Wie is dat?quote:
Ik hoorde het net op de radio..quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:27 schreef Faithz het volgende:
Leest en huivert:
Raadslid CU weg om lesbische relatie
Mwah, ze is er niet uitgeknikkert ze is zelf opgestapt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef Faithz het volgende:
Discriminatie is toestaan als je bij de CU zit![]()
Nou ja, mijn gaydar gaat keihard af bij haar.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah, ze is er niet uitgeknikkert ze is zelf opgestapt.
Ik vraag me af of dit haar eerste lesbische relatie is. Zo niet, waarom is ze dan in de partij gegaan?
Mijn gaydar loeit ook welquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:53 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nou ja, mijn gaydar gaat keihard af bij haar.
Ze is eruit gestapt omdat ze niet werd geaccepteerd. Ik zou eigenlijk wel willen weten wat er was gebeurd als ze was gebleven.
Ja, dat vragen wij ons hier dus ook af. Waarom je je dan kunt vinden in de CU.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah, ze is er niet uitgeknikkert ze is zelf opgestapt.
Ik vraag me af of dit haar eerste lesbische relatie is. Zo niet, waarom is ze dan in de partij gegaan?
.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat vragen wij ons hier dus ook af. Waarom je je dan kunt vinden in de CU.
Neemt niet weg dat het heel triest is. Als ze praten over "geen steun", dat betekent dan waarschijnlijk dat ze gewoon ronduit is uitgekotst
Fijn dat ik weer een goede daad heb gedaanquote:
Oh, en Nan, ik leen me helemaal suf
ja, dat zelfs snap ik ook niet zo hoor, maar goed.quote:
quote:Fijn dat ik weer een goede daad heb gedaan![]()
.
Niet elke christen vindt homo zijn een zondequote:Op vrijdag 28 september 2007 12:58 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, dat zelfs snap ik ook niet zo hoor, maar goed.
het is toch godsgeklaagd dat zo iets nu nog voor moet vallenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:27 schreef Faithz het volgende:
Leest en huivert:
Raadslid CU weg om lesbische relatie
Met Gerda is het dus wel gelukt dat met staatssecretaris Joop Wijn uit het vorige kabinet niet gelukt isquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet elke christen vindt homo zijn een zonde
En misschien wil ze de partij wel vernieuwen van binnen uit.
ofzoot, ik snap 't eik ook niet
proat me er niet vanquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:13 schreef maedel het volgende:
zeg Nan, hoe zit het eigenlijk met je trouwdatum? Is dat nog gelukt?
O ja, goed ideequote:
Dus jij controleert het gewoon niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:34 schreef Faithz het volgende:
![]()
Dan moet je eens met ons de stad in gaat
Denkbeeldige gaydar sirenes alom
Goh, wat raar...quote:
waarom?quote:Was alleen wel benieuwd wat er zou gebeuren als jij dat zou doen
Ik niet, mooie mannen, vrouwen, honden, paarden, ik onthoud niks.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:35 schreef Faithz het volgende:
Mooie vrouwen onthoud ik wel![]()
En nee, ik moet ook niet zomaar mensen zoenen
Ik wel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:47 schreef Faithz het volgende:
En daar zou ik het vooral niet bij laten![]()
Ik zou heel cool zijn en zeggen dat ze een vlekje op haar shirt had en dan zo mijn vinger omhoog doen tegen haar kin.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:50 schreef Faithz het volgende:
Ja, duh, ik zou me ook niet aan Keira durven vergrijpen als ze nu voor me stond
Ik zou haar waarschijnlijk negeren
jij deelt elke avond het bed met een vrouw.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:57 schreef Faithz het volgende:
Ja, joh, ik ben een zeer ervaren lesbo
Ok maar ik pak ook geen willekeurige vrouwen van straatquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
jij deelt elke avond het bed met een vrouw.
Ik niet.
Dus heb je meer ervaring.![]()
He, nee, dat bedoelde ik toch ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ok maar ik pak ook geen willekeurige vrouwen van straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |