quote:Op donderdag 27 september 2007 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah lekker met "advocaat" Matt Hoorn erbij
Maak je borst maar nat Talpa
Storend. DGK wordt niet gemaakt door Talpa Content ....... Het is Talpa Productions !quote:Op donderdag 27 september 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
[i]Bij Talpa Content, de productiemaatschappij die de Gouden Kooi maakt, heeft men .........
Zijonline
Dit had ik nog niet gelezen of was ik weer te selectief?
Caps?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
Lieke heeft een hele dikke bult op haar hoofd. Het doet haar pijn.
Stille hintquote:Op donderdag 27 september 2007 23:11 schreef noekje het volgende:
Huub: misschien zijn er wel een paar streamers die haar te grazen willen nemen...
Waarom niet een nachtje slapen net als Eric?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:11 schreef SIRA het volgende:
Syl moet weer naar huis
Als je die naam even googled dan schrik je wat er uit komt, Talpa had het al kunnen weten...quote:Op donderdag 27 september 2007 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah lekker met "advocaat" Matt Hoorn erbij
Maak je borst maar nat Talpa
Was 1 uur en 3 minuten te lang.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef avonne het volgende:
Het bezoek van Natasia duurde dus 1 uur en 3 minutentot nooit meer, he!
Ze kan wel een hersenschudding hebbenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Lieke heeft een hele grote bult op haar kop.
Het probleem is dat Huub en Lieke geen contacten met de onderwereld hebbenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:11 schreef noekje het volgende:
Huub: misschien zijn er wel een paar streamers die haar te grazen willen nemen...
Mocht je het nog willen zien.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:14 schreef SIRA het volgende:
zet net pas de streams aan
maar holy shit wat heeft Amanda een grafstem zeg, verschrikkelijk zeg
jammer dat Syl weer weggaat
maar wel weer top dat die aso het nog geen 1,5 uur heeft volgehouden
Dat vroeg ik me ook af...ze gaven mekaar een soort vluchtige omhelzing en toen dat kusje van huub..quote:Op donderdag 27 september 2007 23:16 schreef Yollie het volgende:
Waarom geeft Huub Brian een zoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |