Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:06 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het een beetje hypocriet allemaal.
Yup, puur omdat Birma zo veel in het nieuws is, terwijl het leven daar een stuk beter is dan in andere, door olie syndicaten, gecorrupteerde landen.quote:
Precies. En als Total morgen hun prijzen met 10 cent verlaagd staat heel Nederland bij Total te tanken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:33 schreef Xith het volgende:
[..]
Yup, puur omdat Birma zo veel in het nieuws is, terwijl het leven daar een stuk beter is dan in andere, door olie syndicaten, gecorrupteerde landen.
Gewoon alle tankstations boycotten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:33 schreef Xith het volgende:
[..]
Yup, puur omdat Birma zo veel in het nieuws is, terwijl het leven daar een stuk beter is dan in andere, door olie syndicaten, gecorrupteerde landen.
Idd die boycot van grote bedrijven die niet maatschappelijk verantwoorde ondernemen moeten ze vaker om roepen en niet alleen als er wat verzet vanuit de bevolking komt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:40 schreef JohnDope het volgende:
Wat een hypocriet gebeuren allemaal weer, net of dit iets van de afgelopen week is
o.a.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd die boycot van grote bedrijven die niet maatschappelijk verantwoorde ondernemen moeten ze vaker om roepen en niet alleen als er wat verzet vanuit de bevolking komt.
Laten we eerts maar eens Saudie arabie gaan boycotten.![]()
Onzin natuurlijk wat je hier aan het verkondingen bent.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
o.a.
Maar als wij Hollanders/Westerlingen niet zo lui waren gemaakt, dan waren wij ook na al die achterlijke prijsstijgingen en een opgedrongen EU-grondwet zo massaal de straat op gegaan en was het hier ook gaan escaleren.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:44 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Precies. En als Total morgen hun prijzen met 10 cent verlaagd staat heel Nederland bij Total te tanken.![]()
Het doel is leeg, dus doe ik het wel: als je een baan hebt, heb je idd. minder tijd om de straat op te gaan...quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:26 schreef Basp1 het volgende:
Wat dan wel altijd opvalt is dat voornamelijk rechtse mensen klagen over bijvoorbeeld het kwartje van kok maar deze niet in staat zijn om een grote demostratie te organiseren. Dit itt tot links
Dan doe je je werk niet goed genoeg om de luxe te verdienen soms een vrije dag te kunnen nemen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het doel is leeg, dus doe ik het wel: als je een baan hebt, heb je idd. minder tijd om de straat op te gaan...
Nee, die 25 dagen besteed je niet aan je gezin, maar om met een paar ongewassen malloten zinloos de dam te vervuilen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:43 schreef Dodecahedron het volgende:
Dan doe je je werk niet goed genoeg om de luxe te verdienen soms een vrije dag te kunnen nemen.![]()
Jij werkt ook in de weekendenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, die 25 dagen besteed je niet aan je gezin, maar om met een paar ongewassen malloten zinloos de dam te vervuilen...![]()
Natuurlijk werk ik ook in de weekenden. Waarom zou ik dat niet doen?quote:
En ze zijn allemaal zinloos... Mensen die anderen oproepen om zich anders te gedragen, maar het komt in de menigte niet op om ZELF de handjes te laten wapperen.quote:De meeste grote demostraties die georganiseerd zijn geweest hebben altijd plaats gevonden in een weekend.
Tja, hoe heet dat ook alweer ...quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, die 25 dagen besteed je niet aan je gezin, maar om met een paar ongewassen malloten zinloos de dam te vervuilen...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |