En wat moet ik me daarbij voorstellen? Een kassa die ouder dan 65 jaar is?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:40 schreef sybb het volgende:Is een speciale bejaarde kassa niet een idee![]()
En wie maakt het weer kapot? ik durf het bijna niet te zeggen mare.... Begint met M en eindigt op arokanenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:48 schreef linkeloutje het volgende:
men moet eens wat meer respect voor de oudere hebben
Het zijn wel hun die na de oorlog ons land weer hebben opgebouwd
off topic: ze zijn ook begonne met de oorlog.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:48 schreef linkeloutje het volgende:
tafeltjedekjequote:Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef Just_theonedear het volgende:
Zeur toch niet. Oude mensen moeten ook eten.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:40 schreef sybb het volgende:
duurd
Ja joh? die hebben toch verzorgers enzo die hun eten komen brengen en hun dan totaal niet meer wassen?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef Just_theonedear het volgende:
Hoeft niet, euthanasiequote:Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef Just_theonedear het volgende:
Dat zijn ook geitenneukersquote:Op donderdag 27 september 2007 21:53 schreef deepart het volgende:
[..]
En wie maakt het weer kapot? ik durf het bijna niet te zeggen mare.... Begint met M en eindigt op arokanen
"In onze jeugd konden we nog spellen", zouden de bejaarden als reactie kunnen gevenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:40 schreef sybb het volgende:
Telkens als ik bij de kassa sta van een winkel en er staat een bejaarde persoon voor me duurd het eeuwen voor dat ze eindelijk betaald hebben. ( en opgerrot zijn![]()
)
Hebben meer mensen hier last van?
Is een speciale bejaarde kassa niet een idee![]()
sorry ben beetje moe dus daarom ging het spellen niet zo goedquote:Op donderdag 27 september 2007 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
"In onze jeugd konden we nog spellen", zouden de bejaarden als reactie kunnen geven.
dat zijn niet alleen bejaarden trouwesquote:Op donderdag 27 september 2007 22:46 schreef Nobu het volgende:
Ze hebben de hele dag de tijd, maar nee. Ze moeten als werkend Nederland ook gaat. Waaaarom?![]()
Zal in Nederland niet gaan lukken ben ik bangquote:Op donderdag 27 september 2007 22:48 schreef Athmozz het volgende:
je boodschappen van thuis uit opgeven bij de Colruyt & ze staan klaar als je toekomt en je mag nog eens de hele rij voorbij schuiven ook![]()
super om de zaterdag als daar rijen van 10 man achtereen aan elke kassa staat binnen te wandelen met een printje, door te lopen naar een kassierster naar keuze, printje te tonen, je kar met boodschappen in je handen te krijgen & ineens de volledige rij te mogen voorsteken.
Zélfs op een zaterdagochtend kan je zo op nog geen 10 minuten je inkopen gedaan hebben.
Spellingsles een ideetje?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:40 schreef sybb het volgende:
Telkens als ik bij de kassa sta van een winkel en er staat een bejaarde persoon voor me duurd het eeuwen voor dat ze eindelijk betaald hebben. ( en opgerrot zijn![]()
)
joh straks ben jij oud en staat er een fucking puber achter je zich te ergeren aan het feit dat jij niet zo snel kunt betalenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:40 schreef sybb het volgende:
)
is dit nou expres?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:13 schreef RidderBauknecht het volgende:
Duurd
En wij mogen werken voor hun. Hebben hun nooit gehoeven voor de ouderen toen hun onze leeftijd hadden. Vroeger was alles veel goedkoper en makkelijker. Dat die ouderen maar eens respect hebben voor de werkende mensen.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:48 schreef linkeloutje het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:51 schreef valek het volgende:
[..]
Hebben hun nooit gehoeven voor de ouderen toen hun onze leeftijd hadden.
ja gvd, had het ff vlug getypt ben ben net wakker. mag het?quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]en jou moeten we serieus nemen?
neequote:Op vrijdag 28 september 2007 09:54 schreef valek het volgende:
[..]
ja gvd, had het ff vlug getypt ben ben net wakker. mag het?
vrouwen op een motor zien er niet uit en zijn gevaarlijk.quote:
jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:56 schreef valek het volgende:
[..]
vrouwen op een motor zien er niet uit en zijn gevaarlijk.![]()
Helemaal mee eens. Zo is het en zo gaat het!quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:29 schreef Renesite het volgende:
En als kassier maar vriendelijk doen tegen die mensen... Oh en ze bedoelen het zo goed.
Je opent je kassa op de ochtend, en ja hoor - daar komen de wagentjes van achter de snoepkarren aan. Ze piepen hun hoofdjes in grote getallen om die karren heen en vragen in koor "Is deze kassa open?"
Je legt ze eerst uit dat alles mooi op de band moet "Oh... is ook zo hihi" en vervolgens krijgen ze een rolberoerte als je NIET éérst hun bonuskaartje doet ('dat moehoet' tov 'nee dat hoeft niet hoor![]()
![]()
![]()
' ) Daarna ga je ze opnieuw uitleggen dat het blauwe boodschappenmandje toch écht bij de kassa moet blijven staan - anders gaat het alarmpoortje af. Zegels? JA IK WIL ZEGELS ZEGELS JA!!! NATUURLIJK. Dus ik "Nou, daar is niets natuurlijks aan". Daarna: 'uw pasje moet nét andersom door de pinautomaat'. 'ja, u moet wel op akkoord drukken'. 'moet ik even helpen met de boodschappen? Nee? Fijne dag'. En uiteindelijk moet je ze toch helpen met de boodschappen...
Bejaarden
Dat is maar een handjevol hoor. Moet jij eens op een doordeweekse dag gaan winkelen als je vakantie hebt ofzoquote:Op donderdag 27 september 2007 22:46 schreef Nobu het volgende:
Wat ik nooit begrijp is dat die bejaarden altijd aan het eind van de middag naar de supermarkt gaan. Ze hebben de hele dag de tijd, maar nee. Ze moeten als werkend Nederland ook gaat. Waaaarom?![]()
Ja vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:51 schreef valek het volgende:
[..]
En wij mogen werken voor hun. Hebben hun nooit gehoeven voor de ouderen toen hun onze leeftijd hadden. Vroeger was alles veel goedkoper en makkelijker. Dat die ouderen maar eens respect hebben voor de werkende mensen.
Wacht maar tot we straks met RFID en fingerprints gaan werkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:19 schreef FredvZ het volgende:
Het wordt de oudjes natuurlijk ook niet echt makkelijk gemaakt... Al die moderne dingen.
Wacht maar tot we straks met RFID en fingerprints gaan werken, dan snappen ze het helemaal niet meer.
rfid = radio frequence identification.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:32 schreef linkeloutje het volgende:
[..]
Wacht maar tot we straks met RFID en fingerprints gaan werken
Ben nog onder de 40 maar snap dit nu al niet![]()
wat is dat![]()
Ben je 39 dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:32 schreef linkeloutje het volgende:
[..]
Wacht maar tot we straks met RFID en fingerprints gaan werken
Ben nog onder de 40 maar snap dit nu al niet![]()
wat is dat![]()
thanksquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
rfid = radio frequence identification.
Simpel gezegd een Chipje ipv barcode
Whaha tot over 60 jaar op FOKquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:15 schreef Metro2005 het volgende:
Hehe je bent me net voor, ik wou ook net zeggen. Lijkt me tof als fok over 60 jaar oid nog bestaat en we met allemaal exact dezelfde fokkers klagen over die pubers die zo'n haast hebben tegenwoordig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |