abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53841840
Inderdaad een heel lief katje Ze lijkt wel wat op wijlen onze kat ( ).
Gelukkig heeft m'n vriendje ook een katje (zooo lief, maar ook weleens stout), want bij mij thuis is het te klein eigenlijk...
Het mooi kotsende meisje.
pi_53842573
Kleuters...nee, daar heb ik niks mee

Katjes wel! Lief beestje!
Alleen heb ik een hekel aan schooiende beestjes, ik ben dan ook heel blij dat mijn vriend zijn katten goed heeft opgevoed! Ze springen niet op het aanrecht en zeuren alleen om hun eigen brokjes. Verder zijn ze natuurlijk alsnog soms wel bloedirritant
Ik wil ook een kat maar dat gaat hier niet...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53842702
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:22 schreef Alcarin het volgende:
Kleuters...nee, daar heb ik niks mee

wat vind je niet leuk aan kleuters?
pi_53842742
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2007 18:27:06 ]
pi_53842830
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:30 schreef Miss_S het volgende:
Ze zijn niet logisch, ze praten nog niet goed genoeg, ze gillen maar wat, je moet ertegen praten alsof je een debiel bent...Er valt gewoon niet normaal mee te communiceren. Ik begrijp ze niet.
Gewoon, alles wat ik niet leuk vind aan kinderen in het algemeen
En ik vind er ook nog eens weinig wel leuk aan. Mijn moederinstinct is nog niet actief, geloof ik
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53842838
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:30 schreef Miss_S het volgende:

* veiligheidsspeldje vindt er ook helemaal niets aan
Ze krijsen, rennen rond zonder zich ergens aan te storen en vragen meer dan je lief is. Maar misschien verandert dat nog, wanneer de hormonen zich op gaan dringen ofzo

Vanavond zalm met sperzieboontjes en krieltjes, erg lekker
Het mooi kotsende meisje.
pi_53842906
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:37 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ze zijn niet logisch, ze praten nog niet goed genoeg, ze gillen maar wat, je moet ertegen praten alsof je een debiel bent...Er valt gewoon niet normaal mee te communiceren. Ik begrijp ze niet.
Gewoon, alles wat ik niet leuk vind aan kinderen in het algemeen
En ik vind er ook nog eens weinig wel leuk aan. Mijn moederinstinct is nog niet actief, geloof ik
je moet zeker niet met kinderen praten op zo'n rare toon (alleen tegen babies want die vangen hoge tonen beter op)
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:04:17 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53843339
Ik houd over het algemeen ook niet van kinderen. Ik ben tante van een 11-jarige en die begint stevig te puberen nu. Nergens in geïnteresseerd en overal op antwoorden met 'Weet ik veel' of 'Nou en'. Brrr... hopelijk is die puberteit snel weer voorbij . Geef mij maar katjes .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:04:35 #259
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53843346
Kleuters, jakkes.

Ik begin kinderen pas leuk te vinden als ze gaan puberen en een eigen mening krijgen. Alles daarvoor hoeft van mij niet. Ongecoördineerde, kwijlende, krijsende bende waar geen zinnig woord mee te wisselen valt.

Een beetje gechargeerd

Vanavond weer trainen hier. Maandag een uur op het step-apparaat gestaan. Godallemachtig. Ben benieuwd wat hij vanavond allemaal weer voor 'prettigs' in petto heeft.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2007 @ 18:17:35 #260
70532 loveli
N
pi_53843607
Liever een baby dan een puber. Kan niet lopen of tegenspreken en als 'ie een vieze luier heeft, gaat 'ie naar z'n mama
crap in = crap out
pi_53843715
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Kleuters, jakkes.

Ik begin kinderen pas leuk te vinden als ze gaan puberen en een eigen mening krijgen. Alles daarvoor hoeft van mij niet. Ongecoördineerde, kwijlende, krijsende bende waar geen zinnig woord mee te wisselen valt.

Een beetje gechargeerd

Vanavond weer trainen hier. Maandag een uur op het step-apparaat gestaan. Godallemachtig. Ben benieuwd wat hij vanavond allemaal weer voor 'prettigs' in petto heeft.
stepapparaat of crosstrainer?
pi_53843811
edit

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2007 18:28:25 ]
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:27:46 #263
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53843842
Vandaag weer voor het eerst gesport in de sportschool sinds lange tijd 20 minuten hardgelopen, 20 gefietst en 20 op zo'n crosstrainer. Pokkeend fietsen alleen maar dat maakt niet uit
Ook druk bezig met werk zoeken want ik ga dit jaar niet meer studeren, beetje orienteren en volgend jaar weer studeren.

In ieder geval blij dat ik gestopt ben en nu ga ik even teruglezen
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:38:28 #264
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53844073
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

stepapparaat of crosstrainer?
Lezen
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:40:11 #265
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53844110
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:27 schreef mordradead het volgende:
Vandaag weer voor het eerst gesport in de sportschool sinds lange tijd 20 minuten hardgelopen, 20 gefietst en 20 op zo'n crosstrainer. Pokkeend fietsen alleen maar dat maakt niet uit
Ook druk bezig met werk zoeken want ik ga dit jaar niet meer studeren, beetje orienteren en volgend jaar weer studeren.

In ieder geval blij dat ik gestopt ben en nu ga ik even teruglezen
Goed dat je weer begonnen bent met sporten.

En als docent doe ik maar geen uitspraak over het stoppen met je studie
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:59:19 #266
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_53844546
Janneke.

En kleuters zijn ook wel okee, maar niet te veel tegelijk. Ze kunnen zo heerlijk ontwapenend zijn. Bijvoorbeeld als ze laten blijken dat ze je leuk vinden: "Mag ik met jou mee naar huis?"
The love you take is equal to the love you make.
pi_53844626
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Lezen
ik vraag het
want als het echt een stepapparaat is en dat een uur laten doen is een beetje dom
stepapparaat is als kracht training en niet cardio
pi_53844657
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:59 schreef Lienekien het volgende:
Janneke.

En kleuters zijn ook wel okee, maar niet te veel tegelijk. Ze kunnen zo heerlijk ontwapenend zijn. Bijvoorbeeld als ze laten blijken dat ze je leuk vinden: "Mag ik met jou mee naar huis?"
een jongetje was ookal verliefd op mij
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:03:57 #269
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53844658
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een haat/liefde verhouding met Dream Theater. Hun teksten zijn geweldig en hun nummers beginnen vaak goed, tot ze met dat synthesizergeweld beginnen. Gewoon niet om aan te horen. Neem bijv Miracle and the Sleeper (die titel alleen al ). Begint prachtig, maar gaandeweg wordt het steeds meer een rommeltje .

Ik heb een filmpje van Janneke gemaakt, terwijl ze bij Mark zit te schooien.

http://s15.photobucket.com/albums/a362/viking84/?action=view¤t=DSCN1296_toAVI.flv

Nu moeten jullie allemaal zeggen dat ik een lief poesje heb .
Deze had ik nog helemaal niet gezien!

JE HEBT EEN LIEF POESJE!!

Schildpadjes zijn zoooo
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:04:59 #270
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53844681
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik vraag het
want als het echt een stepapparaat is en dat een uur laten doen is een beetje dom
stepapparaat is als kracht training en niet cardio

Ik geef je even het mailadres van mij PT, dan kun je even met hem over mijn training overleggen oké?

En nu ga ik weer richting die waardeloze vent! Later allemaal
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_53844724
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik geef je even het mailadres van mij PT, dan kun je even met hem over mijn training overleggen oké?
ja zou het idee er wel achter willen weten
of je moet hele brede benen willen krijgen en niet willen afvallen
stepapparaat word altijd geadviseerd om erbij te doen, naast je cardio omdat je er niet van afvalt
hij moet ook niet zo licht staan dat je het een uur volhoud
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:08:15 #272
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_53844771
Waarom zou je nou niet afvallen van een stepapparaat? Het is geen inspanning?
pi_53844832
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:08 schreef Lienekien het volgende:
Waarom zou je nou niet afvallen van een stepapparaat? Het is geen inspanning?
omdat het meer zoals kracht training werkt
je valt er misschien wel vanaf maar je krijgt er meer spieren voor terug dus je word breder
als je af wilt vallen gaan de meeste toch cardio doen (in combinatie met kracht training)
pi_53844904
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef Miss_S het volgende:
ja zou het idee er wel achter willen weten
of je moet hele brede benen willen krijgen en niet willen afvallen
stepapparaat word altijd geadviseerd om erbij te doen, naast je cardio omdat je er niet van afvalt
hij moet ook niet zo licht staan dat je het een uur volhoud
Lichter is juist zwaarder, met zo'n ding. Hoe lichter de weerstand, hoe meer je aan het 'rennen' bent. Dan is het net zoveel inspanning als de trap op rennen. En je kunt mij niet vertellen dat je daarvan niet afvalt...
Als je de weerstand te zwaar zet, zal het wel krachttraining worden ja, dan ben je die pedalen aan het wegduwen. Maar dat is dus niet de bedoeling
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:14:01 #275
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53844922
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je valt er misschien wel vanaf maar je krijgt er meer spieren voor terug dus je word breder
als je af wilt vallen gaan de meeste toch cardio doen (in combinatie met kracht training)
Met mijn jas aan

Luister, steppen = cardio. Dat je beenspieren er stevig van worden, is mooi meegenomen. Bovendien ben je dom bezig als je alleen cardio doet om af te vallen. Dan krijg je theezakjes all over your body. Het moet altijd een combinatie zijn van cardio en krachtraining. Ik hang dus elke training nog zeker een half uur begeleid aan de apparaten.

Dawast en nou niet meer zo eigenwijs doen
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:15:39 #276
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_53844958
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Spieren zijn ook goed om af te vallen. Dan is je basaalmetabolisme hoger.

Je moet wel heel zwaar aan krachttraining doen om opgepompte spieren te krijgen, hoor. Volgens mij geef je zelf al het antwoord. Als Dude het een uur achter elkaar doet, zal het apparaat niet zwaar ingesteld staan. Dan ligt volgens mij het effect veel meer in de cardiohoek dan de krachttraining.

Ik hang wel eens aan apparaten in de sportschool en bodybuilders gebruiken precies dezelfde apparaten. Maar het effect is heel anders zoals ik ze gebruik.
pi_53844971
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Met mijn jas aan

Luister, steppen = cardio. Dat je beenspieren er stevig van worden, is mooi meegenomen. Bovendien ben je dom bezig als je alleen cardio doet om af te vallen. Dan krijg je theezakjes all over your body. Het moet altijd een combinatie zijn van cardio en krachtraining. Ik hang dus elke training nog zeker een half uur begeleid aan de apparaten.

Dawast en nou niet meer zo eigenwijs doen
nou steppen hoort geen cardio te zijn daarom vroeg ik ook of je zeker weet dat het een step apparaat was en geen crosstrainer? (of iets anders)
pi_53845018
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Spieren zijn ook goed om af te vallen. Dan is je basaalmetabolisme hoger.

Je moet wel heel zwaar aan krachttraining doen om opgepompte spieren te krijgen, hoor. Volgens mij geef je zelf al het antwoord. Als Dude het een uur achter elkaar doet, zal het apparaat niet zwaar ingesteld staan. Dan ligt volgens mij het effect veel meer in de cardiohoek dan de krachttraining.

Ik hang wel eens aan apparaten in de sportschool en bodybuilders gebruiken precies dezelfde apparaten. Maar het effect is heel anders zoals ik ze gebruik.
ja maar als je een uur heel licht op de stepapparaat doet is het nog nuttelozer dan een 1 rustig op de hometrainer
daarom begrijp ik het idee niet zo maar goed
dat is ook maar wat ik van mijn trainers heb gehoort
mijn stepapparaat heeft nog geeneens een stand 'licht'
pi_53845088
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:17 schreef Miss_S het volgende:
mijn stepapparaat heeft nog geeneens een stand 'licht'
Als het goed is, kun je 'm zo instellen dat je, als je erop staat, acuut naar de grond zakt. Dat is dus de zwaarste stand. Je moet namelijk hoog zien te blijven, en om dat te doen moet je als een idioot 'traplopen'. Ga dat maar eens een kwartiertje oid doen, en zeg dan nog maar eens dat het geen cardio is
pi_53845161
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:20 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Als het goed is, kun je 'm zo instellen dat je, als je erop staat, acuut naar de grond zakt. Dat is dus de zwaarste stand. Je moet namelijk hoog zien te blijven, en om dat te doen moet je als een idioot 'traplopen'. Ga dat maar eens een kwartiertje oid doen, en zeg dan nog maar eens dat het geen cardio is
als je het 15 min doet ben je dood
daarom vraag ik me af waarom iemand je dat 1 uur laat doen
en bij mij zak ik niet naar de grond als ik er op ga staan op stand 1
pi_53845191
He ik ben niet de enige vrouw die niet tegen kinderen kan ... (moet er echt helemaal niets van hebben, boven genoemde redenen onder andere) ... Moet er niet aan denken, sta ik in de winkel ofzo, zie je weer een moeder die dr kind niet aankan in gevecht met een dreinend kind dat een lolly wil ofzo ... En ik kan niet tegen 'domme' mensen, die je niet begrijpen of je willen begrijpen ... nee doe mij maar katten

Katten zijn zooo lief Helaas gaan ze bij mij thuis meteen de deur uit als ik dr een mee zou willen nemen ... dus ik geniet wel van de katten van vriendje Helemaal aan verslingerd

En heb mn lichaamsbeweging voor vandaag ook wel weer gehad. Uur gefietst naar de tandarts en weer terug, en het was nog voor niets ook. De bijtplaat die ik zou krijgen, pastte niet, nu moet ik volgende week dat pokke-end weer fietsen
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:36:31 #282
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53845537
Afvallen is ruk! Het lukt me niet om me in te houden met snaaien.... net weer 2 (ja 2! ) kokosmakronen op....grrrr! Op mijn werk hebben ze ook weer een snoeppot gevuld en ik kan daar dus niet uitblijven met mijn handen! Wordt er gek van, dicipline van mij is echt superver te zoeken! En nee, dit is niet een baaldag, gaat al de hele week zo (en vorige week al, omdat ik zoveel buiten de deur was).
Gelukkig sport ik wel, hetzij maar 2 keer per week, maar dan wel vrij intensief.

Bah, baal van mezelf!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_53845607
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:36 schreef Susie het volgende:
Afvallen is ruk! Het lukt me niet om me in te houden met snaaien.... net weer 2 (ja 2! ) kokosmakronen op....grrrr! Op mijn werk hebben ze ook weer een snoeppot gevuld en ik kan daar dus niet uitblijven met mijn handen! Wordt er gek van, dicipline van mij is echt superver te zoeken! En nee, dit is niet een baaldag, gaat al de hele week zo (en vorige week al, omdat ik zoveel buiten de deur was).
Gelukkig sport ik wel, hetzij maar 2 keer per week, maar dan wel vrij intensief.

Bah, baal van mezelf!

kan je niet iets van fruit meenemen dat je dat gaat snoepen ?
pi_53845977
Een grote snoeppot naast je, en dan netjes op je appeltje blijven kauwen? Ik ben vanmiddag ook lekker pepernoten gaan eten, omdat een klasgenoot een zak op tafel had gelegd ... en ik had ook gewoon fruit en brood bij me ... tja dat gebeurt zo af en toe he, zou willen dat ik ook altijd discipline had ...
pi_53846020
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:52 schreef Chicolate het volgende:
Een grote snoeppot naast je, en dan netjes op je appeltje blijven kauwen? Ik ben vanmiddag ook lekker pepernoten gaan eten, omdat een klasgenoot een zak op tafel had gelegd ... en ik had ook gewoon fruit en brood bij me ... tja dat gebeurt zo af en toe he, zou willen dat ik ook altijd discipline had ...
bij ons in de klas krijg ik nu ook veel snoep aangeboden maar ik kan het goed afslaan want vind dat appeltje in mijn tas toch echt lekkerder
pi_53846081
Ik vind druiven ook veel lekkerder dan een pot drop (die staan bij mij thuis vaak naast elkaar) maar op een of andere manier snoep ik soms toch van het drop ... gewoon gewoonte en lekker makkelijk om mee naar boven te nemen ... Heeft niets met lekker te maken eigenlijk. Meer dat ik op zo'n moment gewoon even geen 'nee' wil zeggen tegen mn gevoel (en iets afslaan vind ik toch moeilijker dan mezelf in de hand houden Soms heb je gewoon zo'n bui ... dan wil je chocola, luxe koeken, snoep en alles dat slecht is)
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:12:48 #287
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53846436
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:52 schreef Chicolate het volgende:
Precies.... die appel en banaan zijn gewoon weer in de tas mee naar huis gegaan, zien die ook nog eens wat zeg maar...
En Miss_S, dat is dus mijn frus op dit moment...die discipline! Geef mij wat van jou dan....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:40:36 #288
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_53847243
Ik heb me zojuist aangemeld. Extra stok achter de deur is altijd handig. Kben tot nu toe 5 kilo afgevallen met de iets te populaire Sonja Bakker-boeken. Het gaat totnutoe goed. Kben nu 4 weken bezig. Maar ik vind het nu, in week 5, wat lastiger worden. Ik heb gister een iniemienie-kaassouflé op. Die ober bleef er zo lang mee onder mn neus staan... Maar geen alcohol. En dat is best moeilijk, op zo'n borrel.
Ik lees dat er veel hier aan het hardlopen zijn. Ik heb ook nog hardloopschoenen in de kast staan en ik zit er aan te denken nu eens echt te beginnen. Ik heb wel eens gehoord van programma's voor op je mp3-speler waarmee je kunt lopen. Dat er dan zo iemand in je oor schreeuwt dat je het goed doet of dat je pauze mag houden. Gebruiken jullie dat? Het leek mij wel handig, dan hoef ik niet de hele tijd op de stopwatch te kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door egeltje1985 op 10-10-2007 20:41:48 (typo (in je oer schreeuwen kan natuurlijk niet...)) ]
pi_53847962
Hmm, dat snoepen herken ik eigenlijk wel..
Sta hier ook best wel bekend als een snoepert.. Maargoed.
Het is eigenlijk ook best moeilijk, of zelf vanalles af te slaan op school (Middelbare > Iedereen vreet daar echt veel.) en dan thuis zelf veel te vreten.. Daar gaat je kans van overdag om niet te snoepen en alles.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:17:30 #290
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53848424
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb me zojuist aangemeld. Extra stok achter de deur is altijd handig. Kben tot nu toe 5 kilo afgevallen met de iets te populaire Sonja Bakker-boeken. Het gaat totnutoe goed. Kben nu 4 weken bezig. Maar ik vind het nu, in week 5, wat lastiger worden. Ik heb gister een iniemienie-kaassouflé op. Die ober bleef er zo lang mee onder mn neus staan... Maar geen alcohol. En dat is best moeilijk, op zo'n borrel.
Ik lees dat er veel hier aan het hardlopen zijn. Ik heb ook nog hardloopschoenen in de kast staan en ik zit er aan te denken nu eens echt te beginnen. Ik heb wel eens gehoord van programma's voor op je mp3-speler waarmee je kunt lopen. Dat er dan zo iemand in je oor schreeuwt dat je het goed doet of dat je pauze mag houden. Gebruiken jullie dat? Het leek mij wel handig, dan hoef ik niet de hele tijd op de stopwatch te kijken.
Ja, dat was van Evy alleen die schema's zijn er inmiddels geloof ik af. De schema's tot zoveel tijd hardlopen (iig voor beginners) heb ik wel op m'n computer staan, als je wilt kan ik wel eens proberen die online te zetten
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:53:05 #291
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_53849463
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:17 schreef mordradead het volgende:

[..]

Ja, dat was van Evy alleen die schema's zijn er inmiddels geloof ik af. De schema's tot zoveel tijd hardlopen (iig voor beginners) heb ik wel op m'n computer staan, als je wilt kan ik wel eens proberen die online te zetten
Tof. Maar dat is dus een schema op papier? Of zo'n beluisterbaar schema?
pi_53849627
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Tof. Maar dat is dus een schema op papier? Of zo'n beluisterbaar schema?
beluisterbaar dus je hebt geen stopwatch nodig
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:11:50 #293
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_53850083
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

beluisterbaar dus je hebt geen stopwatch nodig
Oow, helemaal geweldig! Dan kan ik alweer één excuus minder verzinnen waarom ik niet ga lopen.
pi_53850343
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Oow, helemaal geweldig! Dan kan ik alweer één excuus minder verzinnen waarom ik niet ga lopen.
precies, geen smoesjes meer
pi_53850525
Daar ben ik ook weer!! Gelukkig gaan jullie niet zo hard als anders, kon gewoon bijlezen! M'n vakantie was ok. Ik heb veel geslapen, iedere dag tot een uur of 11, zal het wel nodig hebben gehad. Ben zelfs 2x naar het strand geweest. Lijntechnisch zal er niet veel af of bij zijn als het goed is. Heb net zo gegeten als thuis. (Behalve vanochtend, toen heb ik toch een mini croissantje en een mini pain au chocolat op, bij wijze van afscheid, zeg maar.) Heb daar ook 2x hardgelopen, wat een stuk zwaarder was vanwege de warmte (±26 graden).

Viking! Felicitations met het behalen van je rijbewijs! Zoveel mogelijk proberen te rijden de komende tijd!
* conleche denkt vol weemoed terug aan de dag dat zij haar rijbewijs behaalde, ze woonde toen in Frankrijk en kreeg van haar toenmalige verloofde een lichtblauw oud lelijk eendje cadeau. Moest ze direct weer wennen aan de andere schakeling van zo'n beest. Heb daar een jaar in rondgereden en het bracht me overal waar ik wezen moest

Ik hou ook niet van jonge kinderen. Tis daarom misschien dat ik ze ook niet heb en wil Als ze direct als puber werden geboren had ik gezegd: kom maar op, maar dat kleine grut vind ik ook he-le-maal niks
  donderdag 11 oktober 2007 @ 07:05:05 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53855182
Conleche, dat klinkt als een heerlijke vakantie! Vooral dat uitslapen! Ik vind het enorm knap dat je nog hebt hardgelopen ook. Volgens mij zou ik op vakantie al mijn goede voornemens onmiddellijk uit mijn fikken laten donderen!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 07:05:57 #297
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53855185
O en hier staat de teller nu op -4 kilo, zie ik net

(Volgende week vakantie Maar gelukkig niet óp!)
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 07:12:20 #298
22273 Dizer
Save the beard!
pi_53855206
WTF, elke keer als ik denk... ik ben weer aangekomen, ben ik juist afgevallen. Teller stond net op 88,3 kilo
Ik vertrouw het niet, ik heb dit weekend gesnoept, gepopcornt, gegebakt en ik heb 1 hamburger gegeten.
Ja ik heb wel gesport en daarnaast wel nog gezond gegeten.. maar ik had echt het gevoel...

en gisteren avond nog 2 biertjes en een halve fles rode wijn

Ik weeg me morgen wel weer en dan zie ik het wel.. ik noteer nog niks
Friends don't let friends remain beardless...
pi_53855360
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 07:12 schreef Dizer het volgende:
WTF, elke keer als ik denk... ik ben weer aangekomen, ben ik juist afgevallen. Teller stond net op 88,3 kilo
Ik vertrouw het niet, ik heb dit weekend gesnoept, gepopcornt, gegebakt en ik heb 1 hamburger gegeten.
Ja ik heb wel gesport en daarnaast wel nog gezond gegeten.. maar ik had echt het gevoel...

en gisteren avond nog 2 biertjes en een halve fles rode wijn

Ik weeg me morgen wel weer en dan zie ik het wel.. ik noteer nog niks
Ik heb altijd het idee dat ik minder aankom of zelfs afval, als ik naast alle troep (in het weekend dus, in mijn geval) ook nog gezond eet. Dus gewoon netjes ontbijt, lunch en diner, en daarnaast nog zooi, werkt bij mij beter dan alleen maar zooi, ook al is dat minder

* Alcarin zit nu aan de havermout
pi_53855482
O bah, toch aangekomen. 0,7 kilo. Ach, eigenlijk is het wel logisch: ik heb hetzelfde gegeten als anders, maar minder gesport. Maar 0,7 in een week is best veel.

Ik ga maar weer even strenger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')