Niet zo moeilijk hoor. Door het gewicht van de balletjes te veranderen kun je aardig wat sjoemelen. Als je bijvoorbeeld Ajax en NAC heel zwaar maakt, en Feyenoord en Heerenveen heel licht. Dan is de kans groter dat het Ajax tegen Nac word, dan Feyenoord tegen Nac. Lichtere balletjes komen namelijk eerder omhoog.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb de loting net bekeken, ja.
Leg jij me eens uit hoe elk balletje precies in de juiste volgorde naar boven komt.
Was dat die verzorger?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:34 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
De treffers - NEC![]()
Jan Maas (wie kent hem nog?)
![]()
De nieuwe opzet![]()
Ja dus:quote:
In de wat?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:38 schreef BonJovi het volgende:
HeinekenAFCA je stond gister best hoog in de daglijst
Uiteraard.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:47 schreef Erasmusch het volgende:
Met een hattrick van Urzaiz zeker?
Ik niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:04 schreef Dos37 het volgende:
Ik zie HHC nog wel winnen van AGOVV
als dat gebeurt neem ik een half jaar lang een avatar van Jon Bon Joviquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:45 schreef BonJovi het volgende:
graag gedaan,
Feyenoord- Groningen 0-2
Ajax- Heerenveen 3-0
Beatles / Bon Jovi, geen verschil.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:50 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als dat gebeurt neem ik een half jaar lang een avatar van Jon Bon Jovi![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Beatles / Bon Jovi, geen verschil.
Veel derby's en veel clubs waartussen de wedstrijden altijd de moeite zijn (Ajax-Heerenveen, Feyenoord-Groningen nu ook met oog op vorig seizoen) , amateurs die tegen elkaar spelen etc.etc.quote:
hou ik je aanquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:50 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als dat gebeurt neem ik een half jaar lang een avatar van Jon Bon Jovi![]()
quote:Bekerduels Ajax en Feyenoord live op televisie
Datum: 2-okt-2007 15:45
RTL7 zendt de bekerwedstrijden Roda JC – De Graafschap (dinsdag 30 oktober), Ajax – SC Heerenveen (woensdag 31 oktober) en Feyenoord – FC Groningen (donderdag 1 november) rechtstreeks uit. Het betreffen duels uit de derde ronde. Feyenoord en Ajax zijn favoriet voor de ‘dennenappel’ na de uitschakeling van PSV en AZ. Na afloop van Feyenoord – FC Groningen wordt er in de Kuip geloot voor de achtste finales. (MA)
Toch nog bekervoetbal in Emmen.quote:VOETBAL - De wedstrijd in de derde rond van de KNVB-beker tussen FC Zwolle en Go Ahead Eagles wordt definitief niet in Zwolle gespeeld.
Het stadion van FC Zwolle is niet klaar om de aanhang van Go Ahead Eagles te ontvangen. FC Zwolle kan de veiligheid in het stadion niet garanderen in verband met de verbouwing. Waarschijnlijk wordt de wedstrijd nu gespeeld op dinsdagmiddag 30 oktober in het stadion van FC Emmen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja dus:
http://www.necfan.nl/nieuws.php?id=3165
Nog steeds een held die gozer
Ik kan er helaas geen filmpje over vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |