Waar baseer je op dat SKATE beter is dan Halo 3?quote:Beter DAN![]()
![]()
Welke mail?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:42 schreef Scarface2004 het volgende:
Nog geen Halo 3 van bol.com...ook geen mailtje trouwens, die andere wel hebbe gehad.
dat wordt weer bellen
Gefeliciteerdquote:
Op de graphics, lag vrij online spelen. En geen kut kinderen op livequote:Op donderdag 27 september 2007 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat SKATE beter is dan Halo 3?
Ik heb maar meteen een user review gesubmitquote:Op donderdag 27 september 2007 23:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Op de graphics, lag vrij online spelen. En geen kut kinderen op live![]()
Held!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:24 schreef kepler het volgende:
zo, is die vervelende fout ook uit de TT
Leonos kan beter hier eens kijken.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
Flauw zeg! Leonos had de dag van zijn leven en nu is de TT weer aangepast!
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:32 schreef AQuila360 het volgende:
Vrouw dreigt kind van gebouw te gooien als Bol.com niet snel met Halo 3 op de proppen komt!
![]()
Call of Duty 4 onlinequote:Op donderdag 27 september 2007 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Halo 3 is gewoon een leuk tussendoortje. Vanaf 9 november is het over en sluiten wat Halo 3 betreft![]()
![]()
Wie bestelt er dan ook wat bij BOL.COM...quote:Op donderdag 27 september 2007 23:32 schreef AQuila360 het volgende:
Vrouw dreigt kind van gebouw te gooien als Bol.com niet snel met Halo 3 op de proppen komt!
![]()
sinds waneer is die uit ?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:44 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen even de Jericho demo proberen. Dat spel wordt stiekum toch wel erg tof denk ik!
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wie bestelt er dan ook wat bij BOL.COM...
5 gamerpoints al! AchievementHOER!quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:14 schreef peristilius het volgende:
Ik heb eindelijk een 360![]()
![]()
Iedereen die met me wil spelen mag me adden op Live, gamertag peristilius.
Komt ie morgen ook op de 360?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:44 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen even de Jericho demo proberen. Dat spel wordt stiekum toch wel erg tof denk ik!
Weet je hoe ik die gescoord heb?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
5 gamerpoints al! AchievementHOER!
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:32 schreef AQuila360 het volgende:
![]()
jouw hype misschienquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:27 schreef -En4Cer- het volgende:
Ook ik moet concluderen dat Halo 3 beneden mijn verwachtingen scoort.
Het is leuk om te spelen, graphics zijn aardig, maar de hype is toch echt te groot.
Ik begrijp best dat Microsoft een spel voor hun console wil hype'en, maar komt dan met een spel van enig niveau dat op alle fronten goed presteert.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:31 schreef peristilius het volgende:
Wacht maar tot jullie met mij spelen op Live, dan maakt het de hype helemaal waar!
Ik wanneer ik een spelletje gratis bij een live abo verlenging krijgquote:Op donderdag 27 september 2007 23:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wie bestelt er dan ook wat bij BOL.COM...
Probeer dat maar is aan die sociaal gestoorde science-fiction-fanaten duidelijk te makenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen mensen toch.... Halo 3 is een lekkere game maar niet meer dan dat. Alle eer gaat mooi naar:
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Probeer dat maar is aan die sociaal gestoorde science-fiction-fanaten duidelijk te maken
of je laat mensen gewoon in hun waarde, ipv ze af te kraken omdat jij toevallig een spelletje niet leuk vindquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Probeer dat maar is aan die sociaal gestoorde science-fiction-fanaten duidelijk te maken
mass effect pwns your grey and brown shooter with no story !quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Call of Duty 4 pwns your ugly and disaster looking space marines!quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mass effect pwns your grey and brown shooter with no story !
Maar he, er zit wel virtuele lesbische seks in. Geil manquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mass effect pwns your grey and brown shooter with no story !
Het gaat mij er meer om dat mensen zich zo laten leiden door zo'n matige hype. Haal de naam Halo 3 weg en er blijft opvallend weinig van over.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:45 schreef kepler het volgende:
[..]
of je laat mensen gewoon in hun waarde, ipv ze af te kraken omdat jij toevallig een spelletje niet leuk vindGezeik altijd, boehoe ik vind dat spel niet leuk dus niemand mag het leuk vinden
Ik zit toch ook niet de hele tijd CoD4 af te kraken omdat ik die beta niet zo leuk vind...
en ja, ik ben een beetje pissig omdat bol.com niet meewerkt![]()
![]()
die stond zeker in het 1001 moppen boekje of niet ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Call of Duty 4 pwns your ugly and disaster looking space marines!
Het schijnt een erg goede game te zijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat mensen zich zo laten leiden door zo'n matige hype. Haal de naam Halo 3 weg en er blijft opvallend weinig van over.
De multiplayer en de muziek is inderdaad best goed. De rest is vrij matig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het schijnt een erg goede game te zijn
Ouwe nachtbraker jij! Maar wat kan gamekings een lang filmpje maken van iets wat echt heel erg saai isquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamekings.tv/index.php?p=871
Notorious Roy had zo'n mailtje gehad, dat ze gister (de 25ste) 13 maanden live hadden verstuurd en dan halo 3 niet lang op zich laat wachten ofzo.quote:
Huh? Vind het echt onwijs cool om te doen zo met 3 of 4 man hoor.. echt gisteren (was nog maar level 3 he) op een bepaald moment komen er denk ik wel 20 brutes aanlopen.. heb echt lopen gillen op Hellraiser wijze "Get them off me!!!"quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:27 schreef Gamedemon het volgende:
De MP van Halo 3 is lekker, de SP zwaar overrated
Ik kreeg gisteren een mailtje dat ie op de post ging, dus dan komt ie vandaag binnen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:57 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoop dat Halo 3 vandaag wel komtIk heb vanavond eindelijk tijd om te gaan xboxen!
Bol heeft ons wel goed teruggepakt![]()
Ja zo zijn er wel meer haal de naam weg bij cod 4 of bij elk ander spelquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat mensen zich zo laten leiden door zo'n matige hype. Haal de naam Halo 3 weg en er blijft opvallend weinig van over.
Ik niet, vandaag maar ff bellen als ie niet komt dan, dat ze me niet vergetenquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een mailtje dat ie op de post ging, dus dan komt ie vandaag binnen...
Ik heb dan ook wel een erg pissig mailtje gestuurd aan ze...quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik niet, vandaag maar ff bellen als ie niet komt dan, dat ze me niet vergeten
Oh ja, ik niet, ik heb gewoon een redelijk normaal mailtje verzonden. Pissig doen omdat je een spelletje niet op tijd geleverd krijgt vind ik nogal triest.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel een erg pissig mailtje gestuurd aan ze...
Als het goed is hebben ze weer naar iedereen zo'n mailtje gestuurd. Net als die mail waar in stond dat je alsnog het spel erbij kreegquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik niet, vandaag maar ff bellen als ie niet komt dan, dat ze me niet vergeten
haha dat plaatjequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:45 schreef Ash het volgende:
Yay! m'n Halo 3 Legendary Edition is binnen van BOL.com!![]()
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/9/27005434828.jpg]afbeelding][/URL]
Nu nog de tijd vinden om te gamen![]()
Heb ik ook last van..quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:45 schreef Ash het volgende:
Hopelijk toch echt vandaag in de post..quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:51 schreef Katseviool het volgende:
Op xboxworld eerste mensen waar de postbode is geweest, aantal hebben nu Halo binnen maar er zijn er ook nog een stel die wederom niks hebben ontvangen van Bol.com![]()
Dat is nou net het minpuntje..quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:54 schreef RealMadMan het volgende:
Na 2 dagen een xbxo 360 te hebben kan ik maar 1 ding zeggen geweldig vermaak me er super mee vooral marktplaats is geweldig met de demo's en dergelijken.
das alleen de videomarketplacequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat is nou net het minpuntje..
In Amerika staat er veel meer op de markplaats..![]()
ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En DAAR ben ik nou net in geïnteresseerd..![]()
Gaat niet om de hoeveelheid maar om het idee er achterquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat is nou net het minpuntje..
In Amerika staat er veel meer op de markplaats..![]()
Die van mij is gisteren binnengekomenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:45 schreef Ash het volgende:
Co Op is alles leuk imo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Huh? Vind het echt onwijs cool om te doen zo met 3 of 4 man hoor.. echt gisteren (was nog maar level 3 he) op een bepaald moment komen er denk ik wel 20 brutes aanlopen.. heb echt lopen gillen op Hellraiser wijze "Get them off me!!!"
Klopt opzich maar het lijkt net of ze het express doenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oh ja, ik niet, ik heb gewoon een redelijk normaal mailtje verzonden. Pissig doen omdat je een spelletje niet op tijd geleverd krijgt vind ik nogal triest.
Master Chief is kut, maar samen met Optimus ziet het er gaaf uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die van mij is gisteren binnengekomen
[afbeelding]
blijkbaar versturen ze de game als pakketpostquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt opzich maar het lijkt net of ze het express doen![]()
had gister wel een pakje van bol.com maar daar bleek het boek ''de prairemeiden ''in te zitten![]()
Works fine by mequote:Op vrijdag 28 september 2007 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben jij groen, en je bent een racist en schiet op alles wat een andere kleur heeft, the end.
The Fight is al gefinisht, hij kan weer op marktplaatsquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:18 schreef kepler het volgende:
[..]
blijkbaar versturen ze de game als pakketpost
Ik heb hem nu binnen
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die van mij is gisteren binnengekomen
[afbeelding]
Ligt daar nou een grote lolly achter de game? of iets andersquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:26 schreef DJ_ het volgende:
zo vandaag kwam er een pakketje bij de post ik al hopend naar de brievenbus rennen
om het pakketje te halen .
eenmaal bij de brienvenbus aan gekomen kreeg ik echter een heel raar doosje
snel open gemaakt om te kijken wat er nu in zat
zo nu maar gaan spelen dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |