Oneens. Ik heb een paar delen geleden ook gepost maar toen bleef het bij lurken omdat er een leuke man voorbij kwam. Dat was de eerste seconde al duidelijk maar na een paar weken heb ik het toch maar afgekapt omdat ik begon te twijfelen enzo. En dat terwijl ik nog geen half jaar geleden als desperate beschouwd kon wordenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Na het lezen van 'Blink' tijdens mijn vakantie geloof ik al helemáál niet meer in wensenlijstjes, en al helemaal niet bij vrouwen. De eerste twee seconden is het enige dat telt.
[..]
ja ergens ms wel leuk, maar in zekere zin ook hetzelfde als tijdens je eerste date naar de bios gaan: je zit stil naast elkaar in het donker, mag niet praten, terwijl het de bedoeling is elkaar te leren kennen!
Gezien mijn opmerking hierboven zou dat niet uit mogen maken, omdat de eerste 2 seconden alleen maar tellen - maar stel dat het klikt, dan wil je toch leuk praten kan ik me voorstellen.
ik snap 'm nie, MLI (naha, rijmtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:06 schreef MLI het volgende:
[..]
Oneens. Ik heb een paar delen geleden ook gepost maar toen bleef het bij lurken omdat er een leuke man voorbij kwam. Dat was de eerste seconde al duidelijk maar na een paar weken heb ik het toch maar afgekapt omdat ik begon te twijfelen enzo. En dat terwijl ik nog geen half jaar geleden als desperate beschouwd kon worden.
Nee, alleen al het woord breasts deed me over de rest heen lezen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:46 schreef Garisson72 het volgende:
ja goed istie he...
't Impliceert dat vrouwen vóór 1865 geen borsten hadden!wist jij dat?!?!
Klopt inderdaad, ja. Beetje foute taktiek om in de smaak te vallen bij de vrouw.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:01 schreef dawg het volgende:
En daarbij kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat de meeste mannen zich lijken te schikken naar de vrouw.
Juist, zo heb ik dat dus ook gedaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:10 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik zou ook niet alleen maar naar een voorstelling/film gaan op een date en daarna linea recta weer naar huis. Liever eerst hapje eten en dan daar naartoe, of naderhand nog wat gaan drinken ergens.
Nouja. Dan ruk ik wel een keer. Dan is ze maar een keer niet tevreden, das dan jammer.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, ja. Beetje foute taktiek om in de smaak te vallen bij de vrouw.Maar goed, dat is ook precies de reden waarom de vrouw zovaak de broek aan heeft in de relatie: de man wil natuurlijk wel neuken die avond, daarvoor moet hij haar tevreden houden.
Als zij hem afwijst is het nog leukerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, ja. Beetje foute taktiek om in de smaak te vallen bij de vrouw.Maar goed, dat is ook precies de reden waarom de vrouw zovaak de broek aan heeft in de relatie: de man wil natuurlijk wel neuken die avond, daarvoor moet hij haar tevreden houden.
De eerste indruk van dit heerschap was uitermate positiefquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik snap 'm nie, MLI (naha, rijmt
Wat was de eerste seconde duidelijk?
Twijfel komt voort uit het nadenken over die eerste seconden, wat je dus eigenlijk niet zou doen als je indruk van die eerste seconden 100% positief is én je daar volledig op durft te vertrouwen. Volgens de 'leer' van Blink betekent dat dus dat je thin-slice (zo worden die eerste indruk-seconden genoemd) bij nader inzien zo bijzonder niet was.
Als die betreffende man goed genoeg is in bed dan heeft tevreden houden er niks mee te makenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
ik heb heel vaak gehad dat ik bij iemand in de eerste paar seconden een sterk (positief of negatief) gevoel had, watg je dan eerst geneigd bent om te weerleggen want je mag niet te snel oordelen, wordt je geleerd. Maar heel erg vaak, als je op dat gevoel durft te vertrouwen en het in je achterhoofd houdt, wordt het toch bewaarheid - je eerste hunch was juist.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat van die 2 seconden vind ik maar onzin trouwens.
Zou dus betekenen dat bij iedereen die je tegenkomt, je in 2 seconden al weet of 't klikt met diegene of niet, terwijl in de praktijk (bij mij in ieder geval), juist vrijwel altijd voorkomt dat mijn eerste indruk achteraf helemaal nergens op sloeg.
Mensen bij wie ik gelijk denk ''jezus dat lijkt me nou echt niks'' bleken achteraf geweldige mensen te zijn.
Of begrijp ik het verkeerd ?
Als de man bereid is om een keer te rukken ipv te neuken, dan zou ik eerst maar eens in de spiegel kijken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Als die betreffende man goed genoeg is in bed dan heeft tevreden houden er niks mee te maken
Als er nu ipv Beverwijk Helmond had gestaan, tja. Helaas.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:27 schreef Shitonya het volgende:
Iemand toevallig zin om naar de bios te gaan vanavond in Beverwijk?
En ja, ik ben inderdaad lichtelijk wanhopig aan het worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |