Waar baseer je op dat SKATE beter is dan Halo 3?quote:Beter DAN![]()
![]()
Welke mail?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:42 schreef Scarface2004 het volgende:
Nog geen Halo 3 van bol.com...ook geen mailtje trouwens, die andere wel hebbe gehad.
dat wordt weer bellen
Gefeliciteerdquote:
Op de graphics, lag vrij online spelen. En geen kut kinderen op livequote:Op donderdag 27 september 2007 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat SKATE beter is dan Halo 3?
Ik heb maar meteen een user review gesubmitquote:Op donderdag 27 september 2007 23:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Op de graphics, lag vrij online spelen. En geen kut kinderen op live![]()
Held!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:24 schreef kepler het volgende:
zo, is die vervelende fout ook uit de TT
Leonos kan beter hier eens kijken.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
Flauw zeg! Leonos had de dag van zijn leven en nu is de TT weer aangepast!
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:32 schreef AQuila360 het volgende:
Vrouw dreigt kind van gebouw te gooien als Bol.com niet snel met Halo 3 op de proppen komt!
![]()
Call of Duty 4 onlinequote:Op donderdag 27 september 2007 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Halo 3 is gewoon een leuk tussendoortje. Vanaf 9 november is het over en sluiten wat Halo 3 betreft![]()
![]()
Wie bestelt er dan ook wat bij BOL.COM...quote:Op donderdag 27 september 2007 23:32 schreef AQuila360 het volgende:
Vrouw dreigt kind van gebouw te gooien als Bol.com niet snel met Halo 3 op de proppen komt!
![]()
sinds waneer is die uit ?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:44 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen even de Jericho demo proberen. Dat spel wordt stiekum toch wel erg tof denk ik!
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wie bestelt er dan ook wat bij BOL.COM...
5 gamerpoints al! AchievementHOER!quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:14 schreef peristilius het volgende:
Ik heb eindelijk een 360![]()
![]()
Iedereen die met me wil spelen mag me adden op Live, gamertag peristilius.
Komt ie morgen ook op de 360?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:44 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen even de Jericho demo proberen. Dat spel wordt stiekum toch wel erg tof denk ik!
Weet je hoe ik die gescoord heb?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
5 gamerpoints al! AchievementHOER!
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:32 schreef AQuila360 het volgende:
![]()
jouw hype misschienquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:27 schreef -En4Cer- het volgende:
Ook ik moet concluderen dat Halo 3 beneden mijn verwachtingen scoort.
Het is leuk om te spelen, graphics zijn aardig, maar de hype is toch echt te groot.
Ik begrijp best dat Microsoft een spel voor hun console wil hype'en, maar komt dan met een spel van enig niveau dat op alle fronten goed presteert.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:31 schreef peristilius het volgende:
Wacht maar tot jullie met mij spelen op Live, dan maakt het de hype helemaal waar!
Ik wanneer ik een spelletje gratis bij een live abo verlenging krijgquote:Op donderdag 27 september 2007 23:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wie bestelt er dan ook wat bij BOL.COM...
Probeer dat maar is aan die sociaal gestoorde science-fiction-fanaten duidelijk te makenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen mensen toch.... Halo 3 is een lekkere game maar niet meer dan dat. Alle eer gaat mooi naar:
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Probeer dat maar is aan die sociaal gestoorde science-fiction-fanaten duidelijk te maken
of je laat mensen gewoon in hun waarde, ipv ze af te kraken omdat jij toevallig een spelletje niet leuk vindquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Probeer dat maar is aan die sociaal gestoorde science-fiction-fanaten duidelijk te maken
mass effect pwns your grey and brown shooter with no story !quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Call of Duty 4 pwns your ugly and disaster looking space marines!quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mass effect pwns your grey and brown shooter with no story !
Maar he, er zit wel virtuele lesbische seks in. Geil manquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mass effect pwns your grey and brown shooter with no story !
Het gaat mij er meer om dat mensen zich zo laten leiden door zo'n matige hype. Haal de naam Halo 3 weg en er blijft opvallend weinig van over.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:45 schreef kepler het volgende:
[..]
of je laat mensen gewoon in hun waarde, ipv ze af te kraken omdat jij toevallig een spelletje niet leuk vindGezeik altijd, boehoe ik vind dat spel niet leuk dus niemand mag het leuk vinden
Ik zit toch ook niet de hele tijd CoD4 af te kraken omdat ik die beta niet zo leuk vind...
en ja, ik ben een beetje pissig omdat bol.com niet meewerkt![]()
![]()
die stond zeker in het 1001 moppen boekje of niet ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Call of Duty 4 pwns your ugly and disaster looking space marines!
Het schijnt een erg goede game te zijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat mensen zich zo laten leiden door zo'n matige hype. Haal de naam Halo 3 weg en er blijft opvallend weinig van over.
De multiplayer en de muziek is inderdaad best goed. De rest is vrij matig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het schijnt een erg goede game te zijn
Ouwe nachtbraker jij! Maar wat kan gamekings een lang filmpje maken van iets wat echt heel erg saai isquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamekings.tv/index.php?p=871
Notorious Roy had zo'n mailtje gehad, dat ze gister (de 25ste) 13 maanden live hadden verstuurd en dan halo 3 niet lang op zich laat wachten ofzo.quote:
Huh? Vind het echt onwijs cool om te doen zo met 3 of 4 man hoor.. echt gisteren (was nog maar level 3 he) op een bepaald moment komen er denk ik wel 20 brutes aanlopen.. heb echt lopen gillen op Hellraiser wijze "Get them off me!!!"quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:27 schreef Gamedemon het volgende:
De MP van Halo 3 is lekker, de SP zwaar overrated
Ik kreeg gisteren een mailtje dat ie op de post ging, dus dan komt ie vandaag binnen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:57 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoop dat Halo 3 vandaag wel komtIk heb vanavond eindelijk tijd om te gaan xboxen!
Bol heeft ons wel goed teruggepakt![]()
Ja zo zijn er wel meer haal de naam weg bij cod 4 of bij elk ander spelquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat mensen zich zo laten leiden door zo'n matige hype. Haal de naam Halo 3 weg en er blijft opvallend weinig van over.
Ik niet, vandaag maar ff bellen als ie niet komt dan, dat ze me niet vergetenquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een mailtje dat ie op de post ging, dus dan komt ie vandaag binnen...
Ik heb dan ook wel een erg pissig mailtje gestuurd aan ze...quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik niet, vandaag maar ff bellen als ie niet komt dan, dat ze me niet vergeten
Oh ja, ik niet, ik heb gewoon een redelijk normaal mailtje verzonden. Pissig doen omdat je een spelletje niet op tijd geleverd krijgt vind ik nogal triest.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel een erg pissig mailtje gestuurd aan ze...
Als het goed is hebben ze weer naar iedereen zo'n mailtje gestuurd. Net als die mail waar in stond dat je alsnog het spel erbij kreegquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik niet, vandaag maar ff bellen als ie niet komt dan, dat ze me niet vergeten
haha dat plaatjequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:45 schreef Ash het volgende:
Yay! m'n Halo 3 Legendary Edition is binnen van BOL.com!![]()
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/9/27005434828.jpg]afbeelding][/URL]
Nu nog de tijd vinden om te gamen![]()
Heb ik ook last van..quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:45 schreef Ash het volgende:
Hopelijk toch echt vandaag in de post..quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:51 schreef Katseviool het volgende:
Op xboxworld eerste mensen waar de postbode is geweest, aantal hebben nu Halo binnen maar er zijn er ook nog een stel die wederom niks hebben ontvangen van Bol.com![]()
Dat is nou net het minpuntje..quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:54 schreef RealMadMan het volgende:
Na 2 dagen een xbxo 360 te hebben kan ik maar 1 ding zeggen geweldig vermaak me er super mee vooral marktplaats is geweldig met de demo's en dergelijken.
das alleen de videomarketplacequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat is nou net het minpuntje..
In Amerika staat er veel meer op de markplaats..![]()
ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En DAAR ben ik nou net in geïnteresseerd..![]()
Gaat niet om de hoeveelheid maar om het idee er achterquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat is nou net het minpuntje..
In Amerika staat er veel meer op de markplaats..![]()
Die van mij is gisteren binnengekomenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:45 schreef Ash het volgende:
Co Op is alles leuk imo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Huh? Vind het echt onwijs cool om te doen zo met 3 of 4 man hoor.. echt gisteren (was nog maar level 3 he) op een bepaald moment komen er denk ik wel 20 brutes aanlopen.. heb echt lopen gillen op Hellraiser wijze "Get them off me!!!"
Klopt opzich maar het lijkt net of ze het express doenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oh ja, ik niet, ik heb gewoon een redelijk normaal mailtje verzonden. Pissig doen omdat je een spelletje niet op tijd geleverd krijgt vind ik nogal triest.
Master Chief is kut, maar samen met Optimus ziet het er gaaf uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die van mij is gisteren binnengekomen
[afbeelding]
blijkbaar versturen ze de game als pakketpostquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt opzich maar het lijkt net of ze het express doen![]()
had gister wel een pakje van bol.com maar daar bleek het boek ''de prairemeiden ''in te zitten![]()
Works fine by mequote:Op vrijdag 28 september 2007 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben jij groen, en je bent een racist en schiet op alles wat een andere kleur heeft, the end.
The Fight is al gefinisht, hij kan weer op marktplaatsquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:18 schreef kepler het volgende:
[..]
blijkbaar versturen ze de game als pakketpost
Ik heb hem nu binnen
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die van mij is gisteren binnengekomen
[afbeelding]
Ligt daar nou een grote lolly achter de game? of iets andersquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:26 schreef DJ_ het volgende:
zo vandaag kwam er een pakketje bij de post ik al hopend naar de brievenbus rennen
om het pakketje te halen .
eenmaal bij de brienvenbus aan gekomen kreeg ik echter een heel raar doosje
snel open gemaakt om te kijken wat er nu in zat
zo nu maar gaan spelen dan![]()
Ja, die van woensdag heb ik gehad, alleen niet eentje gisteren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:06 schreef ach het volgende:
[..]
Als het goed is hebben ze weer naar iedereen zo'n mailtje gestuurd. Net als die mail waar in stond dat je alsnog het spel erbij kreeg
het is een sticker waar op staat : StrikeBang.com your online communityquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:30 schreef Ash het volgende:
[..]
Ligt daar nou een grote lolly achter de game? of iets anders![]()
Gvd nog een halve dag tot ik thuis benquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:50 schreef Katseviool het volgende:
De beloofde Halo3 van Bol.com lag netjes op de deurmat toen ik net thuis aankwam
Bol bedankt!![]()
Doe vanavond wel meequote:Op vrijdag 28 september 2007 14:06 schreef Pritt het volgende:
Zo ik heb gister een XBOX Elite gekocht met Halo 3 en gisteravond meteen met een maat bij mij thuis wezen Coop'en. We willen hem nu even samen doorspelen en daarna met 4 man op legendary. Nog 2 mensen zin om mee te doen? (maat heeft ook eigen XBOX ofc)![]()
Toen ik op XBOX opstartte kreeg ik trouwens met een een RROD en ik dacht: OWWW KUT.
Bleek de stroomkabel er niet geheel goed in te zitten.![]()
![]()
Nee man! Ben je helemaal betoeterd?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Exemplaar van Bol heb ik ook zojuist ontvangen. Netjes
Eens kijken of ik vanavond Halo 3 online ga checken, maar ik vrees dat ik me weer laat verleiden door Call of Duty 4.
Oké...quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nee man! Ben je helemaal betoeterd?
Fok die hogere Level CAP..
Doen we wel als ie echt uit is!![]()
![]()
Tziet er mooi uit.. maar lijkt me niet echt geweldig ofzo..quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:32 schreef Cyberia18 het volgende:
'Mass Effect' Sneak Peek - New Gameplay Video
![]()
![]()
Het ziet er geweldig uit en het gaat een geweldige game worden. Niet de GOTY, want dat gaat Call of Duty 4 natuurlijk al wordenquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:46 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Tziet er mooi uit.. maar lijkt me niet echt geweldig ofzo..![]()
Hihi... CoD 4..quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het ziet er geweldig uit en het gaat een geweldige game worden. Niet de GOTY, want dat gaat Call of Duty 4 natuurlijk al worden![]()
ik heb hem ook net binnenquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:51 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hihi... CoD 4..
Die game ga ik echt over me heen laten komen!..
Halo 3 vanavond maar flink verkennen!
Hoorde net over telefoon dat ie binnen is dusz..![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb, CoD 4 is zeker niet de goty van dit jaar! We weten allebei dat Mass Effect 1 van de beste spellen ooit gaat worden!
Ik probeerde te achterhalen wat dat ventje op het plaatje zei..quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mass Effect toch niet? Daar was jij toch ook overtuigd van?
Same for Call of Duty 4 hoor. Maar ja dan moet je de serie wel, en zeker deel 4, meer dan 3 uurtjes hebben gespeeldquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:08 schreef AQuila360 het volgende:
Mass Effect wordt echt next gen op het gebied van verhaal, vrijheid, diepgang en noem maar op!
*Marked quote*quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:08 schreef AQuila360 het volgende:
Dus ik weet zeker dat Mass Effect Goty wordt en zo niet dan gaat de 360 weg en koop ik een wii!
* Dat is gezegd*quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:08 schreef AQuila360 het volgende:
CoD is vet maar doet in weze nix nieuws als beetje knallen.
Mass Effect wordt echt next gen op het gebied van verhaal, vrijheid, diepgang en noem maar op!
Dus ik weet zeker dat Mass Effect Goty wordt en zo niet dan gaat de 360 weg en koop ik een wii!
cod is niks nieuws , mass effect wel dus mass effect wordt eerder de goty dan cod4quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Same for Call of Duty 4 hoor. Maar ja dan moet je de serie wel, en zeker deel 4, meer dan 3 uurtjes hebben gespeeld![]()
Ik zie dat kereltje van Assasins Creed lopenquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:22 schreef Retuobak het volgende:
Zo, ik heb Halo 3
En nu verder met dit, de echte GOTY:
[afbeelding]
Aanpakken jochie..quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Nope, 2 weken met bonnetje.
maar daar gaat het niet om, mij is beloofd dat ik halo3 krijg vandaag.
Ja maar dan moet je bij je postleverancier gaan klagen. Bol staat hier volledig buiten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Nope, 2 weken met bonnetje.
maar daar gaat het niet om, mij is beloofd dat ik halo3 krijg vandaag.
Rightquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:24 schreef Trigalti het volgende:
Wtf
Crapgame, maar beter dat ie niet voor 360 is!![]()
Nee, alleen voor de console voor mensen met een twijfelachtige lichaamsgeur.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan hoort dat ook niet hier in dit topic.
Ik zou zeggen stuur ze ff een mailtjequote:Op vrijdag 28 september 2007 20:20 schreef _Administr8or_ het volgende:
Wat is er met GCShop aan de hand?
Afgelopen dinsdag heb ik daar Fifa '08 besteld (en meteen betaald), maar ze hebben de game nog steeds niet verzonden.
De status staat al sinds woensdag op 'betaald'
Normaal gesproken leveren ze toch altijd snel? (op releasedate)
Ik ben bijna klaar met Forza 2, dus ik hoop dat ze opschieten.
Dat heb ik vanmiddag al gedaan, maar daar heb ik nog geen antwoord op gehadquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stuur ze ff een mailtje
Anders ga je jericho gamen, de volgende mediocre kutgamequote:Op vrijdag 28 september 2007 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
Halo 3 erg gaafAlleen de wapens zijn klote
Voelt meer alsof je een proppeschieter in je handen hebt en dat is wel jammer!
Die wil ik niet spelenquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Anders ga je jericho gamen, de volgende mediocre kutgame
Die heb ik gelezenquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Ook de Halo boeken lezen he
Mocht ik ooit aan de schijt zijn en langer dan 5 minuten op de plee zitten zal ik overwegen om de manual te lezen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Ook de Halo boeken lezen he
Skulls?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:38 schreef Scarface2004 het volgende:
Legendary einde gehaald met een maat, pittig spel.
Leuk einde
Later heb ik hem nog geholpen met skulls pakken op normal, damn dan vlieg je zo door dat spel heen.
Misschien omdat er daar een stuk minder van zijn?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:55 schreef AQuila360 het volgende:
Het schijnt dat Halo 3 voor problemen zorgt. Zo melden verschillende fora gebruikers al dat de game krassen veroorzaakt op de disk, een vastlopende Xbox 360 en zelfs de gevreesde Red Ring of Death. Wat wel opvalt is dat het hier hoofdzakelijk om de standaard en in sommige gevallen de limited edition gaat. Over de legendary edition zijn nog geen klachten binnen gekomen.
Insidegamer.
Halo 3 is bij juist 1 van de weinige spellen waar ik geen disc read error krijg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halo
![]()
Helaas moet ik morgen werken, vervolgens een verjaardag en zondag nog school shit.Naja, zondag dus weer verder
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:07 schreef WolfsNL het volgende:
Heb hem binnen van Bol.com![]()
.
Je bedoelt anti-air wapens, maar idd dat is erg cool gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halo
![]()
Helaas moet ik morgen werken, vervolgens een verjaardag en zondag nog school shit.Naja, zondag dus weer verder
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
Die bekraste Discs zijn waar iig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:55 schreef AQuila360 het volgende:
Het schijnt dat Halo 3 voor problemen zorgt. Zo melden verschillende fora gebruikers al dat de game krassen veroorzaakt op de disk, een vastlopende Xbox 360 en zelfs de gevreesde Red Ring of Death. Wat wel opvalt is dat het hier hoofdzakelijk om de standaard en in sommige gevallen de limited edition gaat. Over de legendary edition zijn nog geen klachten binnen gekomen.
Insidegamer.
Halo 3 is bij juist 1 van de weinige spellen waar ik geen disc read error krijg![]()
Inderdaad, ik word zo ziek van 'Game X veroorzaakt een RRoD!!!!'. Dat is gewoon puur toeval, maar een hersendode gamer stopt Halo 3 in zijn apparaat, systeem raakt bricked en plots móet het dan wel aan Halo 3 liggen. Zeker als hij zich dan gaat beklagen op verschillende fora, ingericht voor andere hersendode gamers waar van de 70.000 users Pietje toevallig in dezelfde situatie zit.quote:Op zaterdag 29 september 2007 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die bekraste Discs zijn waar iig.
En een RRoD kan je bij iedere game krijgen, en xbox gamers kennende hebben de spelers in kwestie hun xbox 2 maanden niet aangeraakt, spelen hun Halo 3 stevig en ontvangen de RRoD..
Had net zo goed bij Gears of war kunnen gebeuren.
Precies!quote:Op zaterdag 29 september 2007 07:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, ik word zo ziek van 'Game X veroorzaakt een RRoD!!!!'. Dat is gewoon puur toeval, maar een hersendode gamer stopt Halo 3 in zijn apparaat, systeem raakt bricked en plots móet het dan wel aan Halo 3 liggen. Zeker als hij zich dan gaat beklagen op verschillende fora, ingericht voor andere hersendode gamers waar van de 70.000 users Pietje toevallig in dezelfde situatie zit.
zOMG, dan MOET het wel zo zijn dat de game alle 360's potentieel kan slopen!!
Soms zijn gamers zo ongelooflijk dom en echt een stel schapen die andere mensen nalullen. Als mijn auto er mee ophoudt op de A325, en de auto van Kees uit Amsterdam toevallig ook, dan betekent dat toch niet dat de omstandigheden op de A325 het defect raken van auto's bevordert?
vond de demo best aardig, maar hij kan natuurlijk niet op tegen alle andere knaller als Halo 3, Bioshock en straks Army of Two, Call of Duty 4 en Blacksite Area 51 .... wat een maanden!quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Anders ga je jericho gamen, de volgende mediocre kutgame
was precies het zelfde met forza2 toen der tijdquote:Op zaterdag 29 september 2007 07:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Precies!
Neem bijvoorbeeld GokuSFE van dit Forum, we spelen al vanaf de release Gears of War online.
Nu wouden we vorige week een game joinen, ik zit erin en vraag waar hij blijft.
Hij zegt : "Mijn xbox doet raar, ik reboot hem even"
WHoppa, RRoD.
Ligt het dan aan gears of gewoon aan het gebruiken van de console? (het ligt natuurlijk aan de slechte hardwarde, maar dat terzijde).
E67 zekerquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:23 schreef koen_pijl het volgende:
Dus...
Ik heb een XBOX 360 Superpack gehaald.
2 controllers + afstandbediening + quick charge + viva pinata + forza limted edition.
Plus Halo 3 + charge and play erbij gekocht.
Moest trouwens meteen weer terug, omdat dexbox een system error aangaf
Jaquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 07:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Precies!
Neem bijvoorbeeld GokuSFE van dit Forum, we spelen al vanaf de release Gears of War online.
Nu wouden we vorige week een game joinen, ik zit erin en vraag waar hij blijft.
Hij zegt : "Mijn xbox doet raar, ik reboot hem even"
WHoppa, RRoD.
Ligt het dan aan gears of gewoon aan het gebruiken van de console? (het ligt natuurlijk aan de slechte hardwarde, maar dat terzijde).
heb ik ook ongeveer 7 van de 10 keer.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:12 schreef Pritt het volgende:
He ik heb altijd zo'n rode ring als ik hem opstart maar als ik hem dan uitzet en weer aanzet doet hij het weer.
Waarom krijg ik zo'n rode ring?
Hmmm ja ik vind het nogal een vreemd iets want het was meteen ook al toen ik hem voor de eerste keer opstarte en is niet weggegaan. Maargoed liever dit en geen RROD.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
heb ik ook ongeveer 7 van de 10 keer.
Geen idee waar het aanligt maar ik heb nu wel het gevoel dat die nooit echt kapot zal gaan![]()
zo heb ik ook iets , ik moet altijd eerst de connection test laten doen anders wil die geen verbinding met xbox live makenquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:12 schreef Pritt het volgende:
He ik heb altijd zo'n rode ring als ik hem opstart maar als ik hem dan uitzet en weer aanzet doet hij het weer.
Waarom krijg ik zo'n rode ring?
Ik zou je graag willen joinen maar ik zie het niet goed op deze SDTV, anders had ik graag met je wat levels gedaan op legendaryquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand zin in Halo 3 Co-op rond 15:00 uur?
Hmm goed dat je het zegt, heb de hele game hier nog liggen, vanavond maar eens proberen. Demo niet gedownload trouwens, m'n router is kapot dus ook geen Xbox Livequote:Op vrijdag 28 september 2007 22:53 schreef Gamedemon het volgende:
Nou die Jericho demo was ook het opstarten niet waard zeg, tering
bioschock kon toch niet xboxlive?quote:Xbox 360 Top Live Titles (UU’s)
1 Halo 3
2 Gears of War
3 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas
4 Madden NFL 08
5 Call of Duty 4 Beta
6 Guitar Hero II
7 BioShock
8 Forza Motorsport 2
9 Call Of Duty 3
10 Pro Evolution Soccer 2008 (Demo)
Die maand krijg je als je je gamertag aanmaakt op je 360!quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:54 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb dus een gratis trail van xbox live gehad. Eentje van 48 uur en eentje van een maand. Kan ik die na elkaar gebruiken en hoe activeer ik die 1 maand. Want ik zag niet zo kraskaart in de doos zitten.
ja per maand betalen, per kwartaal, per jaar etc...quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:42 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe kan ik die gratis maand xbox live activeren
Lol
Ik krijg een keuze tussen xbox gold betalen 4 keuzes en xbox silver![]()
ja, maar ik heb gisteren me xbox gekocht en daar zat zo briefje bij dat ik een maand gratis krijg, maar geen code..quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:45 schreef linuxje het volgende:
[..]
ja per maand betalen, per kwartaal, per jaar etc...
Heb ik gedaan, maar dan krijg ik de keuze tussen zo hele rij die allemaal betaald moeten worden, behalve silver....quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die krijg je automatisch zodra je een Xbox Live account aanmaakt!!
Ok.. Dat ga ik nu doen dusquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:55 schreef Cubewoods het volgende:
Je moet gewoon silver kiezen, en dat wordt vanzelf dan GOLD voor een maand.
gewoon start matchmaking klikken joh, dan zoekt hij vanzelf een gamequote:Op zaterdag 29 september 2007 16:05 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn dank is erg groot!!! Xbox live doet het
maar hoe kan ik een spel joinen in halo 3?
Krijg alleen steeds de optie om er zelf 1 te maken.
Ik heb hem nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:45 schreef Filay het volgende:
Ik krijg binnenkort Juiced 2, dus Aquila je bent niet de enige die hem dan heeft. Verschil is dat ik hem gratis krijg(reviewexemplaar)
opzich wel een leuke ideequote:Op zaterdag 29 september 2007 17:42 schreef linuxje het volgende:
Zijn er trouwens mensen die in clanverband willen spelen ofzo? k kwam deze site tegen: http://360.consolegaming.eu/ wel grappig maar weet niet in hoeverre dat werkt
Mijn review gaat je overhalen!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb hem nieten ik ga hem ook niet meer kopen!
Point taken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:41 schreef Filay het volgende:
[..]
Mijn review gaat je overhalen!
Tenzij het een kutgame is...
Halo 3 voegt menu items toe aan je live menu, wanneer je aan het spelen bent. Denk dat het idd een server probleem is.quote:Op zondag 30 september 2007 07:44 schreef Boef het volgende:
Volgens mij heeft Halo 3 wel degelijk, indirect, een negatieve impact op m'n Xbox gehad gisteravond. Elke keer als ik een profiel bekeek van iemand die Halo3 aan het spelen was en ik drukte op B liep ie vast (op het dashboard). Browsen op de Marketplace was ook godsgruwelijk traag.
Het was dan wel Zaterdagavond en iedereen heeft nét Halo 3 maar toch is het jammer dat de Live servers het niet helemaal aan lijken te kunnen. En dat serverproblemen (in ieder geval) mijn xbox lam kunnen leggen tijdens het kijken naar profielen in m'n friendslist.
Nu, een paar uur later (en een zooi Halo 3 spelers minder), loopt ie weer als een zonnetje.
Co-oppen?quote:Op zondag 30 september 2007 13:51 schreef AQuila360 het volgende:
vanavond maar eens aan de MP van halo3 beginnen. Spelen jullie allemaal alleen? of met een groep?
Ik moet nog 3 levels alleen op normal doen en daarna ga ik co-oppenquote:
Ik ga zo ook weer even MP doen.quote:Op zondag 30 september 2007 14:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 levels alleen op normal doen en daarna ga ik co-oppenMaar we kunnen wel de MP doen
Samen toeren in de warthog
![]()
Gister even splitscreen gespeeld tegen maat van me. Was wel toffe map met die 2 van die hele grote wagens. Zijn meer rijdende forten ofzo alleen wel takke traag![]()
Je kan idd een party vormen, kan je als groep spelen!quote:Op zondag 30 september 2007 14:14 schreef AQuila360 het volgende:
Kunnen we niet soort clan/groepje maken. Dat zou wel tof zijn!
Alleen jammer dat er geen paarden in het spel zitten![]()
Correct!quote:
Haha ja dat is irritant, wil je dat guidemenu even snel openen en dan wordt je verrot geknald omdat hij 2 minuten lang blijft hangenquote:Op zondag 30 september 2007 07:44 schreef Boef het volgende:
Volgens mij heeft Halo 3 wel degelijk, indirect, een negatieve impact op m'n Xbox gehad gisteravond. Elke keer als ik een profiel bekeek van iemand die Halo3 aan het spelen was en ik drukte op B liep ie vast (op het dashboard). Browsen op de Marketplace was ook godsgruwelijk traag.
Het was dan wel Zaterdagavond en iedereen heeft nét Halo 3 maar toch is het jammer dat de Live servers het niet helemaal aan lijken te kunnen. En dat serverproblemen (in ieder geval) mijn xbox lam kunnen leggen tijdens het kijken naar profielen in m'n friendslist.
Nu, een paar uur later (en een zooi Halo 3 spelers minder), loopt ie weer als een zonnetje.
Bij mij was de oplossing op een 4:3 tv gaan spelen.quote:Op zondag 30 september 2007 15:14 schreef Wessiej het volgende:
Hebben jullie dat ook met Halo 3, als je offline co-op speelt, dat het beelt dan aan alle 2 de kanten zwarte balken geeft van ong. 5 centimeter?
Zoja wat is de oplossing?
Viel me ook al op is best irritantquote:Op zondag 30 september 2007 15:14 schreef Wessiej het volgende:
Hebben jullie dat ook met Halo 3, als je offline co-op speelt, dat het beelt dan aan alle 2 de kanten zwarte balken geeft van ong. 5 centimeter?
Zoja wat is de oplossing?
quote:Halo 3 mist XBL Public, gamers boos
Wellicht was het je niet eens opgevallen en was je het allang vergeten, maar in november van het vorig jaar maakte Bungie een feature voor Halo 3 bekend onder de naam XBL Public.
In een interview met 1Up gaf Colm Nelson, een Halo 3 user interface designer, aan dat Halo 3 een online feature zou krijgen die XBL Public zou gaan heten. De feature zou spelers in staat stellen om vrienden uit te nodigen binnen een party zodat je privé met je vrienden kon spelen, iets wat op uitnodiging van de starter kon gebeuren.
Inmiddels is Halo 3 op de markt en ontbreekt de feature. Boze Halo 3 spelers starten een petitie om Bungie te overtuigen dat ze deze feature alsnog moesten toevoegen middels een patch. Ook op het Bungie board kreeg dit onderwerp veel aandacht, maar liefst 35 pagina's werden er aan het onderwerp besteed, totdat Tom Achronos (Bungie) besloot in te grijpen. In een uitleg geeft hij aan dat het niet iets is wat je even simpel kunt patchen, ervanuitgaande dat Bungie dit al wil doen.
Halo 3 gamers zijn uiteraard niet blij met dit besluit, volgens hun werkt het huidige systeem te omslachtig om samen met vrienden te gamen.
Je kan toch gewoon een custom game aanmaken met alleen vrienden?quote:Op zondag 30 september 2007 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb de MP nog niet kunnen checken, maar dit is wel jammerlijk...
Ja precies ik snap echt geen zak van dat berichtquote:Op zondag 30 september 2007 15:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een custom game aanmaken met alleen vrienden?
quote:Op zondag 30 september 2007 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals gezegd heb ik de MP nog niet kunnen checken. So don't blame me guysquote:Op zondag 30 september 2007 17:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Die feature werkt wel,.......... game altijd met friends,... allemaal in een party en altijd met elkaar tegen de rest,... zelfs inkomende audio staat op 'my friends' only, zodat ik geen last heb van puberende Amerikanen met het 'Oh, you just saw Rocky' syndroom.
Snap het bericht niet
Hier gaat het om? Dat custom games via de friendlist moetenquote:So, why all the outrage? While Halo 3 allows players to join ranked and unranked games through Bungie's matchmaking service, players are unable to search and join custom games.
Enige mindere is de power uit de wapens die ik mis,... qua geluid dan. Hoor liever een bam bam bam,... uit een battle rifle dan de huidige kutruften,....quote:Op zondag 30 september 2007 18:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geluid in Halo 3 is trouwens echt top!Wordt goed gebruik gemaakt van de rear speakers en de stemmen komen duidelijk uit de center speaker!
Dit in tegenstelling tot StrangleholdDaar worden de rear en center speakers niet eens gebruikt, best slecht voor zo'n actievolle game.
Klopt geen hol van, als ik alleen wil spelen speel ik alleen, wil ik met vrienden spelen nodig ik vrienden uit.quote:Op zondag 30 september 2007 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2007 18:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Valt me op dat de laatste tijd er veelsteveel GEMIERENNEUKT word ipv gegamed!
Niet vreemd dat een game die zo (onterecht) gehyped is kritisch wordt bekeken.quote:Op zondag 30 september 2007 18:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Valt me op dat de laatste tijd er veelsteveel GEMIERENNEUKT word ipv gegamed!
Halo 3 valt idd vies tegen.quote:Op zondag 30 september 2007 18:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niet vreemd dat een game die zo (onterecht) gehyped is kritisch wordt bekeken.
Das wel waar. Het geluid van de kogels in Rainbow Six: Vegas is geniaalquote:Op zondag 30 september 2007 18:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Enige mindere is de power uit de wapens die ik mis,... qua geluid dan. Hoor liever een bam bam bam,... uit een battle rifle dan de huidige kutruften,....
hoge bomen vangen veel windquote:Op zondag 30 september 2007 20:06 schreef Bastard het volgende:
Ik weet niet wat die mensen hadden verwacht die nu zeggen dat het tegenvalt... Alles zit er gewoon in wat je maar wilt!
Neuh, features etc.. zijn prima. Het trekt me gewoon niet zo echt (net als gow).quote:Op zondag 30 september 2007 20:10 schreef kepler het volgende:
[..]
hoge bomen vangen veel wind
Halo 3 zit stampvol met features, maar ze worden afgemaakt om een paar dingen die niet kloppen... En dat zijn slechts kleine dingen, dingen waar andere games niet eens aan denken
ow dat kan primaquote:Op zondag 30 september 2007 20:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Neuh, features etc.. zijn prima. Het trekt me gewoon niet zo echt (net als gow).
HALO SPEELT IN 640p, NU MOET DE GAME WEL SLECHT ZIJN.quote:Op zondag 30 september 2007 20:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ow dat kan prima![]()
Maar ik bedoel meer het mierenneuken op het spel. De kleinste details (foutjes) worden compleet opgeblazen
HD ready is 720p en soms 1080iquote:Op zondag 30 september 2007 21:40 schreef Leonos het volgende:
Ik heb een hd-ready tv he, spelen jullie dan op 1080p of 780p (getallen kunnen iets anders zijn)
Ik nu op 1080p en vind het wel lekker werken of is 780 beter?
quote:Op zondag 30 september 2007 18:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Enige mindere is de power uit de wapens die ik mis,... qua geluid dan. Hoor liever een bam bam bam,... uit een battle rifle dan de huidige kutruften,....
Vind dit geluid van de wapens eigenlijk veel beter.quote:Op zondag 30 september 2007 22:35 schreef Haijo het volgende:
[..]
![]()
Snap het ook niet, in deel 2 klinken ze veel ruiger! Jammer, erg jammer! Alhoewel explosies wel erg cool klinken!
Het verhaalquote:Op zondag 30 september 2007 22:44 schreef kepler het volgende:
willen mensen wel spoiler-tags gebruiken als je over (het verhaal in) de campaign wil praten
ik moet hem nog uitspelen namelijk
Als je het verhaal echt hebt gevolgt van alle halo's (wat de moeite waard is!) dan piep je wel anders!quote:
Wapens missen echt het ''power'' gevoel. Vind dat behoorlijk ergerlijk. Verder vind ik de SP echt top. Alleen net een heel stom level gespeeldquote:Op zondag 30 september 2007 22:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vind dit geluid van de wapens eigenlijk veel beter.
Wat een mierengeneuk. VInd de wapens relax klinken.quote:Op zondag 30 september 2007 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wapens missen echt het ''power'' gevoel. Vind dat behoorlijk ergerlijk. Verder vind ik de SP echt top. Alleen net een heel stom level gespeeldLevel 7 of 8 was dat geloof ik,
Ik heb alle halo's gespeeld en ook de 4 boeken gelezen. En het verhaal is idd mooi.quote:Op zondag 30 september 2007 22:52 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Als je het verhaal echt hebt gevolgt van alle halo's (wat de moeite waard is!) dan piep je wel anders!
Epische shit enzo.![]()
Hoe dat? Een geweer moet knallen in mijn ogen, niet ruften zoals zo beeldend eerder werd eschreven en de plasma rifles/turrets missen dat "gierende" geluid.quote:Op zondag 30 september 2007 22:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vind dit geluid van de wapens eigenlijk veel beter.
Vind je?quote:Op zondag 30 september 2007 22:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb alle halo's gespeeld en ook de 4 boeken gelezen. En het verhaal is idd mooi.
Alleen in deel 3 lijken het meer los staande missies te zijn. Het verhaal en je missie's hangen allemaal maar half half aan elkaar.
VInd dat wel bij alien wapens passen en de machinegeweren vind ik echt relax klinken.quote:Op zondag 30 september 2007 22:58 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hoe dat? Een geweer moet knallen in mijn ogen, niet rufter zoals zo beelden eerder werd beschreven en de plasma rifles/turrets missen dat "gierende" geluid.
Voor het gat tussen deel 2 en 3 zijn 4 comics te koop, "Uprising" geloof ik. 20/25 euro ongeveer.quote:Op zondag 30 september 2007 22:58 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Vind je?
Was het eerste boek kwijt en heb het nu weer gevonden. Ga het straks lezen.
WIl wel weten wat er tussen de spellen gebeurd.
Welk level is dat?quote:Op zondag 30 september 2007 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
Alleen net een heel stom level gespeeldLevel 7 of 8 was dat geloof ik,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: koenpijl
Comics ook al?quote:Op zondag 30 september 2007 22:59 schreef Haijo het volgende:
[..]
Voor het gat tussen deel 2 en 3 zijn 4 comics te koop, "Uprising" geloof ik. 20/25 euro ongeveer.
Het moest net als bij Gears zijn! Die Lancer klonk mega bruut en als je zo locust op de korrel had schoot je hem helemaal doormidden met een hoop bloedquote:Op zondag 30 september 2007 22:59 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
VInd dat wel bij alien wapens passen en de machinegeweren vind ik echt relax klinken.
Ik vind ze ook niet anders klinken dan in de andere Halo's.
Ik merk wel degeljik verschil, heb je een goede geluidsset? Het klinkt in deel 3 veel gladder. En die plasma's klonken in 2 veel "aliener" dan in 3.quote:Op zondag 30 september 2007 22:59 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
VInd dat wel bij alien wapens passen en de machinegeweren vind ik echt relax klinken.
Ik vind ze ook niet anders klinken dan in de andere Halo's.
quote:Op zondag 30 september 2007 23:00 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Welk level is dat?Nee dat level wat er na komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik hoef geen hele harde knallen te horen om iets vet te vinden. Liever een beetje gedempt op hoog tempo, efficient schieten, das mooi.quote:Op zondag 30 september 2007 22:58 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hoe dat? Een geweer moet knallen in mijn ogen, niet ruften zoals zo beeldend eerder werd eschreven en de plasma rifles/turrets missen dat "gierende" geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |