Ik denk dat je wat het uiterlijk van Kate betreft in de war bent met een andere poster. Ik heb het altijd gehad over gebrek aan normale menselijke emoties zonder een emo-dweil te hoeven zijn. Overigens zou het mij ook weer niet verbazen als sommige lekken als zijnde van Portugese bronnen door het PR-McCann-team worden gefabriceerd. Dan hebben ze weer genoeg reden om de Portugese politie om te oren te slaan dat er niet in de juiste richting wordt gekeken, of nalatigheid, of lekken, you name it, they blame it. Je kan eigenlijk geen bericht meer vertrouwen indien deze niet met naam en toenaam wordt genoemd. Het lekken kan nl aan aantal doelen dienen, slur naar de McCanns en slur richting Portugal, en vooral slur publiceren via kranten naar het publiek, geld verdienen, veel geld verdienen. Eigenlijk vertrouw ik (what's left of it) er op dat de Portugese én Britse politie stilletjes achter de schermen verder gaan met zoeken en alles wat daar mee te maken heeft en dat nav daarvan er conclusies kunnen worden getrokken en er al dan niet een rechtszaak komt, punt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:51 schreef moussie het volgende:
[..]
nou nee Suko .. jij bent er ook eentje die vindt dat zij er veel te goed uitzag, meer een fotomodel tijdens een mediacampagne .. ik zei daarop al eens in een van de eerdere topics dat Kate er niets aan kan doen dat de camera van haar houd, dat zij fotogeniek is .. als zij niet dit fotomodellenuiterlijk had gehad maar een bol huismoedertje was geweest was het idd geheel anders overgekomen ..
je hebt btw gelijk wat de aankomst van de rapporten betreft, maar ja, dat heeft dan nog niets te maken met wat er in de kranten staat, dat is nog steeds
[..]
of te wel same old same old
mwah, ik zat meer te refereren aan die post dat je zei "zo had zij er van begin af aan moeten uitzien", geen zin om terug te zoeken maar dat was jij toch die dat zei ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:26 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat het uiterlijk van Kate betreft in de war bent met een andere poster. Ik heb het altijd gehad over gebrek aan normale menselijke emoties zonder een emo-dweil te hoeven zijn.
het zou idd kunnen .. en dat is nou juist het erge hieraan, alles is mogelijk als je het met wantrouwige ogen bekijkt ..quote:Overigens zou het mij ook weer niet verbazen als sommige lekken als zijnde van Portugese bronnen door het PR-McCann-team worden gefabriceerd. Dan hebben ze weer genoeg reden om de Portugese politie om te oren te slaan dat er niet in de juiste richting wordt gekeken, of nalatigheid, of lekken, you name it, they blame it. Je kan eigenlijk geen bericht meer vertrouwen indien deze niet met naam en toenaam wordt genoemd. Het lekken kan nl aan aantal doelen dienen, slur naar de McCanns en slur richting Portugal, en vooral slur publiceren via kranten naar het publiek, geld verdienen, veel geld verdienen. Eigenlijk vertrouw ik (what's left of it) er op dat de Portugese én Britse politie stilletjes achter de schermen verder gaan met zoeken en alles wat daar mee te maken heeft en dat nav daarvan er conclusies kunnen worden getrokken en er al dan niet een rechtszaak komt, punt.
Ja, en toch kun je de McCanns niet verwijten dat ze gebruik hebben gemaakt van hun 'goede contacten'. Het is niet gebruikelijk; zij bevinden zich in een bevoorrechte positie - het is niet 'volks' of 'kijk ons eens herkenbaar zijn', het gaat allemaal volgens de wetten van hun eigen upperclass circuitje. Ik denk dat ze zelf ook hebben onderschat hoe slecht dat zou zijn voor hun imago. Ze snappen het niet; ze kunnen eenvoudig niet begrijpen waarom mensen zich tegen hen keren. Punt is: het 'publiek' wil zich identificeren met de slachtoffers en dat lukt op deze manier niet. Dat heeft niks te maken met de tieten van Kate, en alles met de invloedrijke vrienden die ze om zich heen hebben verzameld. Ze nemen het heft in eigen handen. Ze kunnen het blijkbaar zélf wel af - dat is de boodschap, en daar houdt het publiek niet van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:15 schreef NorthernStar het volgende:
Goed geschreven stuk. Weet je, met alle maars en mitsen van oordelen ed. erbij, ben ik eigenlijk wel om wat betreft de McCanns. Ik denk dat ze het gewoon gedaan hebben. Klaar. Misschien een "ongelukje" met sedatie of iets dergelijks, heel goed mogelijk, maar dan nog is wat ze verder gedaan hebben vrij walgelijk. Precies wat die post zo goed verwoord.
Ja, ik ben bang dat je gelijk hebt. Dit wordt nooit meer opgehelderd. Dát spelletje hebben de McCanns in elk geval heel sluw gespeeld: door de tienduizenden persberichten, fake-nieuwtjes, hearsay, quotes, interviews en ga zo maar door, zijn we allemaal de draad kwijt. Het is een compleet doolhof geworden.quote:Wordt het ooit opgelost? Vergeet het maar. Deze mensen hadden de juiste connecties en inmiddels vormen alle mensen die zich ermee bemoeien en bemoeid hebben al de garantie dat het altijd onder de mat zal blijven. Het is allang niet meer alleen de naam van de McCanns die op het spel staat.
Incredible? Hij zou God op zijn blote knieën moeten danken voor die media-aandacht, zélfs als het te maken heeft met hun eigen status van verdachten - veel erger zou het zijn als geen haan meer naar de McCanns kraaide, en dus niet naar Maddie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:36 schreef Suko het volgende:
En Rothley spreekt ook weer tot het volk:
Gerry's Blog/Diary
Day 166 - 16/10/2007
Life in Rothley is definitely quietening down although daily photographs of us leaving the house still seem ‘newsworthy’ which I find incredible.
SunChaserquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:28 schreef SunChaser het volgende:
De enige mogelijkheid dei de McCans nog nietg hebben aangevoerd is dat Maddy ontvoerd is door Ewoks
Nadinequote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:31 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
SunChaser![]()
En wie mag Ewoks precies zijn?
Je kunt het ze ook niet verwijten en dat werd op zich ook niet gedaan totdat de publieke opinie begon te verschuiven en omsloeg. Het was in het begin wellicht wat gemor van deez of gene over de enorme exposure van deze zaak en je geen krant kon openslaan of tv kon aanzetten zonder met een foto van Maddy geconfronteerd te worden. Of de zalvende hoofden van de McCanns zelf. Maar onder het mom van 'zoektocht naar Madeline' werd dat allemaal getolereerd. Sterker, het fonds liep als een trein.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:22 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, en toch kun je de McCanns niet verwijten dat ze gebruik hebben gemaakt van hun 'goede contacten'. [...] De hele façade (nette mensen, keurig, geen vuiltje aan de lucht) explodeert in hun gezicht.
Dat laatste. Want is het niet Brandson die zich aan hen verbindt in plaats van andersom? In de media wordt het dan voorgesteld als een daad van compassie of iets dergelijks maar die man is natuurlijk gekwiekst genoeg om zich niet door emoties te laten leiden. Wellicht komt het niet eens van hemzelf vandaan maar heeft iemand hem erop gezet. Een gunst ingeroepen misschien. Zoals de McCanns straks zelf een hoop in te lossen gunsten hebben uitstaan. In ieder geval kun je uit het feit dat zulke mensen hun naam eraan verbinden afleiden dat de McCanns nooit veroordeeld zullen worden.quote:Ze gaan wel érg ver in hun PR-campagne. Zo'n Richard Branson laat je er liever buiten, als je het risico loopt ooit nog ontmaskerd te worden als leugenaar. Aan de andere kant: zo'n grootscheepse mediacampagne hebben de McCanns zélf niet in de hand.
Nope. Iemand die zijn reputatie niet naar de knoppen laat gaan omdat zijn stomme wijf hun kind per ongeluk teveel slaapmiddel heeft gegeven.quote:Zeker die Gerry - ik heb hem nog eens goed bekeken op de foto's - lijkt me het type dat zélf wel even in de touwen gaat hangen. Die laat zich niks vertellen [...]
Ja dan moet je wel haast psychopaat zijn zou je zeggen. Nu lijkt die Gerry me daar ook een uitstekende kandidaat voor trouwens. Kate zou het dan vol kunnen houden door haar schuldgevoel aan te wenden als motivator. Zo van "Dit is beter voor iedereen. Als het uitkomt wat er echt gebeurd is maak ik het alleen maar erger voor Gerry en de tweeling." Vooral als dit haar dagelijks wordt voorgehouden door manlief.quote:Het blijft verleidelijk om te opperen dat ze het gewoon zélf gedaan hebben, dat geef ik toe. Het zou een waanzinnige stunt zijn, onvoorstelbaar. Dat ze zich er al die maanden doorheen hebben gebluft, keihard gelogen, en dat allemaal middenin de spotlights.
Och, hoe weten ze nou, behalve de McCanns zelf, dat die laptop geen gegevens (meer) bevat die hen zou kunnen belasten? Er is wel op gewerkt: "The McCanns had photographs of Madeleine on their digital camera, which Mr Woolfall began transferring to a laptop computer. “I said to Kate, ‘Let’s try to identify pictures where her face is visible’. Downloading the images was a very difficult process for them. It was upsetting.quote:"Parents: Madeleine is probably dead Madeleine McCann's parents accept she is now probably dead, their spokesman has admitted for the first time. But he said that while Kate and Gerry McCann knew there was a "probability" she was dead they had not given up all hope.
Family spokesman Clarence Mitchell also dismissed reports that a computer used by Mr McCann had been seized by Portuguese police, saying officers would find nothing of interest on it.Mr Mitchell told reporters: "Kate and Gerry are realistic enough to know that there is a probability she is dead.
"They have not given up hope that she is still alive and is being looked after somewhere. But human nature is that you always fear the worst and they need to know what has happened." The computer in question had largely sat unused "gathering dust" in the corner of the family apartment in Praia da Luz after being loaned to them by a local computer shop. When the couple left Portugal for the UK it was left behind in the apartment.
Mr Mitchell said: "We were offered a PC and it proved useless. If that is the computer they are talking about then the police are welcome to it. They will be bored rigid."There is nothing incriminating on it because there is nothing incriminating to find. "It was only used to print out statements for them (Gerry and Kate) to read out and as a rudimentary database of press contacts. In the end we gave up on the thing and it sat in the corner gathering dust."
Nou, dan is het simpel, bel Luke en Leia, neem C3PO mee, die hebben ze toch gebombardeerd tot godheid?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:28 schreef SunChaser het volgende:
De enige mogelijkheid dei de McCans nog nietg hebben aangevoerd is dat Maddy ontvoerd is door Ewoks
http://itn.co.uk/news/86fbaaafdeae6473422bd122c921a13f.htmlquote:"Kate and Gerry are realistic enough to know that there is a probability she is dead" - Clarence MitchellFamily spokesman Clarence Mitchell said: "Kate and Gerry are realistic enough to know that there is a probability she is dead.
"They have not given up hope that she is still alive and is being looked after somewhere.
"But human nature is that you always fear the worst and they need to know what has happened."
Mr Mitchell also dismissed reports that a computer used by Mr McCann had been seized by Portuguese police, saying officers would find nothing of interest on it.
"There is nothing incriminating on it because there is nothing incriminating to find," he said.
"It was only used to print out statements for Gerry and Kate to read out and as a rudimentary database of press contacts."
quote:"Gerry McCann played down comments by his spokesman suggesting the family now believed there was a "probability" the four-year-old was dead. In his internet diary he wrote: "Contrary to some other reports, Kate and I do not accept that Madeleine is 'probably' dead."
Kennelijk zijn de advocaten en het PR-team meer realistisch dan de 'formeel verdachten' zelf, maar dat is hartstikke speculatief van mij...quote:Clarence Mitchell, the McCann family spokesman, told reporters yesterday: "Kate and Gerry are realistic enough to know that there is a probability she is dead. "They have not given up hope that she is still alive and is being looked after somewhere. But human nature is that you always fear the worst and they need to know what has happened."
Case almost closed..quote:Brown discusses missing Madeleine
Prime minister Gordon Brown has raised the case of missing Madeleine McCann with his Portuguese counterpart. He held a "brief discussion" with Portuguese prime minister Jose Socrates in Lisbon where a two-day European summit is taking place.
Mr Brown's spokesman said they agreed there should be the "closest possible co-operation" between the Portuguese and British police. The talks came after the head of the police investigation was removed. Paulo Rebelo took over the Portuguese police inquiry from Goncalo Amaral who is thought to have been removed for criticising UK police.
Gerry and Kate will naturally be pleased to hear that Mr Brown is seeking such assurances. Clarence Mitchell, McCann family spokesman.
Since Madeleine went missing from a holiday apartment in the Algarve on 3 May, Mr Brown has received regular briefings on the case. He is known to have spoken to the Portuguese premier in early July when he thanked him for his help in the search for the four-year-old.
On occasions, he has had telephone contact with the missing girl's parents, Kate and Gerry McCann. Clarence Mitchell, the McCann family spokesman, said: "We are aware that the British government has maintained an interest in Madeleine's case as a bilateral issue of importance whenever there has been ministerial contact between the two countries.
"Gerry and Kate will naturally be pleased to hear that Mr Brown is seeking such assurances and they welcome his continued interest in Madeleine's case." Earlier this week, Mr McCann welcomed a review of the case by Mr Rebelo, the deputy national director of Portuguese police. Madeleine vanished from an apartment in Praia da Luz, Portugal, just days before her fourth birthday." BBC
Nu weten we ook op welk niveau er aan de touwtjes is getrokken, het gaat helemaal niet meer over een vermist meisje maar over internationale betrekkingen, het kind is enkel een pionnetje op het bord.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:52 schreef Suko het volgende:
Ach ja, heb al eerder gelezen dat het team van de McCanns verwacht dat het stel met de kerst 'gecleard' zal zijn. Heel toevallig kwam vorige week het Britse labrapport uit, heel toevallig vlak voor deze EU-top in Lissabon, alles is geregeld voor de EU waaraan Lissabon ook de naam verbonden wil zien, zoiets al een Lissabon-akkoord. Daarvoor moesten natuurlijk o.a. de relaties tussen de UK en Lissabon opgepoest worden, er was echter nog één obstakel, Madeleine...
[..]
Case almost closed..![]()
http://www.gulf-times.com/site/topics/article.asp?cu_no=2&item_no=179339&version=1&template_id=38&parent_id=20quote:New Madeleine case details revealedPublished: Friday, 19 October, 2007, 10:55 AM Doha Time
LONDON: Crucial new details of the day Madeleine McCann went missing were revealed yesterday. The Evening Standard has learned that Gerry McCann asked one of their friends to check on Kate and the children while he had a tennis lesson.
Gerry spoke to David Payne shortly before 6.30pm while playing on the court at the Mark Warner Ocean Club resort in Praia da Luz.
A source told the Evening Standard: “David Payne saw Madeleine at around 6.30pm. He popped in because Gerry wanted to make sure Kate was OK. Gerry was playing tennis and David said he was going past.
“I expect it was said (by Gerry) as: ‘If you are heading back that way, stick your head in and see if Kate is all right’.”
The exchange between Payne and Gerry had fuelled Portuguese suspicions about Kate McCann’s frame of mind on the day Madeleine disappeared.
Detectives in Portugal suspect she killed Madeleine by accident and that Gerry helped her cover up the death - a theory which is vehemently denied by the McCanns as a smear.
Payne’s evidence, now part of the Portuguese investigation, is one of several new details of the day which the Standard revealed.
A source close to the McCanns has spoken of events as they unfolded before Madeleine went missing from her family’s apartment on May 3.
The source said Kate went jogging around Praia da Luz while Madeleine and twins Sean and Amelie played in the resort’s children’s club.
The McCanns then took the children for tea before Gerry went for an hour-long tennis lesson - starting at 6pm - with the resort’s coach.
During that time, Kate was alone with the children in their two-bedroom apartment except for the crucial few minutes during which Payne made his visit. Payne is understood to have told police he found Kate happily coping with her three children, including Madeleine.
Payne is bound by Portuguese secrecy laws and cannot speak out about the events on that night.
But yesterday he told the Standard: “Kate is a fantastic mum. She can cope. She is a very able person.”
Payne, who has known the couple for at least five years, added: “I have never witnessed anything untoward in all that time.”
The source said there was now a fear Portuguese police may have misinterpreted Gerry’s request as some indication his wife was struggling with the children and needed help.
The evidence of Payne, 41, and the McCanns’ dining companions that night is vital in clearing the couple of any involvement in Madeleine’s disappearance.
The Standard understands that none of their friends has been interviewed by Portuguese police since giving official witness statements back in May.
Portuguese newspapers claim police want to interrogate them again and that a judge has given the go-ahead. – London Evening Standard
Het begint er op te lijken dat de gelederen dermate gesloten worden dat er geen mogelijkheid meer is om de zaak te onderzoeken, dit is wel de grootste doofpotaffaire die ik ooit heb gezien.
of er word eindelijk gekeken naar evtle misinterpretaties door foutieve/slechte vertalingen helemaal in het beginquote:Het begint er op te lijken dat de gelederen dermate gesloten worden dat er geen mogelijkheid meer is om de zaak te onderzoeken, dit is wel de grootste doofpotaffaire die ik ooit heb gezien.
Dat zou ook kunnen, alleen jammer dat de Prime Minister van Engeland daar dan eerst op moet aandringen om het zover te laten komen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:01 schreef moussie het volgende:
[..]
of er word eindelijk gekeken naar evtle misinterpretaties door foutieve/slechte vertalingen helemaal in het begin
mwah, als je bedenkt hoe dat zo is gegaan tot nu toe is het mi meer dan terecht dat die zijn bezorgdheid "verwoord"quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, alleen jammer dat de Prime Minister van Engeland daar dan eerst op moet aandringen om het zover te laten komen.
Dat ben ik met je eens, het politieapparaat daar is wel aan enige herziening toe, maar wat hebben de McCanns met de PM te maken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:32 schreef moussie het volgende:
[..]
mwah, als je bedenkt hoe dat zo is gegaan tot nu toe is het mi meer dan terecht dat die zijn bezorgdheid "verwoord"
Ik denk dat dat weinig met de McCanns zelf te maken heeft .. tenzij die speculatie over het lidmaatschap bij de loge klopt .. maar meer met wat er kort voor dit gebeuren in Engeland zat te spelen ..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, het politieapparaat daar is wel aan enige herziening toe, maar wat hebben de McCanns met de PM te maken?
Straks mag hij bij ieder vermist kind komen opdraven, dat zal hij echt niet doen, maar nu er een stok is waar hij de hond mee kan slaan, immers Portugal wil iets van Europa, dan wordt het wel besproken, was dit in Spanje gebeurd had hij heus geen vragen gesteld.
Ik vind het een beetje dubieus allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |