OMG...Blij dat ik die rollade niet haar panty heb zien verwijderen.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:06 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wattuhhh,wrm was die jurist erbij uberhaupt?(of wist ze al dat ze ging knallen,letterlijk?).
snap zowieso niet dat de febo die hele achterlijke natasia met al haar haat en nijd weer opnieuw in dat hok gooit...
blijkbaar is dat dus ook uitgelopen op een relletje....maar wat een zielige vertoning!
iedereen kon voorspellen dat natasia uit dr panty zou gaan...
Geef hem nou niet te veel credit.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:09 schreef T-lex het volgende:
Nix & Jaap proberen hun straatje schoon te vegen.
Ja hoor Nix...brian heeft jullie ook nodig.Toneelhaak voor deze knuppel!
Ik geniet weer even van de streamsquote:Op donderdag 27 september 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk dat je dit contrast in beeld brengt![]()
![]()
Die heeft tijdens en na die streamlock wel zeker een half uur geen aandacht gehad...quote:Op donderdag 27 september 2007 21:08 schreef Prosac het volgende:
Wat ligt Nadia nou fokking zielig te doen.
Doe je goed gozerquote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geniet weer even van de streams![]()
Maar toch terecht dat die smerige heks onmiddellijk de hut is uitgezet.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:12 schreef akveor het volgende:
Al met al ben ik zeer tevreden dat Natasia opgerot heeft en Huub quality time met Syl kan doorbrengen. Brian baalt als een stekker dat ie niet aan info kan komen. Voorspelbaar met Natasia en weer een smet op het blazoen van de redaktie. Soms denk ik wel dat die mensen niets van het spel begrijpen.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft tijdens en na die streamlock wel zeker een half uur geen aandacht gehad...
Dat is traumatisch weet je..
Denk je dat die woorden oprecht zin van die slang, no way.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Ik wil toch een goed woordje voor Nadia doen want ik vond dat zij vanavond als enige echt medeleven toonde. Niet eens gericht naar Lieke maar ze zei het wel, ook tegen Jaap en Dennis.
Jaap trouwens ook wel want die was ook echt geschrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |