Niet doen Huub... verlaag je niet tot die praktijken.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:11 schreef noekje het volgende:
Huub: misschien zijn er wel een paar streamers die haar te grazen willen nemen...
Het format is gemaakt door Talpa Content....dat zal de verwarring wel zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Storend. DGK wordt niet gemaakt door Talpa Content ....... Het is Talpa Productions !
De zwarte diva uit Almerequote:Op donderdag 27 september 2007 23:06 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke en Huub hebben niet veel hoeven te doen om Natasia de villa weer uit te krijgen en haar zus maar roepen dit is mijn villa.
Waar ging dit over?quote:
Als Huub het zegt hoor je niemand, maar als Natasia zoiets zegt is de COS te klein.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:11 schreef noekje het volgende:
Huub: misschien zijn er wel een paar streamers die haar te grazen willen nemen...
Ik ben dol op statistieken. Nog negen promo-dagen te gaan voor de zwarte diva!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef avonne het volgende:
Het bezoek van Natasia duurde dus 1 uur en 3 minutentot nooit meer, he!
Ik schrik er iedere keer weer van.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mocht je het nog willen zien.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44483&sess=794&mvpageno=1
Het leven zit vol tegenstrijdighedenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Als Huub het zegt hoor je niemand, maar als Natasia zoiets zegt is de COS te klein.![]()
Vallen die Jensen bezoekjes en Boulevard-items daar niet onder??quote:Op donderdag 27 september 2007 23:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ben dol op statistieken. Nog negen promo-dagen te gaan voor de zwarte diva!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |