Vind ik ook raar, temeer de achternaam al in de vraag staat vermeld.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MadMaster's antwoord is completer
Klopt, hij speelt inderdaad de hoteleigenaar. Maar als ik naar de rol van Pierce Brosnan in Goldeneye vraag verwacht ik ook het antwoord James Bond en niet spion, ook al is dat antwoord ook goed. Als je had geantwoord "de mannelijke hoofdrol" was het ook geen fout antwoord geweest, maar toch niet het antwoord wat ik zochtquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:58 schreef qonmann het volgende:
@HT- Waarom reken je mijn antwoord fout eingelijk , hij spelt och de hoteleigenaar ?
Ik zit 's avonds altijd draadloos in Amsterdam...quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:08 schreef hhhpsycho het volgende:
P.S draadloos internet in 020 werkt s'avonds niet zo best dus ik hoop dat ik nog een beetje online kan blijven.
Wat isquote:Eenis een spiejpotjen of een bakjen um in te spiejen, bedoeld um een overvleud an spieje en sliem uut de mond in op te vangen. Vrogger stungen in kefees soms
waor oek de resten pruumtebak in uut-espiejd konnen wonnen.
Spoelt u maar...quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:33 schreef hhhpsycho het volgende:
kwispedoor
qonman +1quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:38 schreef qonmann het volgende:
Euphraat en de Tigris?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |