Vanitas is van Fok vertrokkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
Hela! Wat is hier gebeurd??
Krijg je dan geen last van je nekquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik val ook op lange mannen.
Mijn laatste vriendjes voor vrinedlief(en hij ook) waren allemaal boven de 1.90 m.
Toen ik iets met vrinedlief kreeg, kreeg ik ineens in de gatn dat ik al twee jaar niemand onder de 1.90 had "gehad"
(dat meisje wel dus)
ja, het dramaquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:35 schreef Faithz het volgende:
Zo vroeg op de morgen al weer over babe praten
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:36 schreef Faithz het volgende:
[..]
Krijg je dan geen last van je nek
Ik vind kleinere vrouwen ook leuker vaak (al is dat niet echt bewust) alleen als ik ze echt kleiner dan ik zou moeten gaan zoeken, zou ik daar een hele kluif aan hebben.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:27 schreef maedel het volgende:
ik vind het trouwens wel prettig als mijn vrouw kleiner is dan ik (wat ook het geval is).
Ik weet niet, ik voel me geïntimideerd door grote vrouwen denk ik.
Hoiquote:
Zaterdag 20 oktober. Hoiquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:27 schreef Roosjedoosje het volgende:
Hoorde ik Pann?
Ja, dat doe ik de 19e welquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:39 schreef DR34M3R het volgende:
maar wonderer... je kunt Ang3l een hand geven dan...
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:53 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het wel een minpunt als een man onder de 180 is.
Stel je niet aanquote:
Hij lust toch geen mayo.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:04 schreef DR34M3R het volgende:
had je hem nog geen inburgeringscursus gegeven dan toen hij eerder in NL was?
Ik wil dat ie alle series in ieder geval een keertje ziet, omdat het voor mij zo belangrijk is/was. Maar hij vindt het best leuk jaquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:14 schreef DR34M3R het volgende:
Hij houdt ook van B&A?
:-Dquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil dat ie alle series in ieder geval een keertje ziet, omdat het voor mij zo belangrijk is/was. Maar hij vindt het best leuk ja
Hij heeft adjudant van der Steen (Dick Rienstra) ook ontmoet op ons trouwfeest dus dat vond ie wel grappig, toen die in beeld kwam
Yeah, af en toe vermeld ik wat dingen die belangrijk zijn voor het plot. Maar verder valt het wel mee. Als hij het niet snapt, zegt hij het wel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
:-D
Er zijn vervelendere manieren om in te burgeren lijkt me.
Jij zit er naast om de boel te vertalen als ie kijkt?
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:27 schreef Roosjedoosje het volgende:
Hoorde ik Pann?
Hoi.quote:
Meld zich ook aan voor aanbevelingenquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Hoi
Oh, JB, ik ben ook aan het poetsen hoor, net als de rest van NL denk ik.
Tenminste, ik weet niet wanneer ik dat anders moet doen.
-als iemand nog een nette interieurverzorgster weet uit de regio 0492-0493-077 hou ik me aanbevolen-
Nirak wil niet eens Xena met me kijkenquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, af en toe vermeld ik wat dingen die belangrijk zijn voor het plot. Maar verder valt het wel mee. Als hij het niet snapt, zegt hij het wel.
Nou, wij poetsen max 2 keer per weekquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga maar weer eens poetsen![]()
Zo lijkt het net of ik een heel goede huisvrouw ben![]()
In het echt valt dat wat tegen![]()
B&A is ook veel leuker dan Xenaquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:56 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nirak wil niet eens Xena met me kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |