Een ver-assing...?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:45 schreef Toad het volgende:
O, dat is een verassing, maar een lekkere plaat hoor.
Ik mis alleen nog een GAST! Wie zou dat vanavond zijn...?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:00 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel
Gerard
Domien
Alles wat we nodig hebben, is aanwezig, zo te zien.
Behalve Michiel en Domien (en nog wel een aantal).quote:
In het rijtje mis je ook nog Coen Swijnenbergquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Behalve Michiel en Domien (en nog wel een aantal).
Maar ik denk dat toch wel meer dan de helft rookt...
Annemic rookt, van de andere nachtjocks weet ik het niet eens.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Behalve Michiel en Domien (en nog wel een aantal).
Maar ik denk dat toch wel meer dan de helft rookt...
Pics!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zie ik daar een fok FP?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zie ik daar een fok FP?
Met uw gastheer: Domien Verschuuren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Welkom bij Ekstra Weekend-TV. De pilot!
Serieus? Dat zou wel super zijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
`
Vanaf volgende week LIVE op Nederland 8!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dalet!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
De playlist:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/sep/28/thumb/ddurq9of5f9pz73034h274eth.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
VEENSTRAVEENSTRA, EKDOMEKDOM, VERSCHUURENVERSCHUUREN, FUCK YOU!!!!!
(als je nu boos wordt heb je de uuropener niet gehoord)
Nu al geslaagd!!! echt lachen ditquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Megahit voor de Foo Fightersquote:
Heb `t vooral met "die lúcht!"quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:18 schreef Sirolf het volgende:
Erg herkenbaar, ik betrap mezelf er ook best vaak op...
Vooral 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen!'
Volgens de dokter moet je bij keelpijn (en daar ben ik er dan ook een van, keelpijn-hebber) gorgelen met warm water met zout.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Goeie tip Ekdom, maar doe mij maar een pallet bier!![]()
MEEEEEEEEEEEGAHIT
Liever dat dan zout met warm water...quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Volgens de dokter moet je bij keelpijn (en daar ben ik er dan ook een van, keelpijn-hebber) gorgelen met warm water met zout.
Ik zie er nu al tegen aan.
en Sander L ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:16 schreef borisz het volgende:
Net in boulevard dat Coen S weer vrijgezel is...
Ook, en tegen lui die stinkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zeg je dat tegen een stinkdier?
Bah!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens de dokter moet je bij keelpijn (en daar ben ik er dan ook een van, keelpijn-hebber) gorgelen met warm water met zout.
Ik zie er nu al tegen aan.
Nummer staat al iets van 8 weken op 1 in de Mega Top 50, wat een hit!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Gelukkig, Relax begon me al een beetje te vervelen. Wordt die tenminste niet zo uitgemolken als Grace Kelly.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zeg het regelmatig over de dames van hiernaast (een stuk of 20 koeien).
Dat hielp normaal gesproken bij mij ook.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bah!!
Ik neem meestal wat hoestdrank en dan is het vaak aardig snel over..
Hierna Nina Simone - Ain't got no go, i got life!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
TOF !!!! Yellow Pearl komt
She's Madonna![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hierna Nina Simone - Ain't got no go, i got life!![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. Terug. Mijn eigen radioprogramma maar even een uurtje uitgesteld vanwege ekstraweeknd!
Dan heeft Michiel dat komende woensdag toch beter geregeld.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:36 schreef Marc63 het volgende:
Wow... wie regelt al die gasten? Zal Domien vast niet zijn, want zijn gast de komende week is lang niet zo fotogeniek
Ow? Wie dan? Ik heb de afgelopen niet veel kunnen luisteren en ik heb de fax ook niet gekregen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heeft Michiel dat komende woensdag toch beter geregeld.
Ik heb het beter geregeld, ik doe een radioprogramma tijdens het uur van Corne Kleinquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. Terug. Mijn eigen radioprogramma maar even een uurtje uitgesteld vanwege ekstraweeknd!
Nou, jijzelf misschien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ow? Wie dan? Ik heb de afgelopen niet veel kunnen luisteren en ik heb de fax ook niet gekregen.
Tijd om een lijstje te maken:quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:40 schreef Marc63 het volgende:
"Uit je plaat gaan" is nog zo'n Ekdom-uitspraak die ik veel gebruik.
Hmmm.... misschien eens aanmelden. Ik weet nog niet eens of ik kan (en of er natuurlijk nog plaats is).quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, jijzelf misschien.
Kijk maar in het topic 271 (als je het aantal berichten op 50 hebt staan pagina 3) naar een bericht van Maricha.
Och, niet geschoten is altijd mis.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm.... misschien eens aanmelden. Ik weet nog niet eens of ik kan (en of er natuurlijk nog plaats is).
"Nou, ik denk eerder wat anders hoor... Witte sneeuw!"quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Whahahaha " jeuken de ballen van Veenstra.. dan zal er weldra regen vallen "
Ah, je kreeg net een fax uit Frankrijk?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hans, namens C. dank voor je screenshots
Ze is op MSNquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, je kreeg net een fax uit Frankrijk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |