Mijn beeld van lesbeaus, wat doe je?!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ok maar ik pak ook geen willekeurige vrouwen van straat
Ik heb wel vrouwen gekust.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:12 schreef Faithz het volgende:
hehe maar ik waarschuw je, als je eenmaal een vrouw gehad hebt.. wil je niet meer anders
Zacht en blubberig, bedoel je?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel vrouwen gekust.
Dat vond ik heel fijn, mijn hele lijf tintelde, ze waren zachter dan de mannen...
En ik vind een vrouwenlijf heel fijn voelen.![]()
Waarvoor?quote:
Ik heb wel ooit vlindertjes, maar echt verliefd, halsoverkop tot over mijn orenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef Faithz het volgende:
Dat je niet verliefd wordt op een vrouw
Het hielp wel dat we allebei gedronken hadden en dat het de hele avond al over sex ging.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:14 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me trouwens ook best wel af hoe je "opeens" met iemand (in een toilet of zo) kan staan zoenen. Hoe dat gebeurt, als je van elkaar eigenlijk niet weet dat je de ander wel ziet zitten...
Niet om je je kut te laten voelen ofzoot hoor maarre....Jeuzus wat zou ik daar een kutgevoel van over houdenquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Het hielp wel dat we allebei gedronken hadden en dat het de hele avond al over sex ging.
Zij kwam het toilet uit terwijl ik stond te wachten en botste tegen me aan(was heeeel klein) en toen kuste ik haar, of zij mij, of misschien tegelijk...Ik denk dat we wel tien minuten op het toilet hebben gestaan tot er iemand binnenkwam en toen was ze weg![]()
Ik vond dat ook wel, dacht dat ik iets verkeerd had gedaan ofzo...quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet om je je kut te laten voelen ofzoot hoor maarre....Jeuzus wat zou ik daar een kutgevoel van over houden.
Hm.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Het hielp wel dat we allebei gedronken hadden en dat het de hele avond al over sex ging.
Zij kwam het toilet uit terwijl ik stond te wachten en botste tegen me aan(was heeeel klein) en toen kuste ik haar, of zij mij, of misschien tegelijk...Ik denk dat we wel tien minuten op het toilet hebben gestaan tot er iemand binnenkwam en toen was ze weg![]()
Wat verwacht je nou dat ik zeg?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm.
Mja, weinig ervaring hier, Brad is de enige
Niks. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar hoe zoiets gaat, omdat ik me er zelf niks bij voor kon stellen. Ik zie het vaak in films en dat vind ik mooi en ergens vind ik het jammer dat ik het nooit zelf heb meegemaakt, dat onzekere, en dan die ontlading, enzo. Da's alles.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou dat ik zeg?
Ik ben al drie zinnen begonnen, maar wis ze steeds weer omdat alles stom klinkt.
Ja, dat kan ook ja!![]()
Dat is wel fijn ja.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar hoe zoiets gaat, omdat ik me er zelf niks bij voor kon stellen. Ik zie het vaak in films en dat vind ik mooi en ergens vind ik het jammer dat ik het nooit zelf heb meegemaakt, dat onzekere, en dan die ontlading, enzo. Da's alles.
Hij had er genoeg van.quote:
RTL5 opzetten is sowieso al stom..quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:13 schreef Faithz het volgende:terug van het klussen
Ik zet btw net de tv op rtl5 en ik zie dat ik heel stom ben geweest!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:13 schreef Faithz het volgende:terug van het klussen
Ik zet btw net de tv op rtl5 en ik zie dat ik heel stom ben geweest!
Ik voel me ook niet schuldig als in dat ik spijt heb ofzo, maar wel dat het kwam door wat ik zei...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:14 schreef wonderer het volgende:
Jij had jouw mening en hebt die verdedigd, en hij ook. Dat hij dat vervolgens niet kan verkroppen of er iets in leest dat jij er niet hebt ingelegd, is amper jouw probleem. Wat het probleem precies was, weet ik ook niet, waarschijnlijk dat hij zich te veel liet opfokken en dat gewoon niet meer wilde (het was niet de eerste keer ook). Ik kan me amper voorstellen het om jou of iemand anders persoonlijk ging.
Waar moet ik beginnenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik herken het gezicht, maar waarvan?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Noem je dat schamen![]()
Een schamper schaampje is dat.
Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:25 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik moet zeggen dat ik haar alleen in bepaalde looks leuk vind!
Niet te veel make up en niet te mager.. goh dat zeg ik bij elke babe
Doe mij die maquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:26 schreef wonderer het volgende:
Ikke ook vrouwen posten...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |