quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:47 schreef Viking84 het volgende:
Zonet een gebakje gehad, want ik ben vanochtend geslaagd voor m'n rijexamen. Verliep vrijwel vlekkeloos (behalve het keren, maar daar redde ik me goed uit). Hele aardige examinatrice, het was mooi weer, rustig op de weg... en ik had heel netjes gereden, volgens haar
. Morgen rijbewijs aanvragen. Ik wil NU rijden
.
Ik ben nu bij mijn ouders in Drachten en ik ga pas eind vd middag terug naar Groningen. Ik heb via het digitale loket een afspraak gemaakt voor donderdagmiddag. Dan hoop ik het rijbewijs vóór volgend weekend te hebben, want dan hebben we een familiefeestje en kan ik even pimpenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:09 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Erg he, dat wachten..en dan duurt het na het aanvragen ook nog een week voordat je je rijbewijs krijgt![]()
Kun je 'm niet vandaag al aanvragen, of heb je nog geen mail gehad?
Ik had om 8 uur examen en stond om 9.30 in het gemeentehuis![]()
ja dat zou wel goed zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Dank je. Ben van mijn rijangst af, ja en ik zie het eigenlijk ook niet zo snel terug komen. Voel me relaxed in de auto, weet wanneer ik voorrang heb e.d. Voorlopig zit een auto er nog niet in, dus zou best kunnen dat ik over een jaar toch nog even een paar opfrislesjes moet doen
. Zit er wel over te denken of het een goed idee is om volgend weekend een autootje te huren en dan van Groningen naar Drachten te rijden (35 km heen en 35 km terug). Op die manier houd je het wel een beetje bij
.
bij mij was het ook 40 euro per uur (maar reed altijd anderhalf uur dus werd 60 per keer)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een vrij dure rijschool (40 euro per uur en sinds 1 okt zelfs 42... pfff). Ik heb geen TTT gehad.
Ja, dat is zonde van het moment!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:48 schreef Viking84 het volgende:
Dus dan maar even een rondje in de wijk of evt in m'n zus' auto naar de feestlocatie. Maar dan mogen die kiddo's van haar niet achterin, want dat leidt vreselijk af.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:13 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, dat is zonde van het moment!
Het Grote Glorieuze Moment!
De eerste keer alleen in een auto, en dan rondjes door de stad gaan rijden![]()
Ik heb mijn rijbewijs in april gehaald, en nog niet zoveel gereden, dus ik vind het nog steeds elke keer ge-wel-dig![]()
... zag opeens dat we iemand helemaal over het hoofd hadden gezien ... (zat in lijstje te koekeloeren of ik heaven7 al ergens kon vindenquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:35 schreef Crientj het volgende:
Aloo mensjes;
Ik zit zelf ook al een tijdje te worstelen met mn gewicht en dit topic gaf me eigenlijk wel de doorslag om eens bij te gaan houden hoe het gaat.
Ben een tijdje terug begonnen met een gewicht van 65 kilo. Ik wil het graag onder de 60 hebben. Streefgewicht zal ongeveer 57 kilo zijn.
Verder ben ik jong ja; maar dit zal een manier zijn om me goed te voelen in mn lichaam.
Crientj.
De eerste keer slagen er toch best veel? verschilt natuurlijk wel als je de percentages per rijschool bekijktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:33 schreef Bagel het volgende:
In 1x slagen voor je examen vind ik toch wel erg goed hor! (gebeurt volgens mij niet zo vaak)
(heb zelf net mn 3e les gehad en ben nog steeds levensgevaarlijk)
Heb gister een super slechte lijndag gehad... had voor mn verjaardag van mn vriendinnen een heel fout blik snoep gehad...
Had t gister helemaal gehad met mn studie en heb t blik opengetrokkener zit nu n stuk minder in!
vandaag is mn werkdag (half 4 tot 9) en dan eet ik altijd smiddags al n btje warm en savonds alleen n broodje... meestal wel erg goed voor mn gewicht![]()
De scan heb ik gisteren gehad, maar moet ook nog weer terug naar de maag-darm-leverafdeling, moet ik zo nog ff een afspraak bij maken. Hoe het gaat is wisselend. Zondag had ik erg veel pijn en moest ik eigenlijk van 12-21 uur stagelopen, maar ben ik om half 2 al naar huis gegaan. En gisteravond ben ik naar een concert geweest en ging het wel weer redelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Trouwens Sylvana, weet je al wanneer ze een nieuwe scan gaan maken? Gaat het ondertussen wel goed met je?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Sylvana: 'k hoop voor je dat ie deze keer goed gelukt is en niet nog een keertje hoeft....
thnx en het concert was van Dream Theater ( metalband)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:22 schreef Chicolate het volgende:
I
Veel succes dr maar mee Sylvana, het klinkt echt niet prettig om zo'n pijn te hebben... maar mag ik nieuwsgierig vragen wat voor concert?
![]()
Hehe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
succes, maar pas op dat het geen obsessie gaat worden (zie dat je zelfs nog jonger bent dan ik, misschien nog in de groei, blijf dus wel gewoon gezond en genoeg eten he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |