Ja, diequote:Op vrijdag 28 september 2007 21:31 schreef Faithz het volgende:
En dan ook gewoon Michael Doughlas die haar aan de haak heeft geslagen![]()
ja, uiteraardquote:
Nee, dat schreeuwt: STOP DROP IN MEquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:40 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, uiteraard
Fatsoenlijke laderemmers, want we hadden de troepvarianten meegekregen, bestek, bestekbak, lampjes, en meer van dat soort spul
Oh, en glazen voorraadpotten.
Ik bedoel, dit schreeuwt toch gewoon om zelfgemaakte jam?![]()
[afbeelding]
Ik ga er trouwens muesli in doen hoor, ik ga geen jam maken![]()
Oh, en JB, je hoeft je echt nergens schuldig om te voelen, dat doe ik ook niet.
Ik zit nu Vacancy te kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:20 schreef Faithz het volgende:
Ik ben Kate Beckinsale meerdere keren vergeteen!!
[afbeelding]
Daar is zequote:Op vrijdag 28 september 2007 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit nu Vacancy te kijkenGeheel toevallig.
ja, ze zijn gewoon enorm gezelligquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:43 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, dat schreeuwt: STOP DROP IN ME
Leuk!! Wij hebben laatst ook zo'n burgelijke kan gekocht
alleen zit ze hier wel helemaal vol poeder he!quote:
Maakt me niet uit, haar vormen maken dat MEER dan goedquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
alleen zit ze hier wel helemaal vol poeder he!
D'r vormen kunnen me weinig schelen, ik vind haar gezicht mooi. Haar mond, met van die opkrullend mondhoekenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, haar vormen maken dat MEER dan goed
Dee is ook gevlucht voor me, omdat ik steeds mijn arm beweeg als ik tik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:43 schreef Faithz het volgende:
Ik ram net de kat voor zn smoel toen ik zon steekvliegje doodsloeg
Nee, die hele vrouw is echt superquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
D'r vormen kunnen me weinig schelen, ik vind haar gezicht mooi. Haar mond, met van die opkrullend mondhoeken(dat heeft Brad ook
)
met die vrouw of met die potjes?quote:
haha das toch ook niet comfortabel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dee is ook gevlucht voor me, omdat ik steeds mijn arm beweeg als ik tik.![]()
Ik heb toch nog zo ongeveer het liefst:quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind haar niet zo mooi.
Met die vrouw weet ik wel raadquote:
Jodie Fooostaaaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb toch nog zo ongeveer het liefst:
[afbeelding]
![]()
Jodie Foster
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:02 schreef Faithz het volgende:
[..]
Met die vrouw weet ik wel raad
zegt het pukkie
Ja joh, voer het maar op aan de visitequote:In die kan zullen we wel jus d' orange gooien als we bezoek hebben
Volgens mij is Jodie nog lekker als ze 80 is, dat kan gewoon niet anders.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:03 schreef Faithz het volgende:
[..]
Jodie Fooostaaaaaaaaaaaaaaaaaaar![]()
Al begint ze wel een beetje af te takelen
Ik vind haar ZO geweldig in Panic Room.
hop naar Ikea, nou moet je er natuurlijk nog zo'n kan bijquote:
op koffie, that is...quote:
Yeah right, het leven begint pas bij 30 hoor.... maar daar kom je nog wel achterquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:08 schreef Faithz het volgende:
Dan blijven de handjes boven de dekens
Koffie voor het slapen gaan?quote:
die komt met een druk op de knop uit het apparaat he...quote:
ik zeg net dat het leven pas begint bij 30quote:
Ik neem aan dat je niet de hele nacht gaat wakkerblijven... en koffie werkt toch wel een paar uur?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:13 schreef maedel het volgende:
[..]
ik zeg net dat het leven pas begint bij 30
wie zegt dat ik ga slapen?![]()
1.65mquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:26 schreef wonderer het volgende:
Je bent zelf ook niet zo groot toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |