quote:Misschien, zo realiseerde ik mij in de auto van Joost – het was een blauwgrijze Alfa Romeo en hij wist daar wel raad mee zeg, dat kon niet op, hij reed met een vaartje van 140 à 150 over de nachtelijke A-zoveel, en hij kende daarvan alle bobbels en oneffenheden, kondigde ze vooraf ook aan, twee seconden voordat wij inderdaad even synchroon opveerden van de lederen bekleding – was Ferry helemaal niet met mij gaan praten als hij had geweten hoe ik er carrièretechnisch voorstond.
Wel een aardig stuk.quote:
Kay hoe-heet-ie-ook-weer, de poppenkastdirecteur van Fortuyn, niet te vergeten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:36 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Wel een aardig stuk.
Is het trouwens een trend van de laatste jaren dat journalisten (en ook spindocters) steeds meer zelf in het nieuws staan? Of was dat altijd al zo en valt me dat nu pas op?
Nu verschijnt dus dit stuk over Ferry Mingelen en volgens mij stond hij een paar maanden geleden ook al uitgebreid in de Volkskrant. Ook Jack de Vries stond natuurlijk uitgebreid in de belangstelling de afgelopen maanden. Zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden.
Mingelen is geen spindoctor. Dit stukje staat aardig op zichzelf, maar blijft wel vermakelijk natuurlijk. Als je nog gelooft dat de mens van nature goed is, moet je eens op donderdagavond bij Nieuwspoort langswippen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:36 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Wel een aardig stuk.
Is het trouwens een trend van de laatste jaren dat journalisten (en ook spindocters) steeds meer zelf in het nieuws staan? Of was dat altijd al zo en valt me dat nu pas op?
Nu verschijnt dus dit stuk over Ferry Mingelen en volgens mij stond hij een paar maanden geleden ook al uitgebreid in de Volkskrant. Ook Jack de Vries stond natuurlijk uitgebreid in de belangstelling de afgelopen maanden. Zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden.
Maar wel met één k.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:32 schreef Aoristus het volgende:
steun de monnikken, die doen het niet voor de olie
en een zak als van een Tibetaanse priesterquote:
Die Cramer is anders ook te dom om te schijten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:51 schreef Aoristus het volgende:
he, gadverdamme, waarom nodigen ze die Duyvendak uit bij Nova op vrijdag, dan weet je gewoon dat je een lullig groen grasverhaal krijgt. Die man wordt nooit een volwassen kerel.
Ze heeft een plan gemaakt en dat uitgevoerd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die Cramer is anders ook te dom om te schijten.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:55 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze heeft een plan gemaakt en dat uitgevoerd.
de sleutel tot succes, heb ik van iemand geleerd: maak een plan en voer het uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Er stond niets zinnigs in.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
de sleutel tot succes, heb ik van iemand geleerd: maak een plan en voer het uit
Hysterisch. Rijp voor minimaal levenslang TBS.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die Cramer is anders ook te dom om te schijten.
Jaja, mensen die bij de vvd weggaan deugen niet natuurlijkquote:
Ik heb het idee dat er meer aandacht is voor de wisselwerking tussen politiek en media. En ook dat er meer aandacht is voor de mensen die daar op mee te maken hebben zoals de persoon en werkwijze van journalisten. En daarnaast meer aandacht voor spindocters.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
Mingelen is geen spindoctor. Dit stukje staat aardig op zichzelf, maar blijft wel vermakelijk natuurlijk. Als je nog gelooft dat de mens van nature goed is, moet je eens op donderdagavond bij Nieuwspoort langswippen.
Ik ben geobsedeerd door z'n kapsel. Dat moet een haarstukje zijn, niet waar?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Heb je die video gezien? Hij houdt van Tracy Chapman.
De doodsteek voor de milieulobby. Na Cramer neemt niemand ze meer serieus.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hysterisch. Rijp voor minimaal levenslang TBS.
Niet voor jou, lieve jongen. Ik snap werkelijk niet waarom je uit de kast moet komen in pol trouwens. Waarom heb je dat eigenlijk gedaan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:05 schreef PJORourke het volgende:
En, ligt je zeepje nog steeds op de grond, Harry?
Ryan3 zat al jaren te wachten op de spontane zaadlozing die hij toen kreeg. Zie het als een gunst voor z'n gezin. Is de kleine E. ook weer een paar dagen veilig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:07 schreef Aoristus het volgende:
Niet voor jou, lieve jongen. Ik snap werkelijk niet waarom je uit de kast moet komen in pol trouwens. Waarom heb je dat eigenlijk gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |