Lees de OP nog eens goed door.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:26 schreef borisz het volgende:
*knip*
Aan het eind zet ik alles online.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:02 schreef DaMook het volgende:
je hebt PM.
Toch vind ik het jammer dat je zo niet kan zien wie wat heeft gekozen. Kun je de lijstjes aan het eind van de ronde allemaal hierneer zetten ?.
Hmm, da's jammer, dan kan ik niet meer stemmen. 'k ben namelijk niet van plan om m'n PM account te activeren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:Hoe nomineer ik?
Speciaal voor de finale is er een aparte stemmethode, dit doe je door het lijstje te PM'en naar mij. Dus klik op het envelopje om te stemmen. Het zou leuk zijn als je hier je lijstje niet neerdumpt, zo wordt het nog spannend.
Je mag me mailen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, da's jammer, dan kan ik niet meer stemmen. 'k ben namelijk niet van plan om m'n PM account te activeren.
Kan ik je anders ook mailen ofzo?
OKquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Aan het eind zet ik alles online.
Dan heb ik het niet echt bewaard.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
OK
Broekie en Tinuzz, jullie hebben beide je msn ingevuld, waarom msnen jullie het dan niet door.
Uhm, Annemieke toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:Beste nachtprogramma (22.00 - 6.00 uur)
Er was gelijkspel tussen Ekdom in de Nacht en Annemarie, omdat Broekie (degene die het eerst koos) voor Annemarie koos, gaat dat programma door.
Annemarie
Domien
Dank je!quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uhm, Annemieke toch?
Je hebt mail
Psst, er staat nu in die regel er boven alleen wel nog steeds twee keer Annemariequote:
Dank je.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Psst, er staat nu in die regel er boven alleen wel nog steeds twee keer Annemarie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |