Jeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh, dat wist ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Whehe, dan krijg je zo'n 1 op je nummerbord!111!!11einseinsineinsins1!!1111!!!!
Het is echt ideaal. Ik gebruik firefox en heb in de zoekbar een stuk of 8 verschillende zoeksite staan (bijvoorbeeld google, wiki nederlands, wiki engels, vertalen EN --> NE, NE --> EN, IMDB, van Dale enz.)quote:
En ik heb jouquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is echt ideaal. Ik gebruik firefox en heb in de zoekbar een stuk of 8 verschillende zoeksite staan (bijvoorbeeld google, wiki nederlands, wiki engels, vertalen EN --> NE, NE --> EN, IMDB, van Dale enz.).
Niet te groot worden, dan pas je er niet in!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En ik heb jou![]()
Voor al mn vragen
Edit: Pietermans, hup aan de studie.............. later als je groot bent wil je ook zo'n auto als XL, dus hup ...........aan de slag![]()
Ik ga weer verder met niks doen![]()
quote:
quote:
Postgeschiedenis checkboefquote:
Heulemaal niet, ik kijk nou eenmaal ook tennis (en dus FOK! ik eroverquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:23 schreef kleinzusje het volgende:
Postgeschiedenis checkboef![]()
Dag tijgertje, luister nou maar naar XL........... hard je best doen en niet te groot worden ( Hieruit blijkt dat XL een fiat uno heeft)
Weg is![]()
Een miniquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Postgeschiedenis checkboef![]()
Dag tijgertje, luister nou maar naar XL........... hard je best doen en niet te groot worden ( Hieruit blijkt dat XL een fiat uno heeft)
Weg is![]()
Je kan in je adresbalk ook gewoon een zoekopdracht typen, dat komt bij mij ook rechtstreeks op Google uit. Nóg praktischerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom gebruik je uberhaupt die zoekfunctie. Je kan beter de zoekfuntie rechtsboven in IE7 instellen op google, stuk makkelijker.
IE7quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
In FF2 toch niet, typ ik in 'hoi' kom ik hoi-online.nl![]()
.
Moet je daar nou meequote:
Surfenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet je daar nou mee.
Kan je niet je MyAT om de 10sec laten F5en.
Of een goede adblocker.
Of een Engels en Nederlands woordenboek.
FF roeleert.
Stalkertquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
In 2 topics hetzelfde Andyplaatje posten, dat neigt wel erg naar dwangmatig gedrag.
quote:
Nee, in Silver staat hij ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat vreemd dat je dan wel op 't icoontje kan klikken om te PM'en (dat icoontje stond in de andere lay-out dan toch gewoon uit)?
Ow, ik meen ergens te kunnen herinneren dat je ergens aan kon zien (in 't forum al) of iemand z'n PM geactiveerd had ja / nee.quote:
Ik heb geen idee Pietjequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ow, ik meen ergens te kunnen herinneren dat je ergens aan kon zien (in 't forum al) of iemand z'n PM geactiveerd had ja / nee.
Ik denk nog even verder.
maar ik ben helemaal geen modquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Pietje![]()
Ik PM alleen met Mods en Ads............. die kunnen er doorheen komen, als hij uit staat.
Ik ben Ajax-fan, maar: als?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, Ajax kan zich concentreren op de titel!
Dat is alvast een excuus minder als ze niet winnen aan het eind van het jaar
quote:
Dat is ook van toepassing op het voetbal van Ajax, maar ik bedoelde eigenlijk:quote:als1 (de ~ (v.))
1 verlammingsziekte [amyotrofe laterale sclerose]
quote:als3 (vw.)
1 wanneer [ter aanduiding van een herhaaldelijk of gewoonlijk voorkomende gelijktijdigheid]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook van toepassing op het voetbal van Ajax, maar ik bedoelde eigenlijk:
[..]
Love in a woman's heartquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:27 schreef XL het volgende:
Friday evening is you best friend
Now you're living for the weekend
And the nighttime is the right time
To feel like a crashing bore
But frankly Mister Shankly
I can't stand it anymore
I can't stand it anymore
All this living
For the weekend
All this living
For the weekend
![]()