vast iets wat ze vanmiddag hebben afgesproken. Kwam Huub niet uit de kamer van Jaap lopen terwijl Brian 'op de wacht' stond?quote:
Verschil moet er zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Als Huub het zegt hoor je niemand, maar als Natasia zoiets zegt is de COS te klein.![]()
Zoals het hoortquote:Op donderdag 27 september 2007 23:21 schreef marky het volgende:
Verschil in stijl en klasse. Natasia afgevoerd door de achterdeur en Syl met alle egards door de voordeur naar buiten
ooooooh gossiequote:Op donderdag 27 september 2007 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Als Huub het zegt hoor je niemand, maar als Natasia zoiets zegt is de COS te klein.![]()
Brian had wel duidelijk vanmiddag iets van zijn vriend gehoord want toen hij terug kwam had hij veel wantrouwen tegen Jaap etc.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:22 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Huub gaf hem een kus ik denk dat ze iets hebben besproken tijdens het karten
Oh vast wel. Dat zie ik nooit, maar ik hoor jullie er zo nu en dan wel over. Kut.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vallen die Jensen bezoekjes en Boulevard-items daar niet onder??
Negen teveel dus.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ben dol op statistieken. Nog negen promo-dagen te gaan voor de zwarte diva!!!![]()
![]()
Wie weet hoe Natasia er morgen bijloopt als een van de ruige dappere streamers haar te grazen heeft genomen.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:23 schreef riri het volgende:
Natasia heeft zoveel bedreigends geroepen dat een opmerking van huub die heel cynisch bedoeld was daarbij in het niet valt....
Lieke loopt nu nog met een dikke bult op haar achterhoofd...tis maar dat je het weet
True!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raarquote:Op donderdag 27 september 2007 23:06 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke en Huub hebben niet veel hoeven te doen om Natasia de villa weer uit te krijgen en haar zus maar roepen dit is mijn villa.
Denk je nou werkelijk dat er een normaal denkende streamer Natasia gaat aanpakken ???? Dan moet je bij Natas wezen met haar criminele vriendjes!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Wie weet hoe Natasia er morgen bijloopt als een van de ruige dappere streamers haar te grazen heeft genomen.![]()
Dan staat de teller nu zeker op 5quote:Op donderdag 27 september 2007 23:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh vast wel. Dat zie ik nooit, maar ik hoor jullie er zo nu en dan wel over. Kut.![]()
Aan de andere kant - de kans dat je haar nog op tv ziet wordt met de dag kleiner.![]()
Begrip tonen... ik denk dat Brian zit te springen om een gesprek tusen man tot man.... al weken is er niemand die naar hem luistert... laat staan begrijpen. Huub voelt dat wel goed aan.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af...ze gaven mekaar een soort vluchtige omhelzing en toen dat kusje van huub..![]()
Het gaat nou net over de streamers die niet normaal kunnen nadenken, en af en toe zie je zo'n persoon hier ook voorbij vliegen...quote:Op donderdag 27 september 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat er een normaal denkende streamer Natasia gaat aanpakken ???? Dan moet je bij Natas wezen met haar criminele vriendjes!
Ik denk dat ie niet eens advocaat is... hij wordt niet voor niets overal consequent "jurist" genoemd ipv advocaatquote:Op donderdag 27 september 2007 23:26 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raarDe dames hadden immers een, op geld belust advocaatje bij zich ( want waarom ga je anders met zo`n gestoort mens als natasia om ) Tel daarbij op dat natasia denkt nog geld van een Talpa te krijgen omdat ze beweerd in dienst van het programma te zijn geweest.
Reken... reken ...reken en denk als de familie Blank en tel hun IQ in het kwadraad daarbij op en je heb de uitkomst....namelijk dat ze ook echt denken dat de villa hun toekomt.![]()
Jaap alles behalve grappig. Een zielig en eenzaam jongetje is 't, niets meer niets minder. Zo onzeker over zichzelf dat ie zich maar met alle winden mee laat waaien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |