IK dacht meer aan dezequote:
Welkom Talitha.....quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
IK dacht meer aan dezeMaar omdat je zo vriendelijk kijkt toch maar deze
![]()
En ik ben een klantquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
morguh gewoon werken enzo he
Ha WJ! Ik zag vandaag de naam Janpeter voorbij komen op m'n werk. Moest aan jou denken.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
IK dacht meer aan dezeMaar omdat je zo vriendelijk kijkt toch maar deze
![]()
Wat een rare smiley is dit toch.quote:
boequote:Op vrijdag 28 september 2007 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een rare smiley is dit toch.
Weet nooit of het nu een mestkever op zijn rug is of post-moderne milkakoeof wat dan ook is.
Help mij eens uit de brand!!
da's ook toevallig, ik reed met m'n shetland het talud op en dacht aan jou..echt waar!quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ha WJ! Ik zag vandaag de naam Janpeter voorbij komen op m'n werk. Moest aan jou denken.![]()
Ik zie er een bbq inquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet nooit of het nu een mestkever op zijn rug is of post-moderne milkakoeof wat dan ook is.
ook hallo, coos! ja goed, met jou ook?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik gebruik hem wanneer ik mij van de domme houd, in mijn geval altijd van toepassing dus..quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wat zijn dan die haakjes onder de horens?? Roeispanen?quote:
neuckteugels?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wat zijn dan die haakjes onder de horens?? Roeispanen?![]()
Sinds wanneer sta jij in mijn bos?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Kevers hebben toch 6 (of zijn het 8) poten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |