezelf te zijn.
Je krijgt namelijk heel snel een stempel.
Je moet of een hippe happy single zijn, of je bent wanhopig... een middenweg ziet men gewoon niet.
Wat een wijsheid!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien moet je daarom uitgaan van wat JIJ zelf vindt en denkt, en niet van (wat je denkt dat) andere mensen denken.
zo makkelijk is het soms...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:38 schreef youknow het volgende:
Wat een wijsheid!
Dat ik daar nou nooit eerder aan gedacht heb
Gebeurt me tegenwoordig nooit meer, maar weet nog wel wat je bedoelt. Kan idd mateloos irritant zijn, tot je bedenkt dat die vragensteller dus de sneue persoon is, en niet jij hoewel jij wel met dat gevoel wordt opgezadeld.quote:Maar hebben jullie dat niet dan? Dat je van die standaard reacties krijgt als:
LIjkt me heeeeeeeerlijk om weer eens vrijgezel te zijn. Alleen maar feesten, doen waar je zelf zin in hebt, veel mannen (of vrouwen, wat je wilt) om je heen!
of:
Goh echt, ben je nou nog steeds alleen? Hoe komt dat dan?!
Gek word ik er van zo af en toe!!!
(beetje jammer die boerendorp mentaliteit)
zeg...niet zo sarcastisch...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:38 schreef youknow het volgende:
Wat een wijsheid!
Dat ik daar nou nooit eerder aan gedacht heb
Waarom maak je je daar zo druk over? waarom laat je het je raken?quote:Maar hebben jullie dat niet dan? Dat je van die standaard reacties krijgt als:
LIjkt me heeeeeeeerlijk om weer eens vrijgezel te zijn. Alleen maar feesten, doen waar je zelf zin in hebt, veel mannen (of vrouwen, wat je wilt) om je heen!
of:
Goh echt, ben je nou nog steeds alleen? Hoe komt dat dan?!
Gek word ik er van zo af en toe!!!
(beetje jammer die boerendorp mentaliteit)
Klinkt mss vreemd maar die freaks zijn toch zichzelf ? Wrs zoek je deze mensen gewoon onbewust uit (wat erg vervelend is).quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:55 schreef youknow het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
En ik ga er ook niet van uit dat ik hier nou die ene niet-freak tegen ga komen, maar moest het gewoon even kwijt!
Same here, maar al die prachtige, lieve, schijnheilige jongetjes denken met hun lul.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja. Dan ruk ik wel een keer. Dan is ze maar een keer niet tevreden, das dan jammer.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Same here, maar al die prachtige, lieve, schijnheilige jongetjes denken met hun lul.Hoe mooi verbloemd ook.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:08 schreef Emel het volgende:
Wederom posts moeten verwijderen. Topic gaat over single zijn en niet wat voor een naam je geeft aan je tieten en je piemel. Lees de regels nog een keer goed door in de OP, mensen. Ik blijf niet bezig.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Single zijn is de komende maanden o-zo eenzaam. Overal waar je kijkt zie je gelukkige koppeltjes. Zelfs het geschreeuw van je ruziende buren maakt je droevig. Je mist het gezeur, het samenspel... De wereld lijkt aan je voorbij te gaan terwijl jezelf stilletjes aan wegkwijnt.
Met uitzondering van het weekend. Dan ga je lekker uit ontmoet je andere singles die samen met je de miserie willen delen. De passie en lust die volgen tot in de late uurtjes. Je draagt elkaar op handen en verwent elkaar in de hoop dat de vonk overslaat. Met een glimlach ga je zondag tegenmoet.
Je telefoon trilt. Het is weer laat en het twisten tussen opnemen of naar voicemail laten gaan flitst door je gedachten. In je achterhoofd weet je dat de klokslag van achtuur op maandag alle illusies weer laat vervagen. De telefoon is gestopt met trillen. Je besluit het ritueel maar weer te doorleven. De sleur van het single zijn... totdat het volgende weekende weer begint.
Geschreven vanuit mijn hart speciaal voor jou Emel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |