En wat moet ik me daarbij voorstellen? Een kassa die ouder dan 65 jaar is?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:40 schreef sybb het volgende:Is een speciale bejaarde kassa niet een idee![]()
En wie maakt het weer kapot? ik durf het bijna niet te zeggen mare.... Begint met M en eindigt op arokanenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:48 schreef linkeloutje het volgende:
men moet eens wat meer respect voor de oudere hebben
Het zijn wel hun die na de oorlog ons land weer hebben opgebouwd
off topic: ze zijn ook begonne met de oorlog.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:48 schreef linkeloutje het volgende:
men moet eens wat meer respect voor de oudere hebben
Het zijn wel hun die na de oorlog ons land weer hebben opgebouwd
tafeltjedekjequote:Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef Just_theonedear het volgende:
Zeur toch niet. Oude mensen moeten ook eten.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:40 schreef sybb het volgende:
duurd
Ja joh? die hebben toch verzorgers enzo die hun eten komen brengen en hun dan totaal niet meer wassen?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef Just_theonedear het volgende:
Hoeft niet, euthanasiequote:Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef Just_theonedear het volgende:
Dat zijn ook geitenneukersquote:Op donderdag 27 september 2007 21:53 schreef deepart het volgende:
[..]
En wie maakt het weer kapot? ik durf het bijna niet te zeggen mare.... Begint met M en eindigt op arokanen
"In onze jeugd konden we nog spellen", zouden de bejaarden als reactie kunnen gevenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:40 schreef sybb het volgende:
Telkens als ik bij de kassa sta van een winkel en er staat een bejaarde persoon voor me duurd het eeuwen voor dat ze eindelijk betaald hebben. ( en opgerrot zijn![]()
)
Hebben meer mensen hier last van?
Is een speciale bejaarde kassa niet een idee![]()
sorry ben beetje moe dus daarom ging het spellen niet zo goedquote:Op donderdag 27 september 2007 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
"In onze jeugd konden we nog spellen", zouden de bejaarden als reactie kunnen geven.
dat zijn niet alleen bejaarden trouwesquote:Op donderdag 27 september 2007 22:46 schreef Nobu het volgende:
Ze hebben de hele dag de tijd, maar nee. Ze moeten als werkend Nederland ook gaat. Waaaarom?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |