Stil Ajax en AZ uitlachen omdat ie bagger spelen en PSV uitlachen omdat ze dom zijn geweest?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:41 schreef pekel het volgende:
Beleef trouwens nu al meer plezier aan de beker dan de afgelopen 10 edities.
Onder anderequote:Op vrijdag 28 september 2007 00:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Stil Ajax en AZ uitlachen omdat ie bagger spelen en PSV uitlachen omdat ze dom zijn geweest?
wanneer moet Emmen weer thuis tegen een baggerclub zoals ADO Den Haag?, ga ik wel weer heen als ik tijd hebquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:44 schreef pekel het volgende:
[..]
Onder andereEn dat er sowieso 2 amateurploegjes in de achtste finale komen
Wat moet een mens anders op donderdagavond doen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:36 schreef andre77 het volgende:
Wat een gave loting zeg. Veel gelijkwaardige wedstrijden en veel prutsteams door.
En die complottheoriėn zijn onzin. Welke loting er ook uit komt, je kunt altijd wel een verhaal verzinnen waarom het doorgestoken is.
16 maartquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wanneer moet Emmen weer thuis tegen een baggerclub zoals ADO Den Haag?, ga ik wel weer heen als ik tijd heb
Hij had het over een baggerclub.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Had verwacht dat je 15 feb ging zeggen
Beste loting sinds jaren wat mij betreft, en niet alleen om mn clubbie de Treffers lootte.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:36 schreef andre77 het volgende:
Wat een gave loting zeg. Veel gelijkwaardige wedstrijden en veel prutsteams door.
En die complottheoriėn zijn onzin. Welke loting er ook uit komt, je kunt altijd wel een verhaal verzinnen waarom het doorgestoken is.
Tussen wie?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:55 schreef pekel het volgende:
Ik ga dromen over een mooie bekerfinale in de Kuip.
Wat nog meer dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:59 schreef C2000 het volgende:
[..]
Beste loting sinds jaren wat mij betreft, en niet alleen om mn clubbie de Treffers lootte.
Ah ze hebben verloren, maar goed dat ik bijtijds de trein had danquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben nog even langs het twente stadion gewandeld, het scheen er erg gezellig te zijn.
Some1 has to do it.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Balen dat je geen 3-posts-op-een-rij had?![]()
Klasse loting, leuke wedstrijd die kansen bieden voor HHCquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:02 schreef pfaf het volgende:
HHC tegen AGOVV, dat moet te doen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |