Het mag duidelijk zijn dat Brain en Huub degene zijn die daar de touwtjes in handen hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:53 schreef T-lex het volgende:
Vette shit hoor dit. Jaap poept gewoon.
Brian laat ff zien wie de broek aan heeft.
Ja Jaap en nix, praatjes vullen geen gaatjes.
schijn kan bedriegen, ik vind het zo'n oma die je met een stok op je vingers tikt als je op je twaalfde nog geen veters kunt strikkenquote:
Lieke heeft nog tijd zat om aangifte te doen, geweldsmisdrijven verjaren niet zo snel... en een uitspraak niet terug kunnen nemen?? Ze staat niet onder edequote:Op donderdag 27 september 2007 23:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Stom.... zo'n wijf moet gewoon geconfronteerd worden met dit soort dingen. Vind dat Lieke dit weer veel te snel uitspreekt. Net als gisteren met dat het geen boete is. Denk er eerst een rustig overna voor je uitspraken doet die je niet terug kan nemen.
Ik vind Dennis ook wel erg triest,quote:Op donderdag 27 september 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
Jaap is zooooooo triest
En Brian krijgt nu nog meer macht en dat kost Huub en Lieke weer de kop.Jaap gaat zijn eigen nu bewijzen,die is bang voor Brian nu.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:57 schreef ruby het volgende:
Ach en wee, Brian gaat vanavond niet meer zo prettig slapen.
Ik ben eigenlijk niet zo onder de indruk van Jaap z'n plannen. Alles loopt in de soep bij 'm.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Brian krijgt nu nog meer macht en dat kost Huub en Lieke weer de kop.Jaap gaat zijn eigen nu bewijzen,die is bang voor Brian nu.
Prachtig man.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Brian krijgt nu nog meer macht en dat kost Huub en Lieke weer de kop.Jaap gaat zijn eigen nu bewijzen,die is bang voor Brian nu.
Leg even uit, ajb. Ik snap het niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:54 schreef rooie3 het volgende:
Jaap liegt.Dennis heeft Jaap de waarheid gezegd over die stemronde voor Brian.
'touwtjes' van huub hebben nog te maken met enig verstand, brian 'heerst' alleen omdat hij angst inboezemt bij een ieder. da's toch wel heel jammer...quote:Op donderdag 27 september 2007 23:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat Brain en Huub degene zijn die daar de touwtjes in handen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |