Dat is niet grijs/zwart-wit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Deze misschien?
[afbeelding]
Heeft toch een hoog artistiek gehalte?
En we hadden nog wel zo'n mooi links complot gesmeed.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:52 schreef Sidekick het volgende:
DEN HAAG - Het aantal mensen dat in Nederland asiel vraagt, neemt af. In het eerste halfjaar zijn er ongeveer 4600 asielverzoeken ingediend, 14 procent minder dan in het laatste halfjaar van 2006.
Die aanzuigende werking wil nog niet echt op gang komen.
Nog een Schipholbrand en de cijfers zullen een sterkere daling laten zien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:13 schreef Reya het volgende:
[..]
En we hadden nog wel zo'n mooi links complot gesmeed.
Zometeen verliest de PvdA nog meer aanhang.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:13 schreef Reya het volgende:
[..]
En we hadden nog wel zo'n mooi links complot gesmeed.
Ik hoorde hier op fok juist dat mensen hier heen zouden komen om brand te steken zodat ze mogen blijven.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nog een Schipholbrand en de cijfers zullen een sterkere daling laten zien.
Als dit al niet meer lukt hoe moeten we dan ooit verder met de internationale?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zometeen verliest de PvdA nog meer aanhang.
En de stemcomputers gaan er ook uit, dus manipulatie van de verkiezingsresultaten lijkt ook geen optie meer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als dit al niet meer lukt hoe moeten we dan ooit verder met de internationale?
Die kan toch in het Arabisch vertaald worden?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als dit al niet meer lukt hoe moeten we dan ooit verder met de internationale?
Eeuwig zonde, na kan die kadercursus voor stembureauleden "zo helpt u de kiezers aan een voor hen wel maar voor ons niet ongewenste keuze op de computer" weer bij het oud vuil.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef Reya het volgende:
[..]
En de stemcomputers gaan er ook uit, dus manipulatie van de verkiezingsresultaten lijkt ook geen optie meer.
Voor die maximaal 200.000 stemgerechtige arabieren in Nederland? dat is niet de moeite waardquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die kan toch in het Arabisch vertaald worden?
Ook in die groep zitten voorlopig niet zoveel kiezers hoor. Wees gerust.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:33 schreef Gabry het volgende:
Met de komst van de Polen en Oost-Europeanen worden de Arabische PvdA stemmen geneutraliseerd door rechts-conservatieve stemmen.
T.S.U.N.A.M.I. !!!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:34 schreef du_ke het volgende:
Ook in die groep zitten voorlopig niet zoveel kiezers hoor. Wees gerust.
Nee, wees jij maar gerust.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook in die groep zitten voorlopig niet zoveel kiezers hoor. Wees gerust.
Alles kits, weg van dat werkgezeik, weekend!quote:
Hoe is dit mogelijk.quote:'Veel ambulances te laat'
DEN HAAG - In 9 procent van de noodgevallen zijn ambulances niet binnen vijftien minuten op de plaats van bestemming.
...
Het gaat jaarlijks om 35.000 spoedritten die langer duren dan een kwartier na melding.
Volgens de norm moeten ambulances bij ritten met levensbedreigende situaties 20.000 keer per jaar (95 procent) op tijd komen. Gemiddeld doen de ziekenwagens er in noodsituaties tien minuten over.
...
Files he...quote:
In 9% van de noodgevallen komt de ambulance te laat. 35.000 spoedritten duren langer dan een kwartier. 95% moet op tijd komen, wat 20.000 ritten zijn.quote:
zeg Aah wist je dat ik een kloon van je ben?quote:
En ondertussen klikken en slepenquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Oracle is de natte droom van de echte nerd.
Voor 1 noodgeval moeten ze 20.000 uitrukken per jaar. Dat zijn heel wat ritten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
In 9% van de noodgevallen komt de ambulance te laat. 35.000 spoedritten duren langer dan een kwartier. 95% moet op tijd komen, wat 20.000 ritten zijn.
Waar slaat dit artikel op...
Pimp your System buddy.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo, ik ben al weer thuis. 14.gif
Vind je dat nou leuk, alleen in het weekend thuis zijn?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo, ik ben al weer thuis. 14.gif
Leuke plaatjes.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit kunststuk ziet er in het zwart wit niet uit. Vandaar toch in het kleur.
Ja, afgekeurd dus.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit kunststuk ziet er in het zwart wit niet uit. Vandaar toch in het kleur.
Bedankt voor het compliment. Maar ja, zoals je ziet is het helaaas niet iederen met je eens.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:54 schreef Gladio het volgende:
[..]
Leuke plaatjes.![]()
Vooral deze.
[afbeelding]
Maar niet iederen is het met je eensquote:
Ja, die "verkopende' consultants ja.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:03 schreef JohnDope het volgende:
Praatjes sql dit dat, oracle zus zo, maar ik had het er laatst nog over met een paar goeroes, er zijn niet zoveel mensen in de it die echt wat weten.....
Niet alleen die.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, die "verkopende' consultants ja.![]()
Verkopers.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, die "verkopende' consultants ja.![]()
Dat zijn vaak wel de lui die denken dat ze het weten. De meesten kunnen heel goed lucht verkopen. Ik geloof verkopers daarom nooit.quote:
Klopt en van die gasten die het hoogste woord over beveiliging e.d. hebben maar zelf amper een regel code in hun leven geschreven hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zijn vaak wel de lui die denken dat ze het weten. De meesten kunnne heel gied lucht verkopen. Ik geloof verkopers daarom nooit
Precies. In de telecom was dat net zo. Ze verkochten vaak dingen die niet eens geen gemaakt konden worden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Klopt en van die gasten die het hoogste woord over beveiliging e.d. hebben maar zelf amper een regel code in hun leven geschreven hebben
quote:Maargoed ik ben nu even moeilijk doen in de keuken, ik ben voor het eerst Sushi aan het maken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. In de telecom was dat net zo. Ze verkochten vaak dingen die niet eens geen gemaakt konden worden.![]()
Heerlijk altijd het kaf van het koren verbaal scheiden binnen de IT-sector.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. In de telecom was dat net zo. Ze verkochten vaak dingen die niet eens geen gemaakt konden worden.![]()
[..]
Van mensen geregistreerd in september 2007 trek ik me niet veel aan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar niet iederen is het met je eens![]()
Zolang jij 'm verschrikkelijk vindt, hou ik 'm.quote:Maaruh: is je avatar een blijvende versie? Ik vind dat het gewoon echt niet kan.![]()
Zolang ze maar dokken, lig ik nergens wakker vanquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:17 schreef sigme het volgende:
Ach weet je, testen is ook best leuk. Levert ook een hoop gedeukte ego's.
Als ze mij maar eerlijk laten testen, lig ik nergens wakker van.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zolang ze maar dokken, lig ik nergens wakker van![]()
Ik heb nog nooit een rapport gemaakt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:03 schreef JohnDope het volgende:
Praatjes sql dit dat, oracle zus zo, maar ik had het er laatst nog over met een paar goeroes, er zijn niet zoveel mensen in de it die echt wat weten, het zijn vooral de flashykreten en de lange kansloze rapporten waarmee men indruk probeert te maken en waar vervolgens een project door om zeep wordt geholpen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |