Geluktquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
*pannenkoek maakt* brb
Ik vond haar gemiddelde snelheid al verdacht hoogquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
effe bijtanken in spanje bij dr. fuentes.
ja, hehe, 25 km p uur is best pittig (voor een vrouw) als je geen wind in de zeilen hebt...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:48 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik vond haar gemiddelde snelheid al verdacht hoog![]()
Nee, niet gezellig. Ik haat dat soort winkelsquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je de matrassen niet kon vinden
Was t gezellig??![]()
Samen in een tentjequote:
Dat bedoel ik, en dan op een ouwe Batavus van 20 kilo met anderhalve versnelling.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, hehe, 25 km p uur is best pittig (voor een vrouw) als je geen wind in de zeilen hebt...![]()
Zoiets als "als je iets goeds doet, je het niet hoeft te zeggen"........... geen quote, ff uit mn hoofdquote:
Heb ik al jarenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola kz. wanneer ga je is een fobo openen?
Zelfs de 2e is geluktquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is knap, bij mij mislukken de eerste 5 altijd!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, pannenkoek! gaat ie, effe geslapen?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha die mallerd.......nog ondeugende dingen gedaan vandaag?
Jezus................ poffertjequote:
Dat is mijn nogal calvinistische opvoeding vermoed ik....(laat je linkerhand niet weten wat je rechter doet) Kun je ook in niet calvinistische omstandigheden uitstekend toepassen.......quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zoiets als "als je iets goeds doet, je het niet hoeft te zeggen"........... geen quote, ff uit mn hoofd![]()
Niet nav de discussie, maar gewoon, ware woorden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |