Nederlandersquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:44 schreef Rnej het volgende:
boeiend dat het weer hetzelfde verhaal is... tis verdomme fucking irritant en klagen mag zeker !
ik klaag over weinig hoor.. bovendien heb ik zelf dit beestje dus niemand hoort mij en ik hoor hun ook nietquote:
Die heb je toch alleen in de winter op als het 20 graden vriest he?quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik klaag over weinig hoor.. bovendien heb ik zelf dit beestje dus niemand hoort mij en ik hoor hun ook niet
[afbeelding]
Het gaat deels ook om die mobiele telefoons die hardop MP3-tjes kunnen afspelen. Dan hoef je geen gehoorbeschadiging op te lopen om de medereizigers te ergeren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:19 schreef MeZZiN het volgende:
Muziek in de treinfucking irritant! Ik ga toch ook niet iedereen lastig vallen met mijn muziek keuze en nog een ander probleem straks gewoon over 10 jaar een run op de gehoorapparaten omdat die allemaal verrot zijn vanweg ooit te harde muziek zal ze leren
![]()
Ow? Ik vind het anders geen probleem als iemand muziek aanheeft in de trein (ikzelf ook altijd, maar nu niet want mijn mp3speler is doodquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:39 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zou niet eens durven mn muziek op te zetten in de trein ? Ik snap echt niet dat mensen dat zonder schaamte kunnen in een volle coupe.
Ik zeg er ook altijd wat van trouwens, nog nooit een grote bek gehad
Ik vind t ook geen probleem als iemand doppen op zn kop heeft die iets t ehard staan ofzo, ik heb t over baggergeluid uit zo'n gsmspeakerquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:48 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Ow? Ik vind het anders geen probleem als iemand muziek aanheeft in de trein (ikzelf ook altijd, maar nu niet want mijn mp3speler is dood... rip aan de nabestaanden), als ik het maar geen last van heb!
Als het te hard staat maar niemand zegt er iets van, dan staat het dus ook niet te hard. Dus is het PRIMA.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:42 schreef Koenholio het volgende:
Muziek te hard aan hebben staan: NIET PRIMA
Ja inderdaad. Daarom keek iedereen ook met een geïrriteerde uitdrukking op het gezicht rond, opzoek naar de bron van het geluid.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:22 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als het te hard staat maar niemand zegt er iets van, dan staat het dus ook niet te hard. Dus is het PRIMA.
Ah ok, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind t ook geen probleem als iemand doppen op zn kop heeft die iets t ehard staan ofzo, ik heb t over baggergeluid uit zo'n gsmspeaker
Dat heeft, ondanks de goede intentie, totaal geen nut, aangezien de oorschelp en de contouren daarvan zorgen voor een andere acoustiek wanneer het oordopje in het gehoororgaan geplaatst is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik haal me oordopjes altijd uit me oren om te horen of andere mensen mee kunnen genieten van mijn muziek. Goed he [afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:07 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Dat heeft, ondanks de goede intentie, totaal geen nut, aangezien de oorschelp en de contouren daarvan zorgen voor een andere acoustiek wanneer het oordopje in het gehoororgaan geplaatst is.
Door deze verandere geluidsomgeving klint het voortgebrachte geluid luider wanneer het oordopje in het gehooroorgaan geplaatst is, vergeleken met wanneer deze bijvoorbeeld los in een van de handen wordt genomen. Hierdoor is je goed bedoelde gebaar, het vaststellen of je geluidsdrager een irritatie vormt voor de omgeving, helaas niet geldig in de praktijk te noemen.
In theorie zou je met het linker, c.q. rechter gehoororgaan moeten luisteren naar het geluidsniveau van het oordopje die zich in het tegenovergestelde (rechter, respectievelijk linker) gehoororgaan bevindt.
Aangezien dit fysiek onmogelijk blijkt te zijn, heeft U er er baar bij deze 'geluids-testen' niet meer uit te voeren.
Wow, dus naast antigeluid om geluiden op te heffen zouden ze ook moeten beginnen met een antibeeldtechniek, zodat niemand ziet dat je zo'n belachelijk ding op je knar hebt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:54 schreef Rnej het volgende:
ik klaag over weinig hoor.. bovendien heb ik zelf dit beestje dus niemand hoort mij en ik hoor hun ook niet
[afbeelding]
Omfg, zie nietzman.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat? je boxjes? dan is het nog steeds schijtirritant namelijkquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:43 schreef Trigalti het volgende:
Ik zet hem altijd zachter als ik in de trein ga zitten..
Zodat ik zeker weet dat ik geen mensen lastig val.
Ik vind het zelf ook fucking irritant als er zon klapjosti met zijn oenkeoenkeoenke naast me zit..
[ x ] GESCHIKTquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:43 schreef hugecooll het volgende:
Muziek zachter zetten als hier om gevraagd wordt: PRIMA
Nou het mooie is dat als je er wel wat van zegt het altijd goed uitpakt:quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:48 schreef McFearless het volgende:
Zat dinsdagavond in de tram. Zat er een of andere halve zool naar die Arabische rommel te luisteren. Ik durfde er niks van te zeggen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou het mooie is dat als je er wel wat van zegt het altijd goed uitpakt:
- of hij zet de muziek zachter. PRIMA.
- of hij zet een grote bek op en wil je in elkaar meppen (niet echt waarschijnlijk want geen Marrokaan)
In het laatste geval ook PRIMA want dan heb je gelijk reden om een topic te openen in KLB.![]()
-of hij zet een grote bek op en trapt je kop van je romp. PRIMA zijn wij van je af
hey, ik klaag toch ook niet over dat ding wat jij op je nek hebt staan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wow, dus naast antigeluid om geluiden op te heffen zouden ze ook moeten beginnen met een antibeeldtechniek, zodat niemand ziet dat je zo'n belachelijk ding op je knar hebt.
Whuttehquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:07 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Dat heeft, ondanks de goede intentie, totaal geen nut, aangezien de oorschelp en de contouren daarvan zorgen voor een andere acoustiek wanneer het oordopje in het gehoororgaan geplaatst is.
Door deze veranderde geluidsomgeving klint het voortgebrachte geluid luider wanneer het oordopje in het gehooroorgaan geplaatst is, vergeleken met wanneer deze bijvoorbeeld los in een van de handen wordt genomen. Hierdoor is je goed bedoelde gebaar, het vaststellen of je geluidsdrager een irritatie vormt voor de omgeving, helaas niet geldig in de praktijk te noemen.
In theorie zou je met het linker, c.q. rechter gehoororgaan moeten luisteren naar het geluidsniveau van het oordopje die zich in het tegenovergestelde (rechter, respectievelijk linker) gehoororgaan bevindt.
Aangezien dit fysiek onmogelijk blijkt te zijn, heeft U er er baat bij deze 'geluids-testen' niet meer uit te voeren.
Nou, mijn broertje zat een keer in de trein, zelfde coupe als wat tuig die weer hun takkeherrie door de trein moesten laten galmen. Een man vroeg of het wat zachter kon, en vervolgens is die man in elkaar geslagen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:33 schreef -Beer- het volgende:
Wel een raar teken dat je uberhaubt al over een eventuele klap op je gezicht nadenkt. Paranoia of is de maatschappij echt zo hard tegenwoordig? Heb het zelf in ieder geval nog nooit meegemaakt dat iemand me slaat omdat ik wat vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |