hij is niet eens gestopt, hij was gewoon op de paalquote:Op donderdag 27 september 2007 23:32 schreef Noshiba het volgende:
HEEFT AZ OOK NOG EEN STRAFSCHOP GEHAD?
dat gerucht doet de rondtequote:Op donderdag 27 september 2007 23:32 schreef Noshiba het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:32 schreef Noshiba het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:34 schreef Noshiba het volgende:
OOEEEH dAT LOBJE!!!!!!!! GENIAAL!!
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:37 schreef HeatWave het volgende:
Louis is echt al met Ajax bezig, anders blijft ie niet zo rustig...
precies, dat gejank over azquote:Op donderdag 27 september 2007 23:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
gvd loten
Louis deed kutquote:Op donderdag 27 september 2007 23:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat was er bij die persconferentie?
Louis: Ik wil naar huis.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat was er bij die persconferentie?
Idd echt laag en sneu ditquote:Op donderdag 27 september 2007 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Louis moet zich altijd laten gaan tegen mensen met een minder grote bek als hem.
Tegen mensen die net zo'n grote muil hebben als hemzelf durft hij niets te zeggen.
Beetje laag hoor, nog even je frustraties uiten tegen een woordvoerder van Cambuur op de persconferentie.![]()
Daar moet je blij mee zijn...quote:Op donderdag 27 september 2007 23:37 schreef HeatWave het volgende:
Louis is echt al met Ajax bezig, anders blijft ie niet zo rustig...
Tis triest maar toch lach ik er wel altijd omquote:Op donderdag 27 september 2007 23:44 schreef Silenus het volgende:
Die man deed toch ook niks fout, beetje jammer weer van Louis.
ik vind het ook niet kunnen maar dat maak het juist zo geniaalquote:Op donderdag 27 september 2007 23:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tis triest maar toch lach ik er wel altijd om![]()
Hij is iig leuk vermaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |