Ehm...quote:
quote:Ik voel Saartje inmiddels hardstikke duidelijk, en meestal linksbovenMisschien ligt m`n placenta rechtsvoor/boven ofzo, het valt wel op namelijk
Daar zitten idd mooie dingen bij!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:38 schreef owlet het volgende:
Ik vind hem mooi BE, maar inderdaad aan de lichte kant.
Dreamline heeft trouwens stofverf in veel meer kleuren dan Dylon
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is idd fijn Nijna.
En nog eenvoor E.T., die vergat ik net.
Ik stikte er hier ook al in idd! Ondanks dat ik al 2 jaar gestopt ben leek ik wel een verstokte roker!quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:08 schreef DeLiedje het volgende:
Is het ook een zwangerschaps kwaaltje dat je niet meer normaal kan lachen?![]()
Ik was de Lama's aan het kijken en stikte zowatkreeg echt haaast geen lucht meer!
Op de website van de Lama's kun je įlle afleveringen terug kijken geloof ik...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Echt even in de gaten houden of hij nog op uitzending gemist komt of zo, het is echt de moeite waard!
Ha!quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:23 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij wordt de Lama's zondagavond gewoon herhaald op tv
Ja, zie je... toch he! Ik dacht ook al dat ik gek aan het worden was omdat we het idd vorige week op zondag hebben zitten kijken...quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:23 schreef miss_sly het volgende:
En jij dacht dat ik zoveel geduld had...quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:23 schreef miss_sly het volgende:
Kijk eens boven je!quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hoe is je broek nou geworden BE?
Gek is dat toch, voor mijn gevoel ben jij veeeeeel verder dan ik, maar het is dus maar 2 weken. Wat kan zo'n periode lang lijken als je zelf dus nog niet zwanger bent, terwijl ik bij wijze van spreken nog eerder zou kunnen bevallen dan jij.quote:Zo, wij zijn vandaag even naar Hoofddorp geweest. Wezen shoppen maar we waren niet de enige die dat idee hadden, wat was het druk! Ik heb wel een leuk positie shirt gescoord. Zal van de week even foto posten. Oh en precies 30 weken zwanger vandaag. Nog 10 weken te gaan, waarvan nog 4 weken werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |