abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53543366
Mij lijkt het juist superleuk om nog een jochie te krijgen (niet dat ik zwanger ben )
pi_53543417
Ik heb het ook wel vaker gehoord, dus schuldig voelen is niet nodig

Mij maakt het echt helemaal niets uit. Voor de grootouders lijkt een meisje me leuk (aan beide kanten alleen nog maar jongetjes) maar voor onszelf? lijkt me allebei gewoon leuk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53543562
Ticootje, lekker shoppen . Ik hoop dat het nog even niet al te koud wordt, want ik heb dus maar 1 lange mouwen shirt . Gelukkig kan ik mn fleecetrui nog wel aan dus die heb ik nu lekker aan!

Vamp, ik hoop met je mee.
Ik denk dat onze beeb geen nederlands verstaat, ik heb toch al regelmatig gevraagd om buiten te komen spelen .

Mibos, beeb zit nog lekker in t babyhuisje. En ik heb net een dutje gedaan , was wel even lekker!

Suerte, je niet voor schamen! Als je zo in je hoofd hebt zitten dat het een meisje is, kan ik me wel voorstellen dat het een soort teleurstelling is als het een jochie blijkt te zijn. Is dan zo anders dan je bedacht had, dat heeft ook even tijd nodig om om te schakelen volgens mij.

BE, lekker rood! Ik zou 'em zo laten, ik vind het een mooie kleur! Als je 'em te licht vind zou ik overwegen nog een keer rood te doen. Met een andere kleur lijkt me dan toch wel erg afwachten hoe het uitpakt.

Over jongetjes die meisjes blijken te zijn en andersom, dat had onze buurvrouw ook...
Bij ons is tot nu toe het geslacht nog elke keer hetzelfde geweest op de echo dus inmiddels ben ik er wel van overtuigd, haha. Maar ik moet zeggen dat ik in het begin toch een beetje zo was van: ze zeggen nu wel dat het een ... is maar voor hetzelfde geld klopt het niet .
Fake it till you make it...
pi_53545270
ja... nou had ik me er net bij neergelegd dat t n jongetje is...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53545655
Hehe vamp .

Had net de onderhoudsmonteur voor de CV ketel over de vloer, stond beetje te kletsen en ondertussen zowat te janken, stomme hormonen .

Ik ga even naar de winkel, broodjes halen en ik denk dat ik maar lekkere koekjes (troostvoer) ofzo ga halen...
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:21:46 #56
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53548658
Suerte, wat leuk een knul!

Nijna, succes nog, deze laatste loodjes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53548881
BE ik vind je broek mooi zo

Ik voel Saartje inmiddels hardstikke duidelijk, en meestal linksboven Misschien ligt m`n placenta rechtsvoor/boven ofzo, het valt wel op namelijk
Saartje
pi_53549029
Ik vind hem mooi BE, maar inderdaad aan de lichte kant.
Dreamline heeft trouwens stofverf in veel meer kleuren dan Dylon
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:39:11 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53549042
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
BE ik vind je broek mooi zo
Ehm...
Hij zit nu in de machine met een ietsje donkerder rood.
Ik vond hem toch wat erg heftig.
quote:
Ik voel Saartje inmiddels hardstikke duidelijk, en meestal linksboven Misschien ligt m`n placenta rechtsvoor/boven ofzo, het valt wel op namelijk
Leuk!

Mevrouw bij de DA zei net tegen me 'Nou... dat duurt vast niet lang meer'.
Dus ik 'Nou... het is nog best wat nachtjes slapen tot de kerst'.
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:39:48 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53549058
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:38 schreef owlet het volgende:
Ik vind hem mooi BE, maar inderdaad aan de lichte kant.
Dreamline heeft trouwens stofverf in veel meer kleuren dan Dylon
Daar zitten idd mooie dingen bij!
pi_53549227
beetje last van je hormonen ja, wispelturig persoon
Saartje
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:47:18 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53549232

En een enorme pietlut... Iets is goed, of niet goed... maar net niet is heel fout zeg maar.
pi_53549526
Ik ken dat..ging vanmorgen bijna uit m`n stekker tegen een vader die de jas van z`n kind niet netjes onder de luizencape hing Heb eerst tot 10 moeten tellen, en daarna heel hard na moeten denken hoe ik dat op een normale manier kon brengen
Saartje
  vrijdag 28 september 2007 @ 20:48:30 #64
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53553867
Hier ook geen last van hormonen hoor..
Een rekening die onmogelijk kan kloppen.. Tijn die niet lekker in z'n vel zit..

"Blijf je het hele weekend zo gezellig?????"
"Ja! "
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 28 september 2007 @ 21:04:22 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53554288
BE: Liefje, wil je een kopje thee voor me maken? Lekker, dank je! *smak*
*staat op, pakt fles cola*
stinkie: Wat doe jij nou?
BE: Ik heb dorst.
S: Ik zet net thee voor je neer.
BE: Ja, weet ik, maar dat is nog te warm.
*zet fles cola weer weg*
*loopt naar schuur*
S: Wat doe je nu dan?
BE: Toch geen zin in cola, even appelsap pakken.
S:

Mijn kop thee is nu bijna lauw, drinkt lekker weg.
pi_53554417
BE hihi .

Ik heb net lekker 2 uur met mn beste vriendinnetje zitten babbelen, heerlijk om gewoon even wat dingen te kunnen zeggen die ik kwijt wilde. Fijn dat ik zo'n lief vriendinnetje heb .
  vrijdag 28 september 2007 @ 21:12:39 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53554539
Dat is idd fijn Nijna.

En nog een voor E.T., die vergat ik net.
pi_53554550
BE

Hier ben ik ook weer eens!
Met het wondertje in mijn buik gaat het prima met mijzelf wat minder, vandaar dat ik ook wat minder vaak tot helemaal niet post. En ik wil liever ook geen negatieve dingen posten dat vind ik zo aanstellerig staan (terwijl ik verhalen van andere mensen waarbij het niet zo goed gaat juist helemaal niet aanstellerig vind). Maar ik kan niet meer lopen door het gewicht van mijn buik en mijn bijkomende spierziekte. Als ik mezelf wil verplaatsen moet ik dus een rolstoel gebruiken, heel lastig, maar het gaat echt niet meer anders Ik baal er behoorlijk van en het is ook behoorlijk confronterend. Maar ja.. dan probeer ik toch maar het positieve te zien.. over een paar weken hebben we een prachtig meisje
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  vrijdag 28 september 2007 @ 21:17:24 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53554681
Wat rot dat het met jou zo'n stuk minder gaat S_oepstengel. Lijkt me idd best heel heftig.
Hopelijk knap je snel weer op na de bevalling dan.
  vrijdag 28 september 2007 @ 21:38:17 #70
3011 E.T.
pi_53555238
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd fijn Nijna.

En nog een voor E.T., die vergat ik net.

Die kan je beter aan Saskia geven Op zulke momenten kan ik errug weinig hebben en wil dan nog wel eens vergeten dat 't ook nog maar een peutertje van 3 is. (we hadden nog haast ook om het hele spul in bed te krijgen: laat thuis, feestje op kdv en Swets die weer snel weg moest).
Ik ga zo boven ook nog even een dikke knuffel geven aan een slapend meisje

S_oepstengel, wat waardeloos zeg Ik hoop dat het na de bevalling snel beter wordt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53555354
oh wat heerlijk die hormonen

BE, is je broek al klaar?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53556044
Is het ook een zwangerschaps kwaaltje dat je niet meer normaal kan lachen?

Ik was de Lama's aan het kijken en stikte zowat kreeg echt haast geen lucht meer!
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:10:04 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53556069
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:08 schreef DeLiedje het volgende:
Is het ook een zwangerschaps kwaaltje dat je niet meer normaal kan lachen?

Ik was de Lama's aan het kijken en stikte zowat kreeg echt haaast geen lucht meer!
Ik stikte er hier ook al in idd! Ondanks dat ik al 2 jaar gestopt ben leek ik wel een verstokte roker!
En ik was heeeeel blij dat ik van te voren was gaan plassen, want ik had het anders niet droog gehouden.
In tijden niet meer zo gelachen!

Vicky, hij is wel klaar, maar nog heel nat. Morgen foto dus.
Hij is wel een flink stukje donkerder. Donkerder dan ik het liefst gehad had, maar stukken beter dan vanmiddag.
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:27:03 #74
3011 E.T.
pi_53556462
shit, gemist!
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:28:53 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53556513
Echt even in de gaten houden of hij nog op uitzending gemist komt of zo, het is echt de moeite waard!
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:31:16 #76
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_53556563
Ben niet eens zwanger maar heb gewoon gebruld bij de lama's in tijden niet zo in een deuk gelegen.
pi_53556574
S_oepstengel, wat vervelend dat het met jou minder gaat! Confronterend, nog even volhouden hoor en dan een mooi beebje in je armen!

Lama's ook hier gemist potverdorie... (edit: uitzending gemist, wereldidee BE, daar had ik nog even niet aan gedacht, zal morgen eens zien of ie er dan al op staat misschien/hopelijk! en dan eerst naar de wc dus... ).

BE, ik ben benieuwd naar je broek, morgen verse foto?
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:40:53 #78
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_53556793
Zo wat een geschrijf hier zeg. E.t ik herken het wel dat snibbige hormonale gedrag en dan ook nog naar je meisje van 3. Van de week vroeg ze zelfs waarom was je net boos? Ik was neit boos maar waarschijnlijk niet zo vriendelijk gereageerd arm meisje.
Gelukkig gaat het vandaag weer beter en voelde ik me top.

Hmmm wie was het ook al weer die moest wennen aan een jongetje. Hier ook ik wilde eigelijk heel graag nog een meid zie mezelf neit als jongens mama maar dat is not done om dat uit te spreken. Want met een jochie moet je ook blij zijn is net zo leuk enz. Maar dat weet ik wilde het wel graag weten van te voren dan kon ik 20 wk wennen aan het idee.
Het zelfde gevoel als hoe kan ik nou net zoveel houden van de tweede als van Mara daar heb ik heel erg aan getwijfeld maar dat word steeds minder.

Be al gelukt met plas vangen? En ben wel benieuwd naar je broek hoor! Wel leuk dat iedereen aan het kleuren slaat.

Vanmiddag zakte ik door mijn bed heen. Neeee zoveel ben ik niet aangekomen. Maar de lattebodems zijn elk 10cm smaller dan het bed zelf dat hebben we opgelost met plankjes alleen door het bed uit elkaar halen bij de verhuizing en het opknappen van de slaapkamer is er speling gekomen en nu zakken we er steeds door heen. Heel fijn de eerste keer toen we het erg gezellig hadden samen is niet goed voor je sexleven wel voor de lach spieren daarna tThijs midden in de nacht en nu ik dus vanmiddag. Nadeel is dat thijs vandaag meot werken tot een uur of 1 a 2 misschien later vannacht. Dus wat doe ik in de tussen tijd of slapen op een half bed waarvan de andere helft ook op instorten staat, ga ik op de grond liggen, op de bank of bij Mara (peuterbedje) Geen van alle fijne opties met een rot rug en baby in de buik.
Ach morgen gaan we eerst eens wat nieuws halen stel je voor dat het straks op klossen staat dan sotrt ik bevallend en al een heel eind naar beneden.

doei
pi_53556972
Leuk om te zien wie er een jongen of een meisje krijgt. Hier weten we het dus wel maar proberen we vol te houden om het niet te vertellen. Iets wat mij niet echt gaat lukken. Heb het inmiddels aan wel aan een moeder bij het peuterzwemmen verteld, maar die kent verder niemand die ik ken en weet ik ook dat het veilig is. Het grootste probleem heb ik met het hem/haar. Weet af en toe niet welke ik nou moet gebruiken zonder mijzelf te verraden. Ben heel benieuwd of het 12 oktober wordt gezien, alleen gaan ze dan bij de echo vooral oefenen op het hartje zei de echomevrouw vorige week.

Vandaag de proefdrukken van het geboortekaartje gehad, ik had een jongens en meisjesversie en beide zien er perfect uit. Nu ligt het verstopt in miin kast bang dat ik het vergeet als hier gepoetst gaat worden en men overal de neus in steekt, nu ligt het veilig want in mijn kast heeft niemand iets te zoeken.
  zaterdag 29 september 2007 @ 06:58:41 #80
82727 klein_spookje
pi_53562061
Goede morgen,
Ben de eerste he hihi, heb bagger geslapen en manlief is nog steeds aan het werk is iets uitgelopen.Heb vannacht nog ff gebeld om te kijken of alles oke en hij geen ongeluk of zo gehad had maar ze waren nog druk bezig.
Nuo ja kan hij zo verse warme broodjes meenemen.

S_oepstengel wat naar (en dat is zacht uitgedrukt he ) dat het zo rot gaat met je. Heel veel sterkte meid.

Randa moeilijk he kiezen voor hij of zij als je wil dat nog niemand het weet. succes met proberen het voor je te houden.
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:54:37 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53562331
Spookje! Nog steeds aan het werk! Jeumig!

We hebben de kat losgelaten zonder plas... Ik heb gisteren om half 2 de dierenarts gebeld, toen zat hij al 13 uur in de badkamer zonder te plassen en zonder te eten en te drinken. Hij mauwde zelfs al niet meer toen ik naar boven liep, erin berustend of zo. Echt heel zielig. Dus toen mocht ik hem loslaten van de da.
Nu een afspraak maken voor als de kuur over is, dan gaan zij nog even kijken.
Hij heeft de rest van de dag liggen slapen gisteren, blijkbaar nauwelijks geslapen die nacht in de badkamer. Arme ziel.
Die hele duif is gelijk vergeten!

Foto van de broek komt vanmiddag, als hij weer droog is.
  zaterdag 29 september 2007 @ 09:04:20 #82
82727 klein_spookje
pi_53562386
Morgen be ook al redelijk vroeg uit de veren zo te zien.
Ja en nu nu is hij nog aan het werk en maak me nu lichtelijk zorgen over de terug weg hij moet van de maasvlakte komen straks dat is denk ik een half uur of 40 min rijden naar ons huis en dat vind ik best een naar idee nu hij al bijna 24 uur wakker is en waarvan hij er al 23 van aan 1 stuk door werkt. Maar goed ik hoop maar dat hij snel thuis is. Want zo een ongeplande nacht alleen bevalt mij uiterst slecht!

De poes is best sneu arm beestje. Hopelijk slaat de kuur goed aan en valt het daarna allemaal weer mee.
En ja dat slapen he hij moet ergens de schade inhalen van het mauwen in de nacht.

Nu voor jou de laatste vraag ik heb volgens mij de echo foto's niet goed doorgestuurd of zijn ze ergens bij jou verkeerd terecht gekomen?
  zaterdag 29 september 2007 @ 09:06:40 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53562400
Ik heb ze niet gezien iig.
Nog eens proberen? Brighteyes apestaartje fok.nl

Kan me voorstellen dat je hem idd graag snel veilig thuis hebt.

Ik ben al niet zo'n uitslaper van mezelf, maar ik lig nu gewoon echt niet lekker meer na een nacht slapen, ik mis het wel een beetje dat ik niet meer op mijn buik/half op mijn zij kan liggen. Maar goed, zolang ik 's nachts nog maar gewoon slaap vind ik het best.
Nu een wasje doen enzo. Houdt me ook bezig.
  zaterdag 29 september 2007 @ 09:11:27 #84
82727 klein_spookje
pi_53562426
ach zo vroeg opstaan heeft altijd wel wat vind ik. Je hebt wat aan je dag he. Als ik een vroege dienst heb ga ik om half 7 kwart voor 7 weg en dan is het heerlijk buiten zowel zomers, lente, herfst enwinter ok als het regent minder maar dan ruikt het heerlijk.

Dat slapen is idd wel lastig als de buik in de weg gaat zitten. Hier gelukkig nog niet maar met Mara had ik dat idd.

Vind het leuk om te lezen dat je verder zo goed voelt. Heerlijk al die blije zwangere hier word er altijd weer vrolijk van.

fijne dag allemaal
pi_53562971
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Echt even in de gaten houden of hij nog op uitzending gemist komt of zo, het is echt de moeite waard!
Op de website van de Lama's kun je įlle afleveringen terug kijken geloof ik...
Weet niet precies hoelanag het duurt voor de nieuwe online komt...

Edit: hij staat op hun homepage al bij 'uitzending gemist'!!
pi_53563029
Volgens mij wordt de Lama's zondagavond gewoon herhaald op tv
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53563083
SoepStengel wat vervelend voor je! Hopelijk kom je de tijd een beetje goed door dat het nog duurt voor je van je kleintje in je armen kan genieten! Sterkte!
pi_53563101
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:23 schreef miss_sly het volgende:
Ha! das waar ook!
  zaterdag 29 september 2007 @ 11:15:12 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53563665
quote:
Ja, zie je... toch he! Ik dacht ook al dat ik gek aan het worden was omdat we het idd vorige week op zondag hebben zitten kijken...
pi_53564131
quote:
En jij dacht dat ik zoveel geduld had...

Ik meldt mij weer, heerlijk geslapen gelukkig . We gaan even naar de supermarkt en dan lekker niks meer doen vandaag, of niet veel in elk geval.
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:14:01 #91
3011 E.T.
pi_53564658
zondag de Lama's dan maar even opnemen (want op zondagavond kijk ik Gooische vrouwen)
pi_53566081
En ik jank ook vandaag gewoon weer verder waar ik gister gestopt ben . Leve de hormonen
Ik zal de lama's kijken, misschien helpt het... (edit: geen een aflevering wil afspelen... het is niet eerlijk!)

[ Bericht 12% gewijzigd door Nijna op 29-09-2007 13:29:50 ]
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:52:24 #93
82727 klein_spookje
pi_53568158
ahum dat was een post die ik al had gedaan.

[ Bericht 88% gewijzigd door klein_spookje op 29-09-2007 15:08:48 ]
pi_53569740
Teken van leven en tvp.

Ik lees niet steeds de hele rits bij, omdat het hier nog (schrik niet) telefoonlijn-internet is. Traa-haaaag dus. Enniehoe: beeb groeit goed, ik voel hem/haar soms al en - nog veel belangrijker - mijn paps is sinds een paar dagen weer wakker!
Hardloper.
IG @webkim
pi_53570324
Webkim leuk om je weer even te zien hier!
Wat fijn dat je paps weer wakker is!!! Geniet van beebje .
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:16:53 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53572165
Dat is supernieuws zeg, Webkim!

Ok, de broek-update.

Gisteren:

Nu:

Stukken beter. Dit doet tenminste niet pijn aan je ogen.
pi_53572249
Hoe is je broek nou geworden BE?

Webkim, fijn dat je vader weer wakker is. Dat is het betere nieuws.

Soepstengel, ook de mindere dingen horen bij een zwangerschap dus je mag gerust posten dat je baalt als een stekker dat je gebruik moet maken van een rolstoel. Post gerust.

Nijna, even je hart luchten is soms zo lekker en helemaal bij een vriendin die je door en door kent.

Zo, wij zijn vandaag even naar Hoofddorp geweest. Wezen shoppen maar we waren niet de enige die dat idee hadden, wat was het druk! Ik heb wel een leuk positie shirt gescoord. Zal van de week even foto posten. Oh en precies 30 weken zwanger vandaag. Nog 10 weken te gaan, waarvan nog 4 weken werken.
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:23:01 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53572278
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 18:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hoe is je broek nou geworden BE?
Kijk eens boven je!
quote:
Zo, wij zijn vandaag even naar Hoofddorp geweest. Wezen shoppen maar we waren niet de enige die dat idee hadden, wat was het druk! Ik heb wel een leuk positie shirt gescoord. Zal van de week even foto posten. Oh en precies 30 weken zwanger vandaag. Nog 10 weken te gaan, waarvan nog 4 weken werken.
Gek is dat toch, voor mijn gevoel ben jij veeeeeel verder dan ik, maar het is dus maar 2 weken. Wat kan zo'n periode lang lijken als je zelf dus nog niet zwanger bent, terwijl ik bij wijze van spreken nog eerder zou kunnen bevallen dan jij.
Maar dat doe ik niet hoor! Iedereen netjes op zijn/haar beurt!
pi_53572550
BE Je lijkt wel gegroeid in die ene dag
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:36:30 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53572558

Iets dichterbij en een andere houding!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')