En ondertussen klikken en slepenquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Oracle is de natte droom van de echte nerd.
Voor 1 noodgeval moeten ze 20.000 uitrukken per jaar. Dat zijn heel wat ritten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
In 9% van de noodgevallen komt de ambulance te laat. 35.000 spoedritten duren langer dan een kwartier. 95% moet op tijd komen, wat 20.000 ritten zijn.
Waar slaat dit artikel op...
Pimp your System buddy.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo, ik ben al weer thuis. 14.gif
Vind je dat nou leuk, alleen in het weekend thuis zijn?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo, ik ben al weer thuis. 14.gif
Leuke plaatjes.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit kunststuk ziet er in het zwart wit niet uit. Vandaar toch in het kleur.
Ja, afgekeurd dus.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit kunststuk ziet er in het zwart wit niet uit. Vandaar toch in het kleur.
Bedankt voor het compliment. Maar ja, zoals je ziet is het helaaas niet iederen met je eens.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:54 schreef Gladio het volgende:
[..]
Leuke plaatjes.![]()
Vooral deze.
[afbeelding]
Maar niet iederen is het met je eensquote:
Ja, die "verkopende' consultants ja.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:03 schreef JohnDope het volgende:
Praatjes sql dit dat, oracle zus zo, maar ik had het er laatst nog over met een paar goeroes, er zijn niet zoveel mensen in de it die echt wat weten.....
Niet alleen die.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, die "verkopende' consultants ja.![]()
Verkopers.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, die "verkopende' consultants ja.![]()
Dat zijn vaak wel de lui die denken dat ze het weten. De meesten kunnen heel goed lucht verkopen. Ik geloof verkopers daarom nooit.quote:
Klopt en van die gasten die het hoogste woord over beveiliging e.d. hebben maar zelf amper een regel code in hun leven geschreven hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zijn vaak wel de lui die denken dat ze het weten. De meesten kunnne heel gied lucht verkopen. Ik geloof verkopers daarom nooit
Precies. In de telecom was dat net zo. Ze verkochten vaak dingen die niet eens geen gemaakt konden worden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Klopt en van die gasten die het hoogste woord over beveiliging e.d. hebben maar zelf amper een regel code in hun leven geschreven hebben
quote:Maargoed ik ben nu even moeilijk doen in de keuken, ik ben voor het eerst Sushi aan het maken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. In de telecom was dat net zo. Ze verkochten vaak dingen die niet eens geen gemaakt konden worden.![]()
Heerlijk altijd het kaf van het koren verbaal scheiden binnen de IT-sector.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. In de telecom was dat net zo. Ze verkochten vaak dingen die niet eens geen gemaakt konden worden.![]()
[..]
Van mensen geregistreerd in september 2007 trek ik me niet veel aan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar niet iederen is het met je eens![]()
Zolang jij 'm verschrikkelijk vindt, hou ik 'm.quote:Maaruh: is je avatar een blijvende versie? Ik vind dat het gewoon echt niet kan.![]()
Zolang ze maar dokken, lig ik nergens wakker vanquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:17 schreef sigme het volgende:
Ach weet je, testen is ook best leuk. Levert ook een hoop gedeukte ego's.
Als ze mij maar eerlijk laten testen, lig ik nergens wakker van.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zolang ze maar dokken, lig ik nergens wakker van![]()
Ik heb nog nooit een rapport gemaakt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:03 schreef JohnDope het volgende:
Praatjes sql dit dat, oracle zus zo, maar ik had het er laatst nog over met een paar goeroes, er zijn niet zoveel mensen in de it die echt wat weten, het zijn vooral de flashykreten en de lange kansloze rapporten waarmee men indruk probeert te maken en waar vervolgens een project door om zeep wordt geholpen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |