Nederlandersquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:44 schreef Rnej het volgende:
boeiend dat het weer hetzelfde verhaal is... tis verdomme fucking irritant en klagen mag zeker !
ik klaag over weinig hoor.. bovendien heb ik zelf dit beestje dus niemand hoort mij en ik hoor hun ook nietquote:
Die heb je toch alleen in de winter op als het 20 graden vriest he?quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik klaag over weinig hoor.. bovendien heb ik zelf dit beestje dus niemand hoort mij en ik hoor hun ook niet
[afbeelding]
Het gaat deels ook om die mobiele telefoons die hardop MP3-tjes kunnen afspelen. Dan hoef je geen gehoorbeschadiging op te lopen om de medereizigers te ergeren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:19 schreef MeZZiN het volgende:
Muziek in de treinfucking irritant! Ik ga toch ook niet iedereen lastig vallen met mijn muziek keuze en nog een ander probleem straks gewoon over 10 jaar een run op de gehoorapparaten omdat die allemaal verrot zijn vanweg ooit te harde muziek zal ze leren
![]()
Ow? Ik vind het anders geen probleem als iemand muziek aanheeft in de trein (ikzelf ook altijd, maar nu niet want mijn mp3speler is doodquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:39 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zou niet eens durven mn muziek op te zetten in de trein ? Ik snap echt niet dat mensen dat zonder schaamte kunnen in een volle coupe.
Ik zeg er ook altijd wat van trouwens, nog nooit een grote bek gehad
Ik vind t ook geen probleem als iemand doppen op zn kop heeft die iets t ehard staan ofzo, ik heb t over baggergeluid uit zo'n gsmspeakerquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:48 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Ow? Ik vind het anders geen probleem als iemand muziek aanheeft in de trein (ikzelf ook altijd, maar nu niet want mijn mp3speler is dood... rip aan de nabestaanden), als ik het maar geen last van heb!
Als het te hard staat maar niemand zegt er iets van, dan staat het dus ook niet te hard. Dus is het PRIMA.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:42 schreef Koenholio het volgende:
Muziek te hard aan hebben staan: NIET PRIMA
Ja inderdaad. Daarom keek iedereen ook met een geïrriteerde uitdrukking op het gezicht rond, opzoek naar de bron van het geluid.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:22 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als het te hard staat maar niemand zegt er iets van, dan staat het dus ook niet te hard. Dus is het PRIMA.
Ah ok, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind t ook geen probleem als iemand doppen op zn kop heeft die iets t ehard staan ofzo, ik heb t over baggergeluid uit zo'n gsmspeaker
Dat heeft, ondanks de goede intentie, totaal geen nut, aangezien de oorschelp en de contouren daarvan zorgen voor een andere acoustiek wanneer het oordopje in het gehoororgaan geplaatst is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik haal me oordopjes altijd uit me oren om te horen of andere mensen mee kunnen genieten van mijn muziek. Goed he [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |