Vreemd dat hij zich zo over Jaap voelt. Echte vrienden zijn er namelijk altijd voor elkaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:29 schreef riri het volgende:
Mooi gesproken Huub
Hij is heel blij dat Natasia niet zijn vriend is
Daarbij is hij wel heel blij met dat Lieke en Sylvia zijn vrienden zijn...ook bij jaap heeft hij dat gevoel
Ik vond het heel mooi dat Huub en Lieke wegliepen en Jaap lieten staan!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jaap alles behalve grappig. Een zielig en eenzaam jongetje is 't, niets meer niets minder. Zo onzeker over zichzelf dat ie zich maar met alle winden mee laat waaien.
Maakt ie eigenlijk wel eens grappen die niet ten nadele van iemand of hem zelf gaan....?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jaap alles behalve grappig. Een zielig en eenzaam jongetje is 't, niets meer niets minder. Zo onzeker over zichzelf dat ie zich maar met alle winden mee laat waaien.
True maar nu was hij gewoon best leukquote:Op donderdag 27 september 2007 23:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tenzij ze allebei voor een miljoen in een spel zitten.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vreemd dat hij zich zo over Jaap voelt. Echte vrienden zijn er namelijk altijd voor elkaar.
Jaap speelt gewoon wel het spel. Jaap is ervan overtuigd dat hij Huub weg moet werken om te kunnen winnen. Daar is opzich niets mis mee. Jaap gebruikt daarvoor alles wat mogelijk is. Hij is denk ik oprecht boos over het feit dat Huub wel linke spelletjes kan spelen zonder dat het hem zijn popularitiet kost en Jaap kan dat niet doen. Jaap snapt niet dat hij juist Huub nodig heeft om populair te worden. Dat is een fout maar verder speelt Jaap gewoon het spel. Huub weet dat altijd te waarderen en er zijn schaarse momenten dat Huub en Jaap kunnen praten. Dat is voor beide erg prettig want dan zitten ze toch meer op gelijk niveau.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vreemd dat hij zich zo over Jaap voelt. Echte vrienden zijn er namelijk altijd voor elkaar.
Ja en zij mooi "haar" verhaal vertellen en dat terwijl Lieke dus weer monddood met een streamlock op haar mond braaf door het huis moet paraderen alsof er niets gebeurd is.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:30 schreef Vivi het volgende:
Die dikke zwartgeblakerde trol zal morgen wel weer bij Jensen op de bank zitten
Sexy hoor.............quote:Op donderdag 27 september 2007 23:36 schreef ricofromrio het volgende:
haha die stem van Amanda
Een snol op heliumquote:Op donderdag 27 september 2007 23:36 schreef ricofromrio het volgende:
haha die stem van Amanda
Wil er geen werk van maken. Wil Natasia nooit meer zien.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:36 schreef chufi het volgende:
Lieke wil (of mag) er geen werk van maken :-( van het gebeurde
Heerlijk...Jaap is aan het balen als een stekker.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:36 schreef pullup het volgende:
Ruzie tussen Brian en Jaap, dat gaat lekker
Stom.... zo'n wijf moet gewoon geconfronteerd worden met dit soort dingen. Vind dat Lieke dit weer veel te snel uitspreekt. Net als gisteren met dat het geen boete is. Denk er eerst een rustig overna voor je uitspraken doet die je niet terug kan nemen.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:37 schreef riri het volgende:
Lieke gaat er geen werk van maken wat Natasia heeft gedaan...blijkbaar is dat wel ter sprake geweest
Lieke zegt...natasia moet met zichzelf verder....Lieke staat er mijlenver boven wat natasia haar geflikt heeft
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:40 schreef Meganog het volgende:
Brian zit een ruzie met Jaap te forceren.
Hij is volgens mij al weken overspannen... minste en geringste staat ie op ontploffen.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:40 schreef chufi het volgende:
brian wordt Para ...?
Jaap melde aan Amanda en niet aan Brian dat hij de eerste zou zijn die de groep zou verraden.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:40 schreef avonne het volgende:
Wie kan even een samenvatting geven van de Brian-gedoe beneden?
aha.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaap melde aan Amanda en niet aan Brian dat hij de eerste zou zijn die de groep zou verraden.
Nu komt het uit in het groepsgesprek en Brian is woest omdat hij het wel tegen Amanda durfde te zeggen en niet tegen hem
Brain slaat de spijker op z'n kop. Een vieze achterbakse matennaaier die Jaapquote:Op donderdag 27 september 2007 23:40 schreef noekje het volgende:
Brian: matennaaier ben jij, klootzak!
Niet al te lang geleden blijkbaar in ieder geval ( ik maak dat ook uit het gesprek nu op en heb het bewuste moment gemist)quote:Op donderdag 27 september 2007 23:43 schreef avonne het volgende:
[..]
aha.
Wanneer zi Jaap dat dan aan Amanda?
Ach in geval van Brian... ons kent ons hequote:Op donderdag 27 september 2007 23:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain slaat de spijker op z'n kop. Een vieze achterbakse matennaaier die Jaap![]()
Streamlockquote:Op donderdag 27 september 2007 23:45 schreef carpediem23 het volgende:
Is er een filmpje van de aftocht van Natas?
Helaas alleen van de opkomst..................de afgang is ons bespaard..quote:Op donderdag 27 september 2007 23:45 schreef carpediem23 het volgende:
Is er een filmpje van de aftocht van Natas?
Opvallend dat Huub nooit bang is geweest voor Brian.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:47 schreef rooie3 het volgende:
Wat zijn ze bang voor Brian zeg.
haha, dank voor de tip..quote:Op donderdag 27 september 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
yessssssssssssss ruzie!!
Dat valt inderdaad heel erg op........quote:Op donderdag 27 september 2007 23:47 schreef rooie3 het volgende:
Wat zijn ze bang voor Brian zeg.
Jammer Jammer Jammer, die wilde ik heeeel graag even goed bekijken.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:46 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Helaas alleen van de opkomst..................de afgang is ons bespaard..
jepsssss en met joe???quote:Op donderdag 27 september 2007 23:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dank voor de tip..
alles goe peet?[
Het komt Brian alleen maar goed uit als hij zich op deze manier van die twee kan afwenden. Dan staat hij straks weer alleen in het spel en kan hij niet meer aangesproken worden op het 5-2 gedoe. Nu is het zaak om volgende maand Brian op de stoel te zetten.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:46 schreef beequeen het volgende:
Ter afsluiting, de lafaards en de rat.
[afbeelding]
Was dat maar zoquote:Op donderdag 27 september 2007 23:48 schreef ricofromrio het volgende:
Brian gaat zijn gitaar op Jaap zijn kop slaan
Jaap zal precies hetzelfde doen.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:51 schreef BsJanssen het volgende:
Maar Jaap heeft wel gelijk, Brian zal de eerste zijn uit het groepje van 5 die iemand anders gaat backstabben!
Jaap is een low-life. Hij kijkt op naar alles wat maar een beetje status heeft.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
J: Als ik jou zo zie, dan denk ik jou kan ik vertrouwen, kan ik wat voor je doen om het goed te maken.
B: ik denk erover na, deze vergeet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |