quote:Op zondag 30 september 2007 16:38 schreef Slasher het volgende:
Sommige uitspraken van je vind ik meer een persoonlijke aanval op hem. Is dat niet een beetje unfair van je?
zo te zien zetten meer mensen vraagtekens bij jou manier van discussieren.quote:Op zondag 30 september 2007 16:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mwa ik vind het gewoon een loser en een oplichter en als zo iemand dan een topic binnen komt waarin ik post dan reageer ik daarop ja.Maar ik negeer hem nu inderdaad.
Erm, als jij denkt moreel beter te zijn omdat je de verdeling van bezittingen uit een relatie anders aanpakt dan iemand anders in dit topic 'maar dat zal toch niet gebeuren want ik heb een hele goede relatie dus wij gaan nooit uitelkaar', dan vind ik je eerlijk gezegd ook wel knap sneu.quote:Op zondag 30 september 2007 16:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mwa ik vind het gewoon een loser en een oplichter en als zo iemand dan een topic binnen komt waarin ik post dan reageer ik daarop ja.Maar ik negeer hem nu inderdaad.
Ik denk inderdaad van moreel beter allooi te zijn omdat ik de zaken EERLIJK zou verdelen en niet zou proberen zoveel mogelijk voor mezelf te krijgen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:52 schreef gronk het volgende:
[..]
Erm, als jij denkt moreel beter te zijn omdat je de verdeling van bezittingen uit een relatie anders aanpakt dan iemand anders in dit topic 'maar dat zal toch niet gebeuren want ik heb een hele goede relatie dus wij gaan nooit uitelkaar', dan vind ik je eerlijk gezegd ook wel knap sneu.
Eens kijken of je nog zo'n zin hebt om alles eerlijk te verdelen als je vriendin er vandoor is gegaan met iemand die wel aardig is.quote:Op zondag 30 september 2007 17:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad van moreel beter allooi te zijn omdat ik de zaken EERLIJK zou verdelen en niet zou proberen zoveel mogelijk voor mezelf te krijgen.
Bovendien heb ik het 'nooit uit elkaar gaan' al genuanceerd, wat niet wegneemt dat ik er wel vanuit ga dat wij altijd bij elkaar blijven.![]()
Pot...ketel.quote:Op zondag 30 september 2007 16:45 schreef ozzyat105 het volgende:
...
Ik hoop voor je dat je IRL dat beter doet anders kan je dat nog wel eens een paar tandjes kosten
Dat geldt voor de 'onderwaarde' net zo goed natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2007 14:50 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
ja als dat al zo is (TS?),
dan blijft het een stijging op papier. Of het daadwerkelijk verzilverbaar is moet eerst nog blijken
Een waar woord. Ze lijken meer op elkaar dan ze willen toegeven.quote:Op zondag 30 september 2007 18:07 schreef Roquefort het volgende:
Pot...ketel.
Alleen mijn vriendin is er niet vandoorquote:Op zondag 30 september 2007 18:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
Een waar woord. Ze lijken meer op elkaar dan ze willen toegeven.
dat komt nog welquote:Op zondag 30 september 2007 19:16 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Alleen mijn vriendin is er niet vandoor![]()
Klopt, we kunnen het nog goed met elkaar vinden. We moeten alleen zorgen dat er een GOEDE / EERLIJKE verdeling komt en daarom ben ik dit topic gestart.quote:Op zondag 30 september 2007 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat geldt voor de 'onderwaarde' net zo goed natuurlijk.
Maar goed, als partijen daar zo'n discussie over hebben is verkopen en zien waar je uitkomt de beste optie, ik heb alleen de indruk dat TS en ex nog on speaking terms zijn en er misschien gewoon uitkomen.
Complete bullshit... het eregste zijn nu net die mensen die beweren 'ook aan de belangen van de ex-partner te denken'...quote:Op zondag 30 september 2007 17:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad van moreel beter allooi te zijn omdat ik de zaken EERLIJK zou verdelen en niet zou proberen zoveel mogelijk voor mezelf te krijgen.
Klopt. Zodra mensen lyrische verhalen beginnen over 'samenwerken' en 'het beste met je voorhebben' ga ik dubbele bodems zoeken. Gek he?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:38 schreef RM-rf het volgende:
Complete bullshit... het eregste zijn nu net die mensen die beweren 'ook aan de belangen van de ex-partner te denken'...
Voor je verder neuzelt, maak eens een lijstje met kosten voor het geval van verkopen en blijven wonen. Dat betekent dat je je woning zult moeten laten taxeren (wat op zich 'redelijk' kan met de taxatieservice van het kadaster; je houdt toch een marge van 10.000 euro oid). Kijk dan of het nog steeds 'eerlijk' is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:51 schreef _X-Factor_ het volgende:
Ik snap niet dat men dit niet begrijpt. Je koopt de woning samen. Samen heb je dus schuld.
alles leuk en aardig ...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:51 schreef _X-Factor_ het volgende:
Ik snap niet dat men dit niet begrijpt. Je koopt de woning samen. Samen heb je dus schuld.
De woning is getaxeerd nu op 185000.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:57 schreef gronk het volgende:
[..]
Voor je verder neuzelt, maak eens een lijstje met kosten voor het geval van verkopen en blijven wonen. Dat betekent dat je je woning zult moeten laten taxeren (wat op zich 'redelijk' kan met de taxatieservice van het kadaster; je houdt toch een marge van 10.000 euro oid). Kijk dan of het nog steeds 'eerlijk' is.
Door een makelaar of door jullie zelf?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef _X-Factor_ het volgende:
[..]
De woning is getaxeerd nu op 185000.
En dat was hij ook toen jullie de woning kochten, de 10.000 extra zijn de kosten die bij aankoop van een woning er altijd bovenop komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef _X-Factor_ het volgende:
[..]
Nee, échte kosten. Kosten die je écht moet betalen. Geen geldstromen die toch niet plaats gaan vinden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef _X-Factor_ het volgende:
[..]
Welke schuld? Er is helemaal geen schuld, je betaalt gewoon het normale hypotheekbedrag. Er is alleen een theoretisch risico. Maar he, als je ex dom is -of in geldnood zit, dat kan ook- trapt ze in je 'zo wordt de schuld voor jou ook minder-praatje'. Ik ben principieel genoeg om te zeggen: ik een schuld, jij ook. Maar niet iedereen kan zich dat permitteren of heeft er droog brood eten voor over.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:51 schreef _X-Factor_ het volgende:
- Bij het blijven bewonen van de woning en het opvangen van schuld moet volledig gedragen worden door diegene die er blijft wonen. VOLLEDIG is met name waar mensen het niet goed lezen, een deel vind ik dat mijn ex moet betalen. Dat lijkt mij eerlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |