Ze zijn niet logisch, ze praten nog niet goed genoeg, ze gillen maar wat, je moet ertegen praten alsof je een debiel bent...Er valt gewoon niet normaal mee te communiceren. Ik begrijp ze niet.quote:
* veiligheidsspeldje vindt er ook helemaal niets aanquote:
je moet zeker niet met kinderen praten op zo'n rare toonquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:37 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ze zijn niet logisch, ze praten nog niet goed genoeg, ze gillen maar wat, je moet ertegen praten alsof je een debiel bent...Er valt gewoon niet normaal mee te communiceren. Ik begrijp ze niet.
Gewoon, alles wat ik niet leuk vind aan kinderen in het algemeen![]()
En ik vind er ook nog eens weinig wel leuk aan. Mijn moederinstinct is nog niet actief, geloof ik![]()
stepapparaat of crosstrainer?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Kleuters, jakkes.
Ik begin kinderen pas leuk te vinden als ze gaan puberen en een eigen mening krijgen. Alles daarvoor hoeft van mij niet. Ongecoördineerde, kwijlende, krijsende bende waar geen zinnig woord mee te wisselen valt.
Een beetje gechargeerd
Vanavond weer trainen hier. Maandag een uur op het step-apparaat gestaan. Godallemachtig. Ben benieuwd wat hij vanavond allemaal weer voor 'prettigs' in petto heeft.
Goed dat je weer begonnen bent met sporten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:27 schreef mordradead het volgende:
Vandaag weer voor het eerst gesport in de sportschool sinds lange tijd20 minuten hardgelopen, 20 gefietst en 20 op zo'n crosstrainer. Pokkeend fietsen alleen maar dat maakt niet uit
Ook druk bezig met werk zoeken want ik ga dit jaar niet meer studeren, beetje orienteren en volgend jaar weer studeren.
In ieder geval blij dat ik gestopt benen nu ga ik even teruglezen
ik vraag hetquote:
een jongetje was ookal verliefd op mijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:59 schreef Lienekien het volgende:
Janneke.![]()
En kleuters zijn ook wel okee, maar niet te veel tegelijk. Ze kunnen zo heerlijk ontwapenend zijn. Bijvoorbeeld als ze laten blijken dat ze je leuk vinden: "Mag ik met jou mee naar huis?"
Deze had ik nog helemaal niet gezien!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een haat/liefde verhouding met Dream Theater. Hun teksten zijn geweldig en hun nummers beginnen vaak goed, tot ze met dat synthesizergeweld beginnen. Gewoon niet om aan te horen. Neem bijv Miracle and the Sleeper (die titel alleen al). Begint prachtig, maar gaandeweg wordt het steeds meer een rommeltje
.
Ik heb een filmpje van Janneke gemaakt, terwijl ze bij Mark zit te schooien.
http://s15.photobucket.com/albums/a362/viking84/?action=view¤t=DSCN1296_toAVI.flv
Nu moeten jullie allemaal zeggen dat ik een lief poesje heb.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik vraag het
want als het echt een stepapparaat is en dat een uur laten doen is een beetje dom
stepapparaat is als kracht training en niet cardio
ja zou het idee er wel achter willen wetenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik geef je even het mailadres van mij PT, dan kun je even met hem over mijn training overleggen oké?
omdat het meer zoals kracht training werktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:08 schreef Lienekien het volgende:
Waarom zou je nou niet afvallen van een stepapparaat? Het is geen inspanning?
Lichter is juist zwaarder, met zo'n ding. Hoe lichter de weerstand, hoe meer je aan het 'rennen' bent. Dan is het net zoveel inspanning als de trap op rennen. En je kunt mij niet vertellen dat je daarvan niet afvalt...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef Miss_S het volgende:
ja zou het idee er wel achter willen weten
of je moet hele brede benen willen krijgen en niet willen afvallen
stepapparaat word altijd geadviseerd om erbij te doen, naast je cardio omdat je er niet van afvalt
hij moet ook niet zo licht staan dat je het een uur volhoud
Met mijn jas aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat het meer zoals kracht training werkt
je valt er misschien wel vanaf maar je krijgt er meer spieren voor terug dus je word breder
als je af wilt vallen gaan de meeste toch cardio doen (in combinatie met kracht training)
Spieren zijn ook goed om af te vallen. Dan is je basaalmetabolisme hoger.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat het meer zoals kracht training werkt
je valt er misschien wel vanaf maar je krijgt er meer spieren voor terug dus je word breder
als je af wilt vallen gaan de meeste toch cardio doen (in combinatie met kracht training)
nou steppen hoort geen cardio te zijn daarom vroeg ik ook of je zeker weet dat het een step apparaat was en geen crosstrainer? (of iets anders)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met mijn jas aan![]()
Luister, steppen = cardio. Dat je beenspieren er stevig van worden, is mooi meegenomen. Bovendien ben je dom bezig als je alleen cardio doet om af te vallen. Dan krijg je theezakjes all over your body. Het moet altijd een combinatie zijn van cardio en krachtraining. Ik hang dus elke training nog zeker een half uur begeleid aan de apparaten.
Dawast en nou niet meer zo eigenwijs doen![]()
ja maar als je een uur heel licht op de stepapparaat doet is het nog nuttelozer dan een 1 rustig op de hometrainerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Spieren zijn ook goed om af te vallen. Dan is je basaalmetabolisme hoger.
Je moet wel heel zwaar aan krachttraining doen om opgepompte spieren te krijgen, hoor. Volgens mij geef je zelf al het antwoord. Als Dude het een uur achter elkaar doet, zal het apparaat niet zwaar ingesteld staan. Dan ligt volgens mij het effect veel meer in de cardiohoek dan de krachttraining.
Ik hang wel eens aan apparaten in de sportschool en bodybuilders gebruiken precies dezelfde apparaten. Maar het effect is heel anders zoals ik ze gebruik.
Als het goed is, kun je 'm zo instellen dat je, als je erop staat, acuut naar de grond zakt. Dat is dus de zwaarste stand. Je moet namelijk hoog zien te blijven, en om dat te doen moet je als een idioot 'traplopen'. Ga dat maar eens een kwartiertje oid doen, en zeg dan nog maar eens dat het geen cardio isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:17 schreef Miss_S het volgende:
mijn stepapparaat heeft nog geeneens een stand 'licht'
als je het 15 min doet ben je doodquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:20 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Als het goed is, kun je 'm zo instellen dat je, als je erop staat, acuut naar de grond zakt. Dat is dus de zwaarste stand. Je moet namelijk hoog zien te blijven, en om dat te doen moet je als een idioot 'traplopen'. Ga dat maar eens een kwartiertje oid doen, en zeg dan nog maar eens dat het geen cardio is![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:36 schreef Susie het volgende:
Afvallen is ruk! Het lukt me niet om me in te houden met snaaien.... net weer 2 (ja 2!) kokosmakronen op....grrrr! Op mijn werk hebben ze ook weer een snoeppot gevuld en ik kan daar dus niet uitblijven met mijn handen! Wordt er gek van, dicipline van mij is echt superver te zoeken! En nee, dit is niet een baaldag, gaat al de hele week zo (en vorige week al, omdat ik zoveel buiten de deur was).
Gelukkig sport ik wel, hetzij maar 2 keer per week, maar dan wel vrij intensief.
Bah, baal van mezelf!
bij ons in de klas krijg ik nu ook veel snoep aangeboden maar ik kan het goed afslaan want vind dat appeltje in mijn tas toch echt lekkerderquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:52 schreef Chicolate het volgende:
Een grote snoeppot naast je, en dan netjes op je appeltje blijven kauwen? Ik ben vanmiddag ook lekker pepernoten gaan eten, omdat een klasgenoot een zak op tafel had gelegd ... en ik had ook gewoon fruit en brood bij me... tja dat gebeurt zo af en toe he, zou willen dat ik ook altijd discipline had
...
Precies.... die appel en banaan zijn gewoon weer in de tas mee naar huis gegaan, zien die ook nog eens wat zeg maar...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:52 schreef Chicolate het volgende:
Een grote snoeppot naast je, en dan netjes op je appeltje blijven kauwen? Ik ben vanmiddag ook lekker pepernoten gaan eten, omdat een klasgenoot een zak op tafel had gelegd ... en ik had ook gewoon fruit en brood bij me... tja dat gebeurt zo af en toe he, zou willen dat ik ook altijd discipline had
...
Ja, dat was van Evy alleen die schema's zijn er inmiddels geloof ik af. De schema's tot zoveel tijd hardlopen (iig voor beginners) heb ik wel op m'n computer staan, als je wilt kan ik wel eens proberen die online te zettenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb me zojuist aangemeld. Extra stok achter de deur is altijd handig. Kben tot nu toe 5 kilo afgevallen met de iets te populaire Sonja Bakker-boeken. Het gaat totnutoe goed. Kben nu 4 weken bezig. Maar ik vind het nu, in week 5, wat lastiger worden. Ik heb gister een iniemienie-kaassouflé op. Die ober bleef er zo lang mee onder mn neus staan... Maar geen alcohol. En dat is best moeilijk, op zo'n borrel.
Ik lees dat er veel hier aan het hardlopen zijn. Ik heb ook nog hardloopschoenen in de kast staan en ik zit er aan te denken nu eens echt te beginnen. Ik heb wel eens gehoord van programma's voor op je mp3-speler waarmee je kunt lopen. Dat er dan zo iemand in je oor schreeuwt dat je het goed doet of dat je pauze mag houden. Gebruiken jullie dat? Het leek mij wel handig, dan hoef ik niet de hele tijd op de stopwatch te kijken.
Tof. Maar dat is dus een schema op papier? Of zo'n beluisterbaar schema?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ja, dat was van Evy alleen die schema's zijn er inmiddels geloof ik af. De schema's tot zoveel tijd hardlopen (iig voor beginners) heb ik wel op m'n computer staan, als je wilt kan ik wel eens proberen die online te zetten
beluisterbaar dus je hebt geen stopwatch nodigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tof. Maar dat is dus een schema op papier? Of zo'n beluisterbaar schema?
Oow, helemaal geweldig! Dan kan ik alweer één excuus minder verzinnen waarom ik niet ga lopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
beluisterbaar dus je hebt geen stopwatch nodig
precies, geen smoesjes meerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oow, helemaal geweldig! Dan kan ik alweer één excuus minder verzinnen waarom ik niet ga lopen.
Ik heb altijd het idee dat ik minder aankom of zelfs afval, als ik naast alle troep (in het weekend dus, in mijn geval) ook nog gezond eet. Dus gewoon netjes ontbijt, lunch en diner, en daarnaast nog zooi, werkt bij mij beter dan alleen maar zooi, ook al is dat minderquote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:12 schreef Dizer het volgende:
WTF, elke keer als ik denk... ik ben weer aangekomen, ben ik juist afgevallen. Teller stond net op 88,3 kilo
Ik vertrouw het niet, ik heb dit weekend gesnoept, gepopcornt, gegebakt en ik heb 1 hamburger gegeten.
Ja ik heb wel gesport en daarnaast wel nog gezond gegeten.. maar ik had echt het gevoel...
en gisteren avond nog 2 biertjes en een halve fles rode wijn
Ik weeg me morgen wel weer en dan zie ik het wel.. ik noteer nog niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |