abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53675756
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 17:04 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Na het lezen van 'Blink' tijdens mijn vakantie geloof ik al helemáál niet meer in wensenlijstjes, en al helemaal niet bij vrouwen. De eerste twee seconden is het enige dat telt.
[..]

ja ergens ms wel leuk, maar in zekere zin ook hetzelfde als tijdens je eerste date naar de bios gaan: je zit stil naast elkaar in het donker, mag niet praten, terwijl het de bedoeling is elkaar te leren kennen!
Gezien mijn opmerking hierboven zou dat niet uit mogen maken, omdat de eerste 2 seconden alleen maar tellen - maar stel dat het klikt, dan wil je toch leuk praten kan ik me voorstellen.
Oneens. Ik heb een paar delen geleden ook gepost maar toen bleef het bij lurken omdat er een leuke man voorbij kwam. Dat was de eerste seconde al duidelijk maar na een paar weken heb ik het toch maar afgekapt omdat ik begon te twijfelen enzo. En dat terwijl ik nog geen half jaar geleden als desperate beschouwd kon worden .
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:43:49 #202
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_53682356
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 20:06 schreef MLI het volgende:

[..]

Oneens. Ik heb een paar delen geleden ook gepost maar toen bleef het bij lurken omdat er een leuke man voorbij kwam. Dat was de eerste seconde al duidelijk maar na een paar weken heb ik het toch maar afgekapt omdat ik begon te twijfelen enzo. En dat terwijl ik nog geen half jaar geleden als desperate beschouwd kon worden .
ik snap 'm nie, MLI (naha, rijmt
Wat was de eerste seconde duidelijk?
Twijfel komt voort uit het nadenken over die eerste seconden, wat je dus eigenlijk niet zou doen als je indruk van die eerste seconden 100% positief is én je daar volledig op durft te vertrouwen. Volgens de 'leer' van Blink betekent dat dus dat je thin-slice (zo worden die eerste indruk-seconden genoemd) bij nader inzien zo bijzonder niet was.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_53682400
En dat verkondig je met je nieuwe sig, Gari? Stijlvol, dat moet ik je nageven.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:46:45 #204
94676 Garisson72
pi_53682435
ja goed istie he...
't Impliceert dat vrouwen vóór 1865 geen borsten hadden! wist jij dat?!?!
pi_53682637
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:46 schreef Garisson72 het volgende:
ja goed istie he...
't Impliceert dat vrouwen vóór 1865 geen borsten hadden! wist jij dat?!?!
Nee, alleen al het woord breasts deed me over de rest heen lezen.
pi_53684208
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 17:01 schreef dawg het volgende:
En daarbij kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat de meeste mannen zich lijken te schikken naar de vrouw.
Klopt inderdaad, ja. Beetje foute taktiek om in de smaak te vallen bij de vrouw. Maar goed, dat is ook precies de reden waarom de vrouw zovaak de broek aan heeft in de relatie: de man wil natuurlijk wel neuken die avond, daarvoor moet hij haar tevreden houden.
pi_53684240
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 17:10 schreef Lollifant het volgende:

[..]
Ik zou ook niet alleen maar naar een voorstelling/film gaan op een date en daarna linea recta weer naar huis. Liever eerst hapje eten en dan daar naartoe, of naderhand nog wat gaan drinken ergens.
Juist, zo heb ik dat dus ook gedaan. Eerst in een café vlakbij wat bier drinken (en eventueel wat eten), daarna de voorstelling en vervolgens weer bier.

Voorstelling was trouwens super.
pi_53689170
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 01:34 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, ja. Beetje foute taktiek om in de smaak te vallen bij de vrouw. Maar goed, dat is ook precies de reden waarom de vrouw zovaak de broek aan heeft in de relatie: de man wil natuurlijk wel neuken die avond, daarvoor moet hij haar tevreden houden.
Nouja. Dan ruk ik wel een keer. Dan is ze maar een keer niet tevreden, das dan jammer.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 12:07:33 #209
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53689553
quote:

[..]

Als zij hem afwijst is het nog leuker
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53691769
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:43 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ik snap 'm nie, MLI (naha, rijmt
Wat was de eerste seconde duidelijk?
Twijfel komt voort uit het nadenken over die eerste seconden, wat je dus eigenlijk niet zou doen als je indruk van die eerste seconden 100% positief is én je daar volledig op durft te vertrouwen. Volgens de 'leer' van Blink betekent dat dus dat je thin-slice (zo worden die eerste indruk-seconden genoemd) bij nader inzien zo bijzonder niet was.
De eerste indruk van dit heerschap was uitermate positief . Ik vond hem gelijk ontzettend leuk, zelfs nog voor hij zich voorgesteld had aan me. Maar uiteindelijk kon ik niet ontkennen dat het niet normaal is om na een weken al ontzettend te twijfelen aan de relatie en met name aan mijn gevoelens voor hem, hoewel ik zeker een paar weken behoorlijk verliefd was op hem. Eerder zou ik de twijfels genegeerd hebben. Misschien ben ik nu wel harder to get dan ik zelf vermoedde. Ik heb de behoefte niet meer om genoegen te nemen met minder dan ik waard ben. Ik wil nooit meer het monsterboard-gevoel hebben dat er ergens een betere rondloopt.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:15:59 #211
94676 Garisson72
pi_53695176
't vinden van iemand bij wie je het gevoel niet meer hebt dat er een betere rondloopt, heeft m.i. niets met diegene te maken. Dat heeft alles met jou te maken, met de mindset waar je in zit - je bent er denk ik dan niet 'klaar' voor om te zien dat iemand perfect voor je is, en dat je dus niet meer hoeft te weten of er nog een betere rondloopt.

Zolang je nog niet in die juiste mindset zit, zul je je eerste indruk waarschijnlijk ook niet meteen durven vertrouwen, denk ik. En dan ga je twijfelen.
pi_53696893
Dat van die 2 seconden vind ik maar onzin trouwens.

Zou dus betekenen dat bij iedereen die je tegenkomt, je in 2 seconden al weet of 't klikt met diegene of niet, terwijl in de praktijk (bij mij in ieder geval), juist vrijwel altijd voorkomt dat mijn eerste indruk achteraf helemaal nergens op sloeg.

Mensen bij wie ik gelijk denk ''jezus dat lijkt me nou echt niks'' bleken achteraf geweldige mensen te zijn.

Of begrijp ik het verkeerd ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 18:06:35 #213
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_53698130
quote:

[..]

Als die betreffende man goed genoeg is in bed dan heeft tevreden houden er niks mee te maken

Een daarbij, als je zo je best moet doen iemand tevreden te houden is je relatie dan wel gelijkwaardig??
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 18:06:40 #214
94676 Garisson72
pi_53698133
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat van die 2 seconden vind ik maar onzin trouwens.

Zou dus betekenen dat bij iedereen die je tegenkomt, je in 2 seconden al weet of 't klikt met diegene of niet, terwijl in de praktijk (bij mij in ieder geval), juist vrijwel altijd voorkomt dat mijn eerste indruk achteraf helemaal nergens op sloeg.

Mensen bij wie ik gelijk denk ''jezus dat lijkt me nou echt niks'' bleken achteraf geweldige mensen te zijn.

Of begrijp ik het verkeerd ?
ik heb heel vaak gehad dat ik bij iemand in de eerste paar seconden een sterk (positief of negatief) gevoel had, watg je dan eerst geneigd bent om te weerleggen want je mag niet te snel oordelen, wordt je geleerd. Maar heel erg vaak, als je op dat gevoel durft te vertrouwen en het in je achterhoofd houdt, wordt het toch bewaarheid - je eerste hunch was juist.
Ik zeg dus niet dat je áltijd en bij íedereen die je ontmoet zo'n sterk gevoel zal hebben, nee: dat heb je maar af en toe. Maar op de momenten dát ik het heb denk ik dat ik daar wel op mag vertrouwen.
pi_53698431
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:06 schreef Lips het volgende:

[..]

Als die betreffende man goed genoeg is in bed dan heeft tevreden houden er niks mee te maken
Als de man bereid is om een keer te rukken ipv te neuken, dan zou ik eerst maar eens in de spiegel kijken.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 18:27:49 #216
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53698637
Iemand toevallig zin om naar de bios te gaan vanavond in Beverwijk?
En ja, ik ben inderdaad lichtelijk wanhopig aan het worden..
pi_53698731
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:27 schreef Shitonya het volgende:
Iemand toevallig zin om naar de bios te gaan vanavond in Beverwijk?
En ja, ik ben inderdaad lichtelijk wanhopig aan het worden..
Als er nu ipv Beverwijk Helmond had gestaan, tja. Helaas.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 18:36:02 #218
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_53698815
Ik ga vanavond mijn verjaardag vieren met m'n vrienden hier thuis op de bank zitten en wat drinken.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 18:40:40 #219
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53698936
Mike..vanwaar die jaloers wekkende mededeling?
  donderdag 4 oktober 2007 @ 19:05:34 #220
94676 Garisson72
pi_53699566
hij bedoelt dat jij ook best langs mag komen om een biertje mee te doen.
Denk ik.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 19:43:40 #221
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53700697
Hum..heb weinig zin in een tro
pi_53701001
Hoeveel pm'tjes heb je nog gekregen?
A little bit hateful
  donderdag 4 oktober 2007 @ 19:57:16 #223
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53701132
Geen natuurlijk.. had ook niet echt iets "serieus" verwacht hoor ^_^ Ik ga straks gewoon met een kennis
pi_53707200
*Schrijft zijn naam bij op de lijst.

Om Bert Visscher te quoten:

"Moeders houd uw dochters binnen"

donderdag 4 oktober 2007 @ 23:44:17 #225
156998 youknow
laat maar....
pi_53709253
Single girl reporting

Ik kom de laatste tijd echt alleen nog maar freaks tegen. De een heeft een verzameling dooie beesten, de ander webcammt zijn edele delen graag door (geheel onverwacht getuige van deze gruwel geweest) en de volgende blijft maar bellen op onmogelijke tijden omdat hij denkt dat ik wel op neem als hij het maar vaak en lang genoeg probeert.
Gelukkig zijn ze allemaal tegen de lamp gelopen voordat ze een voet over de drempel hebben gezet bij me, maar dan nog...

Zijn er nog normale singles te vinden?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')